• 1
  • 2
2025-07-02, 19:47
Medlem
Verkar inte finnas underlag till en tråd per match, så skapa gärna en för alla gruppspelsmatcher förutom Sveriges, som gjordes i förra mästerskapet.

Hur som helst. 1-0 till Finland som spelar smart för att behålla ledningen, men kan visa sig så småningom att de hade gynnats rejält av att vinna med två mål. Så tycker de borde försöka få till fler avslut. Men är väl för sent nu med bara få minuter kvar.
2025-07-02, 19:57
Medlem
enlitenkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Verkar inte finnas underlag till en tråd per match, så skapa gärna en för alla gruppspelsmatcher förutom Sveriges, som gjordes i förra mästerskapet.

Hur som helst. 1-0 till Finland som spelar smart för att behålla ledningen, men kan visa sig så småningom att de hade gynnats rejält av att vinna med två mål. Så tycker de borde försöka få till fler avslut. Men är väl för sent nu med bara få minuter kvar.

En för varje grupp annars?
2025-07-02, 19:58
Avstängd
Offerviljas avatar
Grattis till Finland!
2025-07-02, 19:59
Medlem
Island fick till bra press mot slutet men låste fast sig vid långa inkast istället för att prova inlägg åtminstone en eller ett par ggr.

Synd för Island men kul för Finland.
2025-07-02, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkorp
En för varje grupp annars?

Jo, kanske är det bästa. Men för min del spelar det ingen större roll. Missar många matcher pga jobb.
2025-07-02, 20:12
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Även om Finland hade problem med att skapa de riktigt vassa målchanserna, sett till deras spelövertag, så var laget mycket bättre än jag väntat mig.

Kosola var briljant och frågan är om MFF får behålla henne över hösten efter detta
2025-07-03, 00:03
Medlem
enlitenkorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Även om Finland hade problem med att skapa de riktigt vassa målchanserna, sett till deras spelövertag, så var laget mycket bättre än jag väntat mig.

Kosola var briljant och frågan är om MFF får behålla henne över hösten efter detta

Fortsätter hon såhär så är det nog många mittlag i tex WSL som kikar ditåt
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in