2025-06-30, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Vad tyder på att han är galen?

Att han organiserat ett bakhåll för att mörda brandmän. Det tyder på att han är galen.
Citera
2025-06-30, 13:21
Medlem
Flaskpostenss avatar
Går han fortfarande fri?
Citera
2025-06-30, 13:25
Medlem
doncroces avatar
Högoddsare är väl en radikaliserad klimatdåre, typ Gary Maynard, eller en "student" från MENA, kanske Iranier?

Men för att passa in tråden med alla vänstermiffon får jag väl anpassa mig och säga att det antagligen är en högerextrem MAGA radikal som protesterar mot koldioxidkrediter.
Citera
2025-06-30, 13:27
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskpostens
Går han fortfarande fri?

Man med vapen hittad död i anslutning till brandområdet. Sen om det är fler skyttar är oklart.
Citera
2025-06-30, 13:37
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Kan det vara River Phoenix? Han har ju varit "på drift mot Idaho" länge nu. Kanske är han framme? Kanske svimmade han och föll på avtryckaren upprepade gånger.
Citera
2025-06-30, 13:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Du tror inte att jag kan ha skojat lite, med tanke på hur likt hans namn är Travis Bickle?

Lugnt, jag och säkert många andra förstod precis vad du menade. Säger nån Travis får man bilden av en långsmal trailer trash-snubbe i smutsiga kläder med två framtänder och buzzcut.
Citera
2025-06-30, 14:14
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Iransk/palestinsk terrorcell?
Hahaha så typ efter att usa har bombat iran så lyfter ayatollan telefonen och sedan aktiveras en sleeper agent i Idaho av alla platser och tar hämnd genom att tända eld på en kåk och sedan skjuta ett par brandmän? Asså det är nog dags för dig att sluta se agentfilmer, bara en tanke.
Citera
2025-06-30, 15:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Smäller som fan, det brann i en byggnad och när räddningstjänst anlände så bemöttes dom av skott.

Hörde precis en brandman säga sina sista ord i radion, inte trevligt.

Edit: Jag får inte gå ut, det är en active shooter scene

Någon har anlagt en brand och barrikaderat sig i träd intill

När brandmännen dyker upp så besköts dom av bl.a. shotgun

HÖGA SMÄLLAR

Jag är rädd

Edit: Höga smällarna är från sniper, bekräftat av polis

Men alltså varför??? Vad var syftet med att döda brandmän? Helt sjukt.
Citera
2025-06-30, 15:03
Medlem
Doodis avatar
Gtairl?
Citera
2025-06-30, 15:51
Medlem
Någon som inte fått anställning/fått sparken och känner sig kränkt? Någon som nyligen haft en brand och förlorat anhöriga och lägger det på brandmännen?
Alt. dåre med vapen.
Citera
2025-06-30, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Högoddsare är väl en radikaliserad klimatdåre, typ Gary Maynard, eller en "student" från MENA, kanske Iranier?

Men för att passa in tråden med alla vänstermiffon får jag väl anpassa mig och säga att det antagligen är en högerextrem MAGA radikal som protesterar mot koldioxidkrediter.
E väl ingen högoddsare att det e en högerextremist.
Citera
2025-06-30, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
E väl ingen högoddsare att det e en högerextremist.

Öööh, jo. Varför skulle en högerextremist vara ute efter brandmän. Väldigt märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in