2025-07-04, 11:44
Medlem
Det finns måååånga klubbar för kampsport. Han kunde valt precis vilken han ville men valde denna.

Normalt funtade människor gör allt som står i sin makt för att INTE sammankopplas med den här typen av grupper.

Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
+1 det hela känns så jäkla uppblåst och överdrivet.

Killen tränar kampsport med nationalister. Tror dock merparten joinar klubben för att just träna kampsport dessutom så förespråkar dom ett sunt levnadssätt. Avstå alkohol och droger etc. Sen finns de säkerligen rötägg men syftet är ju inte att träna kampsport för att spöa invandrare.
Citera
2025-07-04, 11:45
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Jag har sett bild på sonen på sociala medier, det är 100% Johans biologiska son. Kopior

Du ser vad som passar ditt politiska narrativ.
Citera
2025-07-04, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Jag svarar på din fråga att grabben inte är JFs son utan att han har en annan pappa som har föräldraansvaret.

Det är anledningen till att EXPO har gått ut med nära anhörig och en massa idioter genast kopplade det till son, vilket inte stämmer.

Detta år en son till en minister
Men enligt allmän uppfattning skall en förälder INTE
ställas till svars för sitt barns handling

Nu har detta fått en annan tolkning därför att ministern
vid flera tillfällen bla påpekat tex
Varför har INTE bråkstakarnas föräldrar bättre uppsyn
över sina egna barn
Tänk så känsligt det är vissa att påpeka att föräldrar
har ett ansvar för sina EGNA barn
Citera
2025-07-04, 11:47
Medlem
Citat:
Jag har sett bild på sonen på sociala medier, det är 100% Johans biologiska son. Kopior
Dina iakttagelser bevisar tyvärr ingenting.
Citera
2025-07-04, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Du ser vad som passar ditt politiska narrativ.

Sluta hitta på massa skit, jag tar ingens sida politiskt överhuvudtaget. Det jag däremot avskyr är dubbel moral och hyckleri. En person som
Johan går och klankar ner på andras föräldrar ansvar och vill att dessa unga killar med kriminalitet ska låsas in. Han kan då börja med sin son och sitt egna föräldrarskap! Han verkar ha någon slags gräddfil OAVSETT POLITISKT PARTI! Jag röstar inte på någon av dessa fjanteri partierna vare sig vänstern eller högern. Alla ljuger.
Men jag bekräftar bara att det är Johans biologiska son då jag sett bilder på sociala medier och dom ser verkligen ut som tvillingar.
Punkt
Citera
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Då är det bara för Uffe och kalla till PK och säga något i stil med "Johan är inte far till detta barn som rekryterat åt nazister, dom har visserligen bott under samma tak sen dag ett men det är inget vi kan belasta Johan för då han juridiskt inte har ansvar, så vi har fullt förtroende för honom, nu kan ni svenskar gå tillbaka till att njuta av sommaren så ses vi höst"

Tycker du att det är lämpligt agerande ?
Det är inte en folkdomstol i DDR som han skall försvara sig emot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disques

över sina egna barn
Vad svamlar du om? Vårdnadshavare har ansvar för sina barns handlingar. Exempelvis att betala skadestånd om ens underårige son pangar rutor i skolan.
Citera
2025-07-04, 11:49
Medlem
Du kan inte bekräfta ett skit.
Citat:
Sluta hitta på massa skit, jag tar ingens sida politiskt överhuvudtaget. Det jag däremot avskyr är dubbel moral och hyckleri. En person som
Johan går och klankar ner på andras föräldrar ansvar och vill att dessa unga killar med kriminalitet ska låsas in. Han kan då börja med sin son och sitt egna föräldrarskap! Han verkar ha någon slags gräddfil OAVSETT POLITISKT PARTI! Jag röstar inte på någon av dessa fjanteri partierna vare sig vänstern eller högern. Alla ljuger.
Men jag bekräftar bara att det är Johans biologiska son då jag sett bilder på sociala medier och dom ser verkligen ut som tvillingar.
Punkt
Citera
2025-07-04, 11:50
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disques

över sina egna barn

Styvbarn, inget juridiskt föräldraansvar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anxypants
Du kan inte bekräfta ett skit.

Ring Skatteverket och fråga. Det är offentliga handlingar och offentlig information.
Citera
Medlem
diplopunk-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppruskaren
Då är det bara för Uffe och kalla till PK och säga något i stil med "Johan är inte far till detta barn som rekryterat åt nazister, dom har visserligen bott under samma tak sen dag ett men det är inget vi kan belasta Johan för då han juridiskt inte har ansvar, så vi har fullt förtroende för honom, nu kan ni svenskar gå tillbaka till att njuta av sommaren så ses vi höst"

Haha jag skulle ge mycket för att se denna presskonferens. Synd att Almedalen är över, det hade varit ett perfekt inslag där.
Citera
2025-07-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ring Skatteverket och fråga. Det är offentliga handlingar och offentlig information.
Ja, det har jag redan föreslagit i tråden. Tyvärr hinner jag inte själv idag. De har aslånga telefonköer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in