2025-07-10, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om du tror att det är olagligt är det bara att göra en polisanmälan.

Det är inte journalisters uppgift att ringa folk och berätta vad deras anhöriga håller på med.
Men nu kontaktade just Expo minister Forsell som duckade alla journalistiska frågor, Han duckar fortfarande precis som Kristersson och Strömmer. Hur skyddar de sveriges säkerhet från extremisters försök att infiltrera i ministrarnas innersta kretsar.
Citera
2025-07-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Apropå stroke, den som ligger närmast att få en är johan.

Du har nog inte fel där. Skulle tippa på att blodkärlen i hjärnan är rätt trötta just nu. 😂
Citera
2025-07-10, 15:30
Medlem
Tanachs avatar
Han skulle behöva göra ett besök på riksdagens läkarmottagning och sedan ta en välbehövlig timeout.

Citat:
Ursprungligen postat av Aningencynisk
Du har nog inte fel där. Skulle tippa på att blodkärlen i hjärnan är rätt trötta just nu. 😂
Citera
2025-07-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Har han inte rätt i sak då? ”Pojkstreck” gör väl alla barn. Lite skillnad med barn som går runt och misshandlar och mördar.

Nu är det ju så att Forsell fördömer alla om gör pojkstreck och skyller detta på bristande föräldraansvar.
Han lever inte som han lär ...
Citera
2025-07-10, 15:32
Medlem
lersaters avatar
för mig är allt vänster om SD extremvänster !
Citera
2025-07-10, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Skall Johan Forsell utvisas, sättas i fängelse eller skall vi begränsa hans möjligheter att uttrycka sin åsikt?
Nej. Ingen med barn med bristande vandel ska utvisas, sättes i fängelse eller beläggas med munkavle. Det hoppas jag att Forsell och regeringen numera håller med om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Vad han säger själv spelar inte så stor roll. Även om Uffe dvärgen utåt säger att han har förtroende för honom så kommer det storma så pass mycket att de kommer be honom avgå självmant inom x antalet dagar.

Tja. Kanske det. Spelar det nån roll? Kommer bara en ny M-mupp.
Citera
Medlem
Pripps0.0s avatar
Varför är det här en grej, är inte Sverige en demokrati?
Citera
2025-07-10, 15:34
Medlem
Tanachs avatar
Johan måste göra en del uppoffringar och prioriteringar. Han måste skydda resten av familjen från sonens risktagande och sonen själv måste ta mer ansvar och stå på egna ben och börja om, säg i Storbritannien eller Irland.
Senast redigerad av Tanach 2025-07-10 kl. 15:37.
Citera
2025-07-10, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Men nu kontaktade just Expo minister Forsell som duckade alla journalistiska frågor, Han duckar fortfarande precis som Kristersson och Strömmer. Hur skyddar de sveriges säkerhet från extremisters försök att infiltrera i ministrarnas innersta kretsar.

Det skulle jag också gjort. Expo är inte en seriös blaska med seriösa journalister. Det hela är tramsigt och det är oförskämt mycket mediatid ang detta. Var och varannan förälder har väl en femtonårig som ibland spårar ur eller har funderingar om livet. Nu är tråden ganska lång och jag har inte lyckats följa allt men mig veterligen har grabben inte gjort något olagligt. Detta har fått klart mer mediatid jämfört med politiker som är Hamaskramare, pedofiler eller liknande verkligen allvarliga saker. Så, min sammanfattning om allt detta ang Forsell - Trams!
Citera
2025-07-10, 15:36
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Nu är det ju så att Forsell fördömer alla om gör pojkstreck och skyller detta på bristande föräldraansvar.
Han lever inte som han lär ...
Fram med intervjun där han klandrar ner på grabbar som gör pojkstreck!
Senast redigerad av KillenArCP 2025-07-10 kl. 15:43.
Citera
2025-07-10, 15:36
Medlem
Tanachs avatar
Sonen är drottningen i dramat och kan vara måltavla för extremister för att uppnå sina mål.

Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Varför är det här en grej, är inte Sverige en demokrati?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in