• 8
  • 9
2025-07-03, 12:27
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paris24
Liksom alla tjuvar saknas empati för människor och man har istället en stor dos narcissism. "oj titta en fin cykel den ger mig 1000 kr". När mina döttrars cyklar stals för 5 gånger i Lund så slutade jag köpa cykel till dem och de fick gå. Därefter har de aldrig hittat tillbaka till att cykla, det ger för dåliga vibbar, och cykeltjuvarna ändrade hela deras liv. Jävla slödder.

Jag skrev ju det i min text! Att det var fattigt och pundigt gjort. Jag var 18 år man mognar med åldern.

Dessutom stal vi aldrig cyklar från barn.
2025-07-03, 12:33
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag skrev ju det i min text! Att det var fattigt och pundigt gjort. Jag var 18 år man mognar med åldern.

Dessutom stal vi aldrig cyklar från barn.
Den sista kommentaren visar att du inte ändrat dig alls. Genomskådad.

Mina barn var 12-18 och hade Monark damcyklar, tills du stal alla och sålde på blocket.

Hela blocket var en enda stor tjyvgömma, men efter polisen påtryckning tvingades blocket införa säkerhet och bankid, och det dödade blocket och det är helt rättvist.
2025-07-03, 12:38
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Den sista kommentaren visar att du inte ändrat dig alls. Genomskådad.

Mina barn var 12-18 och hade Monark damcyklar, tills du stal alla och sålde på blocket.

Hela blocket var en enda stor tjyvgömma, men efter polisen påtryckning tvingades blocket införa säkerhet och bankid, och det dödade blocket och det är helt rättvist.

Monark var aldrig ett intresse. Endast skeppshult, Crescent, Nishiki

Dessutom höll vi till i gbg! Men vet dock vem som stal i Lund! Men han var 27 och åkte fast.

Men men! Jag tänker att jag skadade ingen fysiskt! Hade jag kunnat ge tillbaka till alla som blev av med något så hade jag gjort det.

Jag blev dock inte direkt ekonomiskt fri pga cyklarna i sig. Utan jag blev det på tur inom krypto.

Hade jag velat hade jag kunnat göra extremt mycket mer skada mot samhället. Långt innan folk började lura gamla människor!

Dom andra 2 killarna gjorde andra saker! Dom hyrde andrahandslägenheter på attraktiva områden med falsklegg, Sen la dom ut annons ut blåste hur många människor som helst. På hyra + 2 månaders deposition. Dom skrev kontrakt och visade falsklegg! 300k på 1 vecka var inga problem.

Jag vet folk som lurat gamla människor på pengar. Vilket är bland det värsta jag vet. Och gav anonymt tips till polisen! Kalla mig vad ni vill I DONT GIVE A FUCK Men att lura gamla människor är för lågt........

Jag tog cyklar och ni tror att jag är djävulen
Senast redigerad av Monerokungen 2025-07-03 kl. 12:41.
2025-07-03, 12:41
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Monark var aldrig ett intresse. Endast skeppshult, Crescent, Nishiki

Dessutom höll vi till i gbg! Men vet dock vem som stal i Lund! Men han var 27 och åkte fast.

Men men! Jag tänker att jag skadade ingen fysiskt! Hade jag kunnat ge tillbaka till alla som blev av med något så hade jag gjort det.

Jag blev dock inte direkt ekonomiskt fri pga cyklarna i sig. Utan jag blev det på tur inom krypto.
Du kommer att förlora allt när krypto sjunker till noll. Karma.

Hoppas någon stjäl dina cyklar, dina barns cyklar, och dina föräldrars cyklar. Du kan betala och förklara att det är sånt som händer när narcisisster bestämmer.
2025-07-03, 12:42
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Du kommer att förlora allt när krypto sjunker till noll. Karma.

Hoppas någon stjäl dina cyklar, dina barns cyklar, och dina föräldrars cyklar. Du kan betala och förklara att det är sånt som händer när narcisisster bestämmer.

Jag cyklar inte, Om någon stjäl mina barn cyklar så kommer det påverka mig och dom ca 0. Det är som att jag tappar ett riskorn. Så folk kan stjäla deras cyklar varje dag året om. Kommer inte röra mig ett skit.

Bra att du är påläst om krypto

Du tänker att guldet kommer falla till 0 också? Jag ska lyssna på dig tror jag och sälja all krypto så fort som möjligt. Tack för du räddat mina pengar.
2025-07-03, 12:45
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Bra att du är påläst om krypto

Du tänker att guldet kommer falla till 0 också? Jag ska lyssna på dig tror jag och sälja all krypto så fort som möjligt. Tack för du räddat mina pengar.
Jag har skrivit i krypto-trådarna sedan 2018, hållit på på börsen sedan 1998. Krypto kommer att gå till noll och du kommer att förlora allting. Guld och krypto kan inte jämföras, guld har haft ett värde i 5000 år, krypto är en lekstuga för dumskallar tills finanseliten som SBF rakar hem alla era pengar. Sedan får du stjäla cyklar igen. Lätt fånget lätt förgånget.

Du kommer aldrig att sälja dina bitcoins. Jag ser det på dina inlägg. BTC är upplagt som en drog och du har alla tecken på drogberoende.
Senast redigerad av Paris24 2025-07-03 kl. 12:48.
2025-07-03, 12:52
Medlem
Måste ge TS att om han talar sanning så verkar han vara jävligt driftig i alla fall.

Vad gör det om man blir rik på ett lagligt eller olagligt sätt. Man utnyttjar fortfarande människor.
2025-07-03, 13:10
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Jag har skrivit i krypto-trådarna sedan 2018, hållit på på börsen sedan 1998. Krypto kommer att gå till noll och du kommer att förlora allting. Guld och krypto kan inte jämföras, guld har haft ett värde i 5000 år, krypto är en lekstuga för dumskallar tills finanseliten som SBF rakar hem alla era pengar. Sedan får du stjäla cyklar igen. Lätt fånget lätt förgånget.

Du kommer aldrig att sälja dina bitcoins. Jag ser det på dina inlägg. BTC är upplagt som en drog och du har alla tecken på drogberoende.

Har inte btc, Jag har PAXG 40% ( Guld ) Och USDT 45% och XMR 15%
2025-07-03, 13:16
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Måste ge TS att om han talar sanning så verkar han vara jävligt driftig i alla fall.

Vad gör det om man blir rik på ett lagligt eller olagligt sätt. Man utnyttjar fortfarande människor.

Exakt! Det är utnyttja eller bli utnyttjad. Folk tror att dom gör samhället en tjänst. Och det finns ju vissa arbeten som gör det. Tex vården, forskning osv.

Men många jobb är slav jobb där dom blir utnyttjade för att göra rika rikare.

Jag stal folks cyklar! Deras chefer stjäl deras tid. Och tid är fan mer dyrbart är en cykel!

Alla på FB säger att jag inte kan använda mina pengar? Nej jag kan inte köra en lambo eller Ferrari ( Även om jag inte haft skuld) Nej jag kan inte casha en lägenhet/ Hus!

Men jag äger 100% av min egna tid , Jag vaknar utan att behöva ställa klockan, Jag kan resa vart jag vill när jag vill ( om jag velat ) Jag behöver inte befinna mig på en plats 5 dagar i veckan som en soldat.

Det är 10000 Gånger mer värt än att vara ägd av någon. Och för vad??? Folk tror att dom ska jobba i 20 år och få avkastning på avanza Hjärntvättning på hög nivå
2025-07-03, 13:35
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Där låser vi tråden pga. för mycket OT och sidodiskussioner.

Mod.
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in