• 5
  • 6
2025-07-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Det är en brittisk dokumentär ej SVT
Jaha
Men det är Svt som sänder den va?
Klart det inte är Svt som gjort den ditt spån.
Svt plockar ut det dom vill sända ditt geni.
Citera
2025-07-08, 15:30
Moderator
Ancistruss avatar
Observera att trådens topic är det aktuella fallet och inte något om svenska våldtäktsmän eller pedofiler. Trådens topic är inte heller vad ni tycker om varandra.

Många inlägg raderade.

/Mod
Citera
2025-07-09, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Vad pratar du om? Jag har inte ändrat någonting.
Jo, du sa att de har ett eget ord för det och sen gav du ett ord som du i samma mening förklarar betyder "immigration". Vad betyder det, islamisering eller immigration? Det kan inte betyda båda sakerna.
Citera
2025-07-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Jo, du sa att de har ett eget ord för det och sen gav du ett ord som du i samma mening förklarar betyder "immigration". Vad betyder det, islamisering eller immigration? Det kan inte betyda båda sakerna.
Jag sade ingenting om nåt eget ord. Jag gav exempel på när "immigration" betyder "islamisering" genom att citera kända muslimer som pratar om just detta. Är du dum i huvudet? Citera rätt istället för att tjafsa om oväsentligheter.
Citera
2025-07-09, 22:58
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Ett "gammalt" och omdiskuterat fall detta, som också blottlägger ett annat beklämmande problem, nämligen dåligt umgänge till följd av trasiga hemförhållanden och en problematisk uppväxt. För om jag inte missminner mig umgicks flickorna med dessa män redan innan de våldtogs. Vad gör ens minderåriga flickor med pakistanier i 20-50 års åldern? En sådan fråga ska inte ens behöva ställas för ett sådant umgänge ska överhuvudtaget inte existera, och givetvis är en sådan fråga inte avsedd att skuldbelägga offren på något sätt men snarare tillråda mer bredd i diskussionen för att undvika att sådant händer igen - för om jag minns det rätt så hade flickorna gement en svår uppväxt med föräldrar som var missbrukare och socialfall, eller så växte de upp i utsatta områden där de ständigt tvingades beblanda sig med diverse problemfolk, och isynnerhet den flicka som påstods ha mördats och "serverats som kebab".

Allt börjar i hemmet, alltid. Sedan skulle förstås dessa pakistanier aldrig ha uppehållit sig i landet från första början, men då hade flickorna kanske istället umgåtts med andra kriminella avarter eller groomats av någon vidrig peddobritt eller rymt till Tunisien med någon 26-årig pojkvän de träffat på nätet.

Poängen är att det alltid är föräldrarnas ansvar att göra allt i sin makt för att avvärja sådana risker, detta oavsett var de växer upp eller hur bra familjen har det. Det funkar förstås inte alla gånger oavsett hur medvetna och angelägna föräldrarna är, men jag tror generellt för dessa extremfall att det råder en viss nonchalans och naivitet som i kombination med avsaknaden av den faderliga auktoriteten mellan husets väggar i många fall leder till den här sortens farliga umgängen. Undantag från regeln kommer alltid finnas, men som föräldrar kan man göra mycket för att minimera riskerna, låt det upprepas.

I ett land som är sin "rättvisa" duglig skulle förstås pakistanierna skickas till Sibirien där de får sitta i isoleringscell tills de dör med enda undantaget att de också tvingas till slavisk lydnad en gång per dag försatta i tvångsarbete (där de också får frukta för sina egna liv) och sedan tillbaka till den lilla cellen där de sitter uppkrupna i ett hörn resten av dygnet.

Jag vet många ensamstående morsor med sånt här umgänge det de alla har gemensamt är de är hemska människor genuint onda. Tänk Johanna Möller som med umgicks med afghaner.
Citera
2025-07-10, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoldaAvsikter
Vad betyder det, islamisering eller immigration? Det kan inte betyda båda sakerna.
Måste bara påpeka det korkade. Du stod inte i rätt kö när hjärnorna delades ut, inte sant?

Det kan absolut betyda båda sakerna. Exempel: Islamisering via immigration istället för t.ex "islamisering via invasion".

Hur tror du islamisering går till? Koranen hoppar plötsligt upp ur lådan och bajsar ovetande svenne på huvudet?
Citera
2025-07-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Måste bara påpeka det korkade. Du stod inte i rätt kö när hjärnorna delades ut, inte sant?

Det kan absolut betyda båda sakerna. Exempel: Islamisering via immigration istället för t.ex "islamisering via invasion".

Hur tror du islamisering går till? Koranen hoppar plötsligt upp ur lådan och bajsar ovetande svenne på huvudet?
"Islamisering via immigration" är två olika ord din dumma jävel Svenskar kan också invadera via immigration. Betyder det att det svenska ordet "immigration" betyder "invasion"? Eller att ordet "äta" och "pizza" är samma ord eftersom man kan säga att man "äter pizza"? Hur hjärndöd är du egentligen?
Senast redigerad av DoldaAvsikter 2025-07-12 kl. 08:38.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in