2025-07-03, 11:25
Medlem
JimmiesRustlers avatar
99.99% säker på att målsägande är vit naiv kvinna.
Citera
2025-07-03, 11:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Delar inte din åsikt att kvinnan gjort fel. Dåligt omdöme, ja. Men inte gjort fel.

Kvinnor skall kunna gå berusade genom staden utan att bli våldtagna eller rånade. Kvinnor skall kunna gå genom Rosengård en varm natt klädda i bikini utan problem. Sverige är vårt land och vi bestämmer reglerna!

De jävla löss som pysslar med våldtäkt och rån skall bli kastrersde och utvisade. Aset skall inte få vara kvar i Sverige, vi har ju hyrt fängelser i Baltikum. Där kan skithögen sitta av straffet. Låter vi våldtäktsmannen sitta av straffet i Sverige blir han nog kvar här. Dessa as skall inte vara här!

Exakt och mycket bra skrivet...
Dessutom avarter som såna ska inte vara bland oss civiliserade...
Citera
2025-07-03, 11:47
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Kvinnor skall kunna gå berusade genom staden utan att bli våldtagna eller rånade. Kvinnor skall kunna gå genom Rosengård en varm natt klädda i bikini utan problem. Sverige är vårt land och vi bestämmer reglerna!
Det där är sån jävla Svenssonbullshit. ” -Jag ska kunna gå naken genom Rinkeby utan att bli tafsad på meh meeh!!!!”

Nu kan man inte det. Man har aldrig kunnat det någonstans. Världen ser ut på ett visst sätt och det är bara att anpassa sig. Gör man inte det utan väljer att leva i sina utopiska fantasier så gör man fel. Då får man skylla sig själv, vilket den här kvinnan får göra.

Hennes sort blundar ofta stenhårt inför den del av verkligheten hon inte håller med om så det här kommer inte att vara första gången hon får bävern sotad i ett buskage. Och det kommer delvis att vara hennes fel nästa gång också.
Citera
2025-07-03, 11:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Bådas fel. Naturligtvis är mannen huvudansvarig men vem fan yrar omkring i en främmande stad med nästan tre promille i kroppen på kvällen innan sin systers bröllop och slår följe med främmande män i mörka parker? Jag känner verkligen ingen sympati för offret här.

För det första så är det inte en man...
En man våldtar ingen, dessutom en kvinna som troligtvis är redlös med den promillen...
Jag tror en normal begåvad person hade sett till att få dit en ambulans eller en bulle till akuten..
Verkar konstigt då hon verkar vara medveten med sitt bedjande angående id-kort.

Är det någon som vet om promillehalt stämmer.
Även om hon inte var så full, så hjälper normala medmänniskor henne hem så hon kommer i säng..
Sen drar man därifrån helt enkelt och eventuellt en lapp på bordet hur människan kom hem..

En kvinna som är i utsatt i sån här situation ska beskyddas ifrån avarter som idioten som våldtar henne...

Att inte ha sympati för henne, låter lite perverst i mina öron.....
Citera
2025-07-03, 12:15
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Det där är sån jävla Svenssonbullshit. ” -Jag ska kunna gå naken genom Rinkeby utan att bli tafsad på meh meeh!!!!”

Nu kan man inte det. Man har aldrig kunnat det någonstans. Världen ser ut på ett visst sätt och det är bara att anpassa sig. Gör man inte det utan väljer att leva i sina utopiska fantasier så gör man fel. Då får man skylla sig själv, vilket den här kvinnan får göra.

Hennes sort blundar ofta stenhårt inför den del av verkligheten hon inte håller med om så det här kommer inte att vara första gången hon får bävern sotad i ett buskage. Och det kommer delvis att vara hennes fel nästa gång också.
Så om man går ut i en dyr jacka får man skylla sig själv om man blir pissförnedringsrånad?
Citera
2025-07-03, 12:42
Avstängd
Pitschkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Så om man går ut i en dyr jacka får man skylla sig själv om man blir pissförnedringsrånad?

Nej.

Om man går ut i en dyr jacka får man skylla sig själv om man blir pissförnedringsrånad
OM man varit positivt inställd till blatteinvasionen.
Citera
2025-07-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Kvinna skulle på bröllop – ströps och våldtogs i park
Publicerad 2 jul 2025 kl 19.28
Uppdaterad kl 21.02
Kvinnan skulle vara brudtärna på sin systers bröllop dagen därpå.

Men hon hittade inte till sitt hotell, och en man erbjöd sig att följa henne dit.

I stället tog han henne till en park där han tog stryptag så att det svartnade och våldtog henne.

När det var över tog han hennes kreditkort och stack.

Mannen är medborgare i Afghanistan. Han kom ensam till Sverige och sökte asyl första gången 2015. Han fick avslag men fick sen uppehållstillstånd enligt gymnasielagen. Han sökte därefter asyl på nytt. Migrationsverket sa nej och beslutade om utvisning, vilket fastslagits av domstol men inte vunnit laga kraft.

5,5 års fängelse + livstids utvisning blir domen. Kvinnan hade 2,7 promille så rejält full. Vem slår annars följe med en afghan?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ldtogs-i-park/

Ännu en som inte inser hur otroligt korkade de flesta medborgare är i detta landet !
Citera
2025-07-03, 12:57
Åh! En av de behjärtansvärda gymnasiepojkarna!
Citera
2025-07-03, 13:28
Medlem
Mr Darcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
2,7 promille låter otroligt. Själv skulle jag ligga på akuten då. Kvinnan är nog en van drinkerska.

En bekant till mig tog bilen till en date. Jag hade pratat med henne typ 30 min före hon satt sig i bilen. Hon kraschade och när de tog blodprov hade hon 2.7 i blodet. Och det märktes inte ens på henne, så Jo. Dricker du ofta så är det inga konstigheter att uppnå detta.

(Min bekant är idag nykter sedan 4 år, så det gick ändå bra för henne!)
Citera
2025-07-03, 13:51
Medlem
Tortellis avatar
En fruktansvärd händelse. Det var C med Annie Lööw som körde över lagrådet med gymnasie amnestin. Men domen är ändå bra. 5,5år och livstids utvisning. Hoppas domen står sig i Hovrätten och att kvinnan återhämtar sig från detta vidriga..
Citera
2025-07-03, 15:02
Medlem
Afghan. Han lär väl inte kunna utvisas pga det politiska läget därnere. I sedvanlig ordning. Skicka fanskapet till tredje land. Fattar inte ens varför de ska äras med svenskt fängelse. Han är värd värre.
Citera
2025-07-03, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
Kvinna skulle på bröllop – ströps och våldtogs i park
Publicerad 2 jul 2025 kl 19.28
Uppdaterad kl 21.02
Kvinnan skulle vara brudtärna på sin systers bröllop dagen därpå.

Men hon hittade inte till sitt hotell, och en man erbjöd sig att följa henne dit.

I stället tog han henne till en park där han tog stryptag så att det svartnade och våldtog henne.
När det var över tog han hennes kreditkort och stack.

Mannen är medborgare i Afghanistan. Han kom ensam till Sverige och sökte asyl första gången 2015. Han fick avslag men fick sen uppehållstillstånd enligt gymnasielagen. Han sökte därefter asyl på nytt. Migrationsverket sa nej och beslutade om utvisning, vilket fastslagits av domstol men inte vunnit laga kraft.

5,5 års fängelse + livstids utvisning blir domen. Kvinnan hade 2,7 promille så rejält full. Vem slår annars följe med en afghan?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...ldtogs-i-park/

Han hade redan ett beslut om utvisning över sig. Borde alltså inte befunnit sig i Sverige!

Ur ovan artikel:
"Han kom ensam till Sverige och sökte asyl första gången 2015. Han fick avslag men fick sen uppehållstillstånd enligt gymnasielagen. Han sökte därefter asyl på nytt. Migrationsverket sa nej och beslutade om utvisning, vilket fastslagits av domstol men inte vunnit laga kraft."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in