2025-07-10, 13:26
Medlem
Helt fruktansvärt att extremhögern hotar Johans son. Jag blir så djävla upprörd.
Citera
2025-07-10, 13:27
Medlem
Tanachs avatar
Han måste avgå. Dagens resultat gav inte de resultat som regeringen förväntade sig, och om jag vore hans pressekreterare skulle jag be honom att be om ursäkt för sin sons misstag.

Hittills har han kommit med otaliga ursäkter och bortförklaringar.

Citat:
Ursprungligen postat av mirosa
Hade tom missat att det är hans EGNA son??? Trodde de va någon avlägsen anhörig
Bara att avgå!
Citera
2025-07-10, 13:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Varför? Han har ju inte gjort nåt fel.

Men ok, låt gå. Då kanske vi ska ta och bura in alla familjemedlemmar till gängkriminella som åker dit? Inte mig emot. Det var så Mussolini knäckte maffian på Sicilien på 1920-talet. Och skillnaden mellan vänsterliberaler och Mussolinis fascism är ju inte så stor.

Grattis Sverige!

Det är skillnad mellan vanligt folk och ministrar. Jag tycker att Magdalena Andersson ska kräva regeringsmakten. Helst för ett sekel så det kan bli rättvist i Sverige igen. Det finns meningsfulla arbetsuppgifter för alla. Utom för nazister och deras familjer. Där ska man mäta med samma mått som efter WWII. Nazister ska få ett enda val: bly, bilan eller repet.
Citera
2025-07-10, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Helt fruktansvärt att extremhögern hotar Johans son. Jag blir så djävla upprörd.
Hotar de honom? Han har haft ledande roll i extremhögern och uppmanat andra att begå brott. Tror du att han lämnat allt bara för att farsans karriär står på spel?
Citera
2025-07-10, 13:38
Medlem
Bra att statsministern har förtroende för Johan.
Citera
2025-07-10, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Han måste avgå. Dagens resultat gav inte de resultat som regeringen förväntade sig, och om jag vore hans pressekreterare skulle jag be honom att be om ursäkt för sin sons misstag.

Hittills har han kommit med otaliga ursäkter och bortförklaringar.
Forsell ser ut litet som Brad Pitt,är med för att locka tanter till partiet som annars borde ligga runt tio procent sett till plånboksväljarna,,-nä blir inte sparken heller.
Citera
2025-07-10, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Det är skillnad mellan vanligt folk och ministrar. Jag tycker att Magdalena Andersson ska kräva regeringsmakten. Helst för ett sekel så det kan bli rättvist i Sverige igen. Det finns meningsfulla arbetsuppgifter för alla. Utom för nazister och deras familjer. Där ska man mäta med samma mått som efter WWII. Nazister ska få ett enda val: bly, bilan eller repet.

Låter mer som att du är nazist. Så vad väljer du? Bly, bila eller rep? Ta repet så slipper vi kladdet från ditt vidriga blod. Du vet, nån måste städa efter dig. Så visa lite omtanke om städerskan som säkert är en illegal migrant.
Citera
2025-07-10, 13:39
Medlem
Citat:
Det blir ju svårt när dina terroristvänner inte är intresserade att jobba, utan vill bara glida runt på bidrag och gapa och skrika om hur synd det är om Hamas.
Citera
2025-07-10, 13:41
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Det är inget brott, nej. Precis som det inte är något brott att bli islamist och heja på IS. Men man kan naturligtvis fråga sig om Forssell själv tagit sitt berömda föräldraansvar.

Att ha ansvar för en tonåring är ett hårt jobb. Omöjligt om man skall ha full insyn.
Om han fått reda på att brott begåtts så måste han såklart reagera direkt.

Han har kritiserat gängkriminellas o.dyl. föräldrar som säkert fått många varningar innan det blir riktigt allvarligt.
Citera
2025-07-10, 13:43
Medlem
Hoppas det blir lite fler medlemmar i Högerorganisationer !!
Citera
2025-07-10, 13:43
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:

Jag tycker Magdalena Andersson skall avgå efter att hennes parti skinnat otaliga dementa med Kombilotteriet.
Citera
2025-07-10, 13:44
Medlem
Tanachs avatar
.
Senast redigerad av Tanach 2025-07-10 kl. 13:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in