• 3
  • 4
2025-07-04, 23:13
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Om du hade lagt ned lika mycket tid på att föra ditt ämne du är intresserad av i en korrekt tråd som du gör i denna tråd, så hade säkert all diskussion fått fart igen.
Känns mer som du vill ha nått att göra

Nej du har fel. Anledningen till att jag har startat den här tråden torde framgå med all enkelhet tänker jag. Jag vill således belysa något och gör så. Är det okej med dig?

Jag har inget speciellt behov av att starta just denna tråden av andra anledningar. Om det som jag belyser inte hade uppstått så hade jag inte suttit sysslolös nu. Då hade jag säkert skrivit i någon annan tråd här på Flashback.
Citera
2025-07-05, 00:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Var ju en trött trolltråd så inget att lipa över. Er ateistiska dödsångest får ni avhandla internt.
Citera
2025-07-05, 10:43
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Var ju en trött trolltråd så inget att lipa över. Er ateistiska dödsångest får ni avhandla internt.

Det var just en trolltråd det inte var.
Citera
2025-07-05, 12:12
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jo visst. Så tänk då på hur moderatorn uttrycker sig om användarna här på Flashback.

.. och vidare, varför slänger man då 11 sidor konversation och inte klistrar in det i en tidigare tråd? Om det nu är så?

Att sammanfoga trådar är något som vi strävar åt att undvika. Att skapa en jättetråd kan också vara att döda en diskussion. Ibland kan det vara bättre att låsa tråden och hänvisa. Eller om det nu kommer ännu en tråd i ett ämne är det kanske inte alltid hela världen.
Citera
2025-07-05, 14:35
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Att sammanfoga trådar är något som vi strävar åt att undvika. Att skapa en jättetråd kan också vara att döda en diskussion. Ibland kan det vara bättre att låsa tråden och hänvisa. Eller om det nu kommer ännu en tråd i ett ämne är det kanske inte alltid hela världen.

Jag förstår det där med att inte sammanfoga trådar och anser själv att det kan döda konversationen. Men i detta läget så anser jag det bättre att sammanfoga än att bara slänga 11 sidors konversation i papperskorgen.

I just detta fallet med så stor aktivitet och intresse så anser jag nog att man ska låta tråden vara för att främja diskussionen. I alla fall ett tag och sen i värsta fall sammanfoga när det lugnat sig lite. Det var ett väldigt stort engagemang och vilja att diskutera. Varför döda/stoppa det?

Sen är jag väl inte så glad i att det är just religionskritik som hela tiden dödas i just den forumdelen med uttalandes från moderatorn som att det är en "hjärnfjärt", och inte når upp till moderatorns krav på "kvalitet och läsvärdhet". En moderator i egenskap av moderator som uttalar sig så om användare utan att det varit någon som helst konflikt mellan användare och moderator skulle jag aldrig godkänt om jag hade något att säga till om på Flashback.

Det är detta som fick mig att reagera som jag gjorde och startade den här tråden. Nu fick jag sagt min mening och kanske sår det någon tanke hos the top chickens på Flashback.
Citera
2025-07-08, 10:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det var just en trolltråd det inte var.

Det är antingen en trolltråd eller en tråd från någon som inte får vara här för personen är 14 bast och superduperedgy och vägrar konfirmera sig som den sanna rebellen hen är.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in