• 1
  • 2
2025-07-04, 00:11
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
eHittat en nu, som himlar med ögonen ..tittar åt sidan .. och suckar. Hon ser extremt irriterad/arg ut om man tittar på henne .. Varför accepterar dom inte sitt öde?
Priset för att va en attraktiv hona i 20års åldern , är närgångna blickar från äldre män.
Hon ser faktiskt väldigt bra ut... Men dom flesta tjejer bryr sig inte, eller knappt alls..

Kan råkat titta på någon klimateriehagga av misstag som stirrar tillbaks och ser arg ut .. typ 35+ lådvinsblondin som jag inte skulle ta i med tång ens .. Vad fan tror dom ..eeeeew eeeeeeeew.

Vad ställer jag till med psyiskt för tjejer, om jag inte gör allt för att låtsas dom är osynliga?
Särskilt dom som uttrycker känslor med kroppsspråket

Jag tror de upplever att de skulle vilja krossa knäskålarna på hanen.
Citera
2025-07-04, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Regel nr 1: en tjej som skriker efter uppmärksamhet ska ignoreras! Ge dom inte det dom önskar!

Ja du kommer uppfattas som äcklig, rätt män ska stirra. Tittar fula gamla gubbar är det en kränkning… åter regel nr 1.
Helst skulle alla killar gå samman och totalt ignorera dessa blodsugande damer!

Nu struntar vi i den uppmärksamhetstörstande hondjävulen, vilka är med mig i operation blind!
Har alltid varit med i operation blind. Kvinnor med uppmärksamhetstörst är oattraktiva. Det är något hysteriskt med dem. Sjukligt men ack så vanligt.
Citera
2025-07-04, 00:37
Medlem
zombie-nations avatar
Tror att TS förvränger helt vanliga tjejer och tror att de porrat till sig fast de ser vanliga ut. Sedan när han stirrar hela tiden samt luktar illa från sin ruttnande lägenhet så tror jag de blir rädda.
Citera
2025-07-04, 00:53
Medlem
Custom_mades avatar
Världen har ju blivit knäpp.

Självklart får man finna sig i att folk KOLLAR på en i det offentliga rummet... Men visst finns det skillnad på att stirra ut, följa efter och närma sig. Men att någon kollar på en i förbifarten eller i interaktioner är ju bara så det alltid varit och alltid kommer att vara. Annars får man stanna hemma om man tycker det är jobbigt.

Så är det ju bara. Det får man ju som attraktiv man också bara acceptera.

Satan vad det brunnit i huvudet på folk nu för tiden.

Ni vet ju inte vad folk tänker på när dom ser på er, sluta anta det värsta, jag skulle säga att gå runt och anta att folk är creeps för att dom kollar på en är ganska äckligt självt.

Jag får mycket blickar av kvinnor, jag kollar tillbaka, sen var det inget mer med det.

Vi är bara djur i slutändan och kan man inte ta att folk kollar på en, särskilt om man ser bra ut, då förnekar man ju verkligheten.
Citera
Idag, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
eHittat en nu, som himlar med ögonen ..tittar åt sidan .. och suckar. Hon ser extremt irriterad/arg ut om man tittar på henne .. Varför accepterar dom inte sitt öde?
Priset för att va en attraktiv hona i 20års åldern , är närgångna blickar från äldre män.
Hon ser faktiskt väldigt bra ut... Men dom flesta tjejer bryr sig inte, eller knappt alls..

Kan råkat titta på någon klimateriehagga av misstag som stirrar tillbaks och ser arg ut .. typ 35+ lådvinsblondin som jag inte skulle ta i med tång ens .. Vad fan tror dom ..eeeeew eeeeeeeew.

Vad ställer jag till med psyiskt för tjejer, om jag inte gör allt för att låtsas dom är osynliga?
Särskilt dom som uttrycker känslor med kroppsspråket
För din information så är man inte i klimakteriet vid 35.

Ja, det är väl irriterande helt enkelt. Speciellt om man är introvert och inte gillar uppmärksamhet
Citera
Idag, 06:09
Medlem
ReijoHervonens avatar
Om du ser bra ut så gillar dom det, annars tycker dom det är trakasserier.
Citera
Idag, 07:12
Medlem
bergsdals avatar
När en läskig gubbe stirrar. En väldigt torr fitta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto