Citat:
Ursprungligen postat av
Wolfensi
På gårdagens demonstration tjatade du ihärdigt om nappflaskor. Du skrek upprepade gånger åt en vuxen man att han skulle suga på en nappflaska. Är det möjligen ett personligt intresse du själv har ...att erbjuda nappflaskor till äldre än bebisar ?
Den där "socialsekreterar-magneten" du verkar bära med dig är ganska unik!
Du har verkligen hittat en genial lösning på alla dina problem. Istället för att fundera på varför någon inte håller med dig så vet du direkt svaret: De jobbar antingen på socialtjänsten eller är ett familjehem. Makalöst. Vilken oslagbar logik!
Var det din son som hade en rasistisk kanal, som själv direkt till oss säger att han enbart vill att det ska vara vita etniska svenskar som bor i Sverige som du syftar till?
Alla normala människor håller med mig, du tillhör inte den kategorin.
Du har själv sagt att du är fosterhem, om du ljög då det vet jag inte men du har sagt det. Ljuger du ofta?
För övrigt, sluta förfölj mig. Du gillar inte mig, jag gillar inte dig. Lämna mig ifred, prata inte om mig, titta inte på mig, va inte nära mig.
För övrigt rasister är det värsta något av det värsta som finns förutom socialsekreterare, lögnare, pedofiler och mördare.