Citat:
Zuckercuck och hans beryktade data mining. De hade sålt din själ om de kunnat, och jag vill helst att de har så begränsad information om mig som möjligt - detta inkluderar inte mitt körkort i högupplöst format...
Citat:
En polare är riktigt torsk på Tradera och vad jag vet så har han aldrig blivit blåst eller lurad när han har handlat därifrån. Men det betyder ju inte att andra inte har blivit lurade
Jag själv har alltid varit skeptisk att handla från privatpersoner på nätet då jag inte vet skicket på prylen jag ska köpa. Lätt och slänga in en bild som ser bra ut fast produkten ser åt helvete ut. Jag vill göra se produkten samt känna på den innan jag köper.
Jag själv har alltid varit skeptisk att handla från privatpersoner på nätet då jag inte vet skicket på prylen jag ska köpa. Lätt och slänga in en bild som ser bra ut fast produkten ser åt helvete ut. Jag vill göra se produkten samt känna på den innan jag köper.
Jag har 80+ uteslutande positiva omdömen på Tradera, och varit aktiv där sedan 2009, men i takt med de har höjt procenten de tar (när jag registrerade mig tog de 1,5% av försäljningsbeloppet) till 10 jävla procent så vill jag av principskäl undvika dessa iglar i största möjliga utsträckning.
Citat:
Håller med TS om att blocket suger. Blivit så jävla dyrt att det är meningslöst att sälja saker där då shiebsted tycker att dom skall ha alla pengarna. Sålde ganska ofta på blocket förr men har slutat med det. Allt som schiebsted köper blir i förlängningen skit för kunden! Men förhoppningsvis kommer det någon ny aktör då blocket väljer att ta död på sig själva.
Amen. Skönt att jag inte är ensam i mitt förakt mot deras numera hutlösa avgifter.
Citat:
http://www.ettbud.se/
Bra och enkel sida. Gratis.
Och eftersom betalningen inte sker via sajten så skickas det heller inga kontrolluppgifter till Skatteverket.
Bra och enkel sida. Gratis.
Och eftersom betalningen inte sker via sajten så skickas det heller inga kontrolluppgifter till Skatteverket.
Ska kika på den, tack.