• 3
  • 4
2025-06-30, 21:46
Medlem
Bor i storstaden och så är det i princip varje dag. Inte så i något annat EU land. Man blir less av allt stirrande så brukar använda telefonen och stirra i den när någon går förbi. Vill inte möta någons blick. Super jobbigt. Vill bara vara ifred men tror folk är riktigt ensamma i mellanstäder och storstäder nu. Kanske med stirrandet så är det ett rop på hjälp eller något
Citera
2025-06-30, 21:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Alltid ärlig här, man kan skriva vad man tycker. Du verkar vara en bra (halv)arab. Vilket är lite rare, du har ett bra ordförråd, skriver bra. Även fast vi gått i kliché i andra trådar.
Ord är makt, och du kan skriva och utrycka dig.

Sällan jag råkat ut för fenomenet stirrare numera, är väl för gammal eller ser väl för luffig ut antar jag. Skulle heller aldrig ge mig in i en fight för att någon stirrar, är för gammal för sån skit.
Tack uppskattar dina ord jag konverserar gärna med sånna som dig som kan driva det, jag förstår att det är jobbigt när folk stirrar speciellt invandrare men som jag sa majoriteten är i sin egen värld många av oss kommer från grova trauman och de minnena dyker upp ofrivilligt lite då och då och man stirrar bara åt nåt håll och det kan hända att man stirrar på någon men som vuxen kan man bearbeta de men yngre har svårt med det, jag kan t ex inte se köksknivar så fort jag diskat de så åker de i lådan igen och det pga saker jag sett som liten, men alla har sina trauman. Du ska inte ta det personligt när folk stirrar speciellt invandrar killar de stirrar på mig också men oftast slutar det med att vi hälsar då jag stirrar men har alltid ett leende. Och som du säger man är för gammal för bråk och man har ett bra liv tack Gud för det så varför slösa det på sånt.
Citera
2025-06-30, 21:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Importer-Exporter
App app app. Varför ljuger du?
Vi kom ju i en annan tråd fram till att du inte var en man, enligt din egna definition av vad en man var.

(FB) Varför hatar sverigedemokratiska män just invandrargrupper från muslimska länder?

Men intressant ändå att du har ett ständigt behov av att hävda att du är en. Dålig självkänsla kanske eller bara en fixering vid män?
En man går aldrig på bidrag om den kan försörja sig det är det jag försöker att säga, har inget emot att folk går på bidrag men då ska man uppfylla kriterierna för att få det. Bidrag är för att ensamstående mammor och gamlingar i första hand och sjuka som är inte kvalificerade för jobb, de som går på bidrag av lathet är tjuvar enligt mig
Citera
2025-06-30, 22:32
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamestoney
Det bara är så. Många svenskar glor som fan. Har nog inte upplevt det på samma sätt i något land.

Håller med dig till fullo.
men...
Det helt otroligt att folk hoppar på varandra här istället för att diskutera fram några vettiga forskare eller en teori från en känd forskare.
Men icke sa nicke! ack
Senast redigerad av swedenistani 2025-06-30 kl. 22:34.
Citera
2025-06-30, 23:43
Medlem
svidiskesvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4EverAllah
Bidrag är för cucks som dig jag är en man till skillnad från dig mina bollar är större än hela din släktträd
Ha ha ja det förklarar varför du lipar hela tiden.
Jobbigt å få bygga upp en sådan jätte pung pga att era fruar är så fula så att dom måste gömma sig under flera lager av lakan.
Och ni sk "män" i klänningar aldrig får komma till skott.
Och därför ni får släpa era bollar (som du tror är någon form av manlighet) i sanden och få skavsår på pungen och gråta som små barn . Eran profet kräver att ni skall bära klänning så eran profet kan smyga upp bakom er under bön och....
Citera
2025-07-01, 00:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svidiskesvensson
Ha ha ja det förklarar varför du lipar hela tiden.
Jobbigt å få bygga upp en sådan jätte pung pga att era fruar är så fula så att dom måste gömma sig under flera lager av lakan.
Och ni sk "män" i klänningar aldrig får komma till skott.
Och därför ni får släpa era bollar (som du tror är någon form av manlighet) i sanden och få skavsår på pungen och gråta som små barn . Eran profet kräver att ni skall bära klänning så eran profet kan smyga upp bakom er under bön och....
Va intelligent du är wow så rolig
Citera
2025-08-14, 13:26
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exemplarisk.
På gymmet så stirrar dom mörkhyade hela tiden på en när man tränar men svenskarna tittar ner i backen eller på sina mobiler när dom vilar. Riktigt irriterande att någon stirrar på en när man tränar.

Samma här och jag har aldrig förstått varför afrikanerna, MENA-folk, gamlingar måste glo så jävla mycket?
Citera
2025-08-14, 13:37
Medlem
mikkelbergs avatar
Osäkerhet= rädsla

Vi svenskar är överlag lite socialt efterblivna, att kommunicera, bemöta andra människor, är inte så lätt för samtliga.

Men,

Skrapar du lite på ytan, så finns det 9 ggr av 10 ett leende och en ofta trevlig person där bakom.

De flesta "08" tex är ju trots allt bara bonnläppar(smålänningar o norrlänningar) som bara befunnit sig i samma rum som max 400 andra, före de flyttade till storstan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in