2025-07-05, 09:01
Medlem
Alla förtjänar väl en chans oavsett.. man kan ju ha ändrats!
Citera
2025-07-05, 10:46
Medlem
SnutteFia03s avatar
Kan tänka mig några olika anledningar:

De är desperata och nöjer sig med någon som ändå vill vara med dem. Detta är nog rätt vanligt, det är svårt för många män att överhuvudtaget träffa någon idag när dejtingmarknaden ser ut som den gör.

De är själva på samma "nivå" i ett eller flera avseenden.

Eller att de får ut något av hennes personlighet, beteende eller annat som väger tyngre än eventuella nackdelar.
Citera
2025-07-05, 12:52
Medlem
Jenny9s avatar
WT (män och kvinnor) = lågutbildade, röstar mot sina intressen, tar wettex trasan från vasken och torkar fläckar på golvet med den, lägger sen tillbaka den på vasken. Vissa går på amfetamin trots att de har barn. Ska tjafsa om allt möjligt irrelevant för att sätta sig i respekt gentemot andra. Kan vara bruna, svarta och vita. Satt klistrade framför Sons of Anarchy. Tar hål i öronen på döttrarna när de är bebisar och låter dem gå i skimpy kläder från tidiga tonåren och uppfostrar pojkarna till att bli helt störda och skrikiga.

Söker sig till varandra eftersom ingen annan står ut med att höra på dem.
Citera
2025-07-05, 17:02
Medlem
Testoguy666s avatar
Askul att en användare som heter "Testoguy666" snackar om vad som är "wt" och "sunkigt".

Kamrat, jag tränar och tar hand om mig samt mina barn. Snälla var mogen nog för att föra ett argument, du är "trångsynt " Förmodligen lågt iq...
Citera
2025-07-05, 17:31
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy666
Hej,

Jag undrar hur ni " män " kan dejta dessa wt tjejer, och eventuellt binda er..
Är ni så desperata ? bakgrunder med utsatt het prostitution osv, Tänker " män " bara med
Dachrin ?

Jag är nyfiken hur ni tänker kring detta, låt oss diskutera !

Så länge den har en fitta så går den att knulla. Så då är det intressant för vissa.
Citera
2025-07-05, 17:46
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Det första som dyker upp som en bild i mitt huvud, är en kvinna med knogtatueringar, gärna även en Queenkrona. Dessa ser ofta bra ut förövrigt och kunde om de skött korten rätt avancerat till bättre karlar...
Sedan finns de mer typiska som bara är extremt sunkiga generellt.
Oavsett vilket kan de såklart vara helt ok för övrigt.
Citera
2025-07-05, 20:26
Avstängd
anwe8s avatar
"Kaka söker maka" som det gamla talesättet lyder. Lika barn leka bäst.
Citera
2025-07-08, 19:55
Medlem
Testoguy666s avatar
Säger största skäääänket i hela norden. OK
Citera
2025-07-08, 20:50
Medlem
TrueDevils avatar
WT brudar har förmodligen knullat runt mycket och ofta.
Dessa kvinnor ska man bara knulla och ALDRIG inleda en relation med, ni som gör det är samma typ av SIMP män som tar hand om andra mäns barn och där kvinnan totalt utnyttjar er.

WT brudar är vidriga och duger bara att knulla och dumpa!
Citera
2025-07-08, 21:01
Medlem
Dras inte till sunkiga brudar överhuvudtaget. Jag tror det väldigt mycket handlar om att lika barn leka bäst.

Så nej, känner noll för en sådan brud.
Citera
2025-07-12, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testoguy666
Alright, jag förstår! men jag tänker man lär ju vara ensam istället för att vara med någon narkoman/wt slödder. Om man ej missbrukar själv, utan har " arbete " osv..

Väldigt många män, eller människor i allmänhet:

1. Tål inte att vara ensamma, ens under korta perioder.

2. Har en stark sexdrift och tar vad de kan få.
Citera
2025-07-12, 15:21
Medlem
Tidvinds avatar
Män dejtar de kvinnor de är attraherade av, har personkemi med, och kan tänka sig bli tillsammans med.

Så länge det klickar kan man ha överseende med rätt mycket av det dåliga förflutna så länge det inte upprepar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in