Citat:
Ursprungligen postat av
Felicia.C.Rose
Jag ser inte ner på folk som har svårt att hitta en partner; däremot har jag
lite svårt för killar som förväntar sig att 10/10 fotomodeller ska falla ner på knä framför dem och pussa på deras pojksnoppar, bara för att de existerar som killar... och när detta inte händer så sitter de i en källare och bedriver organiserat kvinnohat med andra likasinnade missriktade killar på sociala medier...
Jag tycker iochförsig också att det kunde vara trevligt med kvinnligt sällskap. Men av någon konstig anledning så är alla vettiga och snälla lesbianer man träffar redan ihop med andra vettiga och snälla lesbianer... och jag har faktiskt nog arbete med att hålla mig själv i schack, så om jag blev ihop med en galen lesbian så skulle det gå helt åt fanders!

Det är mer konstigt att det sällan någon snackar nu om att sex är inget grundläggande behov, sex är ingen mänsklig rättighet, det skulle handla om rätt till mäns kroppar när man ställer krav på dessa män.
Kvinnor ska inte nöja sig med dessa män medan männen ska få höra att sex ska inte vara ett grundläggande behov och de har inte förlorat något.
Om sex är inget grundläggande behov och man har inte ansvar för andras sexliv det borde i så fall betyda att det är normalt om kvinnor skulle endast få tillgång till sex som de ogillar.
Männen ska inte ha förlorat något medan kvinnor ska ha gjort det.
Sällan att det dåliga scenariot ska få drabba kvinnor, det är typ lite liknade som någon skulle sagt att det är inget behov att vinna en tävling och sedan när personen själv förlorar så ska det vara orättvist och en vinst är något som är viktigt.
Olika argument används beroende på vilket kön det handlar om.