• 4
  • 5
2025-07-06, 19:18
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Veganer
Feminina män som inte klarar ens 60 kg i bänk
Sådana där som är homosexuella i smyg
Sittkissare

Du är väll en sån där incel. Föreslår en resa ner till Pattaya för din del. Där kan du bli mättad varje dag.
Citera
2025-07-06, 19:23
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Hamas-kramare, bögar, transvestiter och pappersvändare i offentlig sektor hör väl till soosarnas kärnväljare eftersom de inte har något annat alternativ att rösta på.

Vad gäller MP så är det väl mest mentalpatienter som röstar på dem. Man skall inte förglömma att Sveriges sista mentalsjukhus stängde 1980 och året därefter bildades Miljöpartiet. Det kan knappast vara en slump.

Då får vi hoppas att dom rödgröna öppnar upp dom igen, så dom kan låsa in högerblivenheten som gör mera skada än nytta. Jimmie åkersork och uffe bluff sitter och spelar fia med knuff på karsudden. Det hade varit en grej att beskåda.
Citera
2025-07-06, 19:26
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lahavana
1. Män som skor sig på S storskaliga korruption. Politiker, myndighetsarbetare, media, de som utnyttjar bidragssystemen (t.ex. hyrde ut pissbilliga attefallshus under flyktingkaoset) eller på annat sätt tjänar pengar på deras mutpolitik.

2. Religiösa, då S sedan länge är infiltrerat av islamism.

3. Bidragstorskar.

4. De som av någon anledning anammat sosse/marxistiska ideologier. Riktiga superkufar som oftast bor på Söder, eller annan bohemisk ort.

5. De som är totalt politiskt handikappade men tänker att ”en röst på S är väl bra för skolan och vården?”.

6. Pensionärer som tänker ”det var bättre förr” men inte förstår att de blir råknullade utan glidmedel av S.

7. De som går på S valfläsk om kortare arbetsdagar eller andra totala lögner.

De som röstar MP kan väl knappast kategoriseras som män. Små simp-killar som limmar fast sig på asfalten och kastar färg på tavlor. Möjligtvis någon ”poet” eller SVT-medarbetare.
Jävla vad det SD/M trollas här då.
Citera
2025-07-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Jävla vad det SD/M trollas här då.

Tro mig, jag gillar verkligen inte SD/M heller. Men S är på en helt annan jävla nivå i korruption. Jag överdriver verkligen med 0 grejen i texten. Fattar att jag inte kommer att övertyga dig genom en liten kommentar på Flashback, men jag ber dig att med öppet sinne läsa på mer om S.
Citera
2025-07-07, 11:44
Medlem
Citat:
Du är väll en sån där incel. Föreslår en resa ner till Pattaya för din del. Där kan du bli mättad varje dag.

Jävlar vad ni vänsterblivna börjat sprida ordet och begreppet "incel" och använda det som halmgubbar.

Har aldrig köpt sex och kommer aldrig göra det.

Däremot ogillar jag vänsterblivna hipstersnubbar som ska leva jämlikt och aldrig får ligga.
Det finns till och med statistik på att hipsterkillar på Södermalm och söder om söder är de som får ligga minst i Sverige. Kvinnor tänder inte på feminina män. Men riktiga män tänder inte på valrossar med lilagrönt hår, fulla med tatueringar och piercing som har examen som beteendevetare och går runt med pridearmband och hatar alla vita män.

Du är väl en sån där cuckold. Föreslår att du lånar ut din partner till riktiga män som vet vad kvinnor vill ha. Då kan du bli mättad genom att sitta i en fåtölj och runka medans din eventuella kvinna blir nöjd av att få sig ett riktigt knull.

Lika moget svar som du gav.
Citera
2025-07-08, 09:28
Avstängd
Citat:
Du är en blatteparasit. Klart ni röstar på sozzarna och muslimska brödraskapet. Heja hamas!
Citera
2025-07-08, 09:56
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Du är en blatteparasit. Klart ni röstar på sozzarna och muslimska brödraskapet. Heja hamas!

Nej. Men på MP.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in