2025-07-09, 19:23
Medlem
NoTruces avatar
Markeringarna ...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Nja det hade väl en rejäl mörking på bänken som kom in senast?
Det stämmer i denna match även.
Jag killgissar på släktingar i Västafrika snarare än Kenya.

Undrar vilken ordvitsrubrik olika brittiska redaktioner har förberett vid storvinst.
Citera
Medlem
CalzoneItalias avatar
Nederländerna åker ur för dom slår aldrig Frankrike. Frankrike vinner gruppen och England tvåa . Sen spelar Sverige oavgjort mot Tyskland och vinner sin grupp . Sverige mot England i kvarten och Tyskland mot Frankrike.
Citera
2025-07-09, 19:24
Medlem
Snubchurps avatar
Fotboll är en obegripligt tråkig sport på flera fronter. Antingen är det mållöst eller målfattigt och riktigt långtråkigt. Gör ett lag 2-3 mål så är det oftast kört och då är det mesta en transportsträcka till slutsignal. Så värdelöst. Man måste vara rätt trött i hjärnan för att gilla det.
Citera
2025-07-09, 19:25
Medlem
MetroGoldwynMayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
3-0 är också rätt illa för Holland för nu räcker det kanske inte att vinna sista matchen p.g.a målskillnad.

Frankrike är bättre än England, jag tror inte att Holland har mycket att hämta där.
Citera
2025-07-09, 19:26
Medlem
CalzoneItalias avatar
Nu vill Nederländerna inte spela mer det är utklassning 4-0
Citera
2025-07-09, 19:27
Medlem
NoTruces avatar
Jag brukar vilja bedöma damfotbollen på egna meriter, men här är det fan tydligt hur den skiljer sig mot herrbollen. Van Domselaar inte bra idag.
Citera
2025-07-09, 19:27
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Holland får trösta sig med att alla deras spelare är snyggare än den snyggaste i engelska laget (vilket är målvakten)
Citera
2025-07-09, 19:29
Medlem
CalzoneItalias avatar
England visar klass idag dom kom inte upp i nivå riktigt mot Frankrike men idag visar dom varför dom är regerande mästarna .
Citera
2025-07-09, 19:30
Medlem
Holland är pinsamma att se. England behöver som sagt inte ens spela bra men ändå kör dom över Holland.
Nåt är ju väldigt galet med holländskorna i afton.
Tycker synd om DvD i målet. Inte mycket hon kunde göra på målen. Men vore bra om hon fick hjälp av de andra 10 spelarna......
Citera
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag brukar vilja bedöma damfotbollen på egna meriter, men här är det fan tydligt hur den skiljer sig mot herrbollen. Van Domselaar inte bra idag.
På vilket sätt skiljer den sig? Nog f*n har jag sett plattmatcher i herrfotbollen …
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Fotboll är en obegripligt tråkig sport på flera fronter. Antingen är det mållöst eller målfattigt och riktigt långtråkigt. Gör ett lag 2-3 mål så är det oftast kört och då är det mesta en transportsträcka till slutsignal. Så värdelöst. Man måste vara rätt trött i hjärnan för att gilla det.

Det stämmer inte riktigt. I matchen mellan Frankrike och England var det 2-0 med mindre än 10 min kvar och England hade absolut ingenting. Så blev det ändå 2-1 och 2-2 hängde i luften. Det var riktigt nära flera gånger om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in