2025-09-10, 16:05
Medlem
Mrsmupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Socialtjänstens farliga sekt kommer falla precis som alla andra sekter.

Mår du bra?
Varför fick du åter igen noll stöttning av dina egna på demonstrationen? Såg bara dig och SuperSulle😅
Citera
2025-09-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsmupp
Mår du bra?
Varför fick du åter igen noll stöttning av dina egna på demonstrationen? Såg bara dig och SuperSulle😅

Det va inte vår demonstration. Varför ljuger du alltid
Citera
2025-09-10, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfensi
På gårdagens demonstration tjatade du ihärdigt om nappflaskor. Du skrek upprepade gånger åt en vuxen man att han skulle suga på en nappflaska. Är det möjligen ett personligt intresse du själv har ...att erbjuda nappflaskor till äldre än bebisar ?

Den där "socialsekreterar-magneten" du verkar bära med dig är ganska unik!
Du har verkligen hittat en genial lösning på alla dina problem. Istället för att fundera på varför någon inte håller med dig så vet du direkt svaret: De jobbar antingen på socialtjänsten eller är ett familjehem. Makalöst. Vilken oslagbar logik!

Var det din son som hade en rasistisk kanal, som själv direkt till oss säger att han enbart vill att det ska vara vita etniska svenskar som bor i Sverige som du syftar till?

Alla normala människor håller med mig, du tillhör inte den kategorin.

Du har själv sagt att du är fosterhem, om du ljög då det vet jag inte men du har sagt det. Ljuger du ofta?

För övrigt, sluta förfölj mig. Du gillar inte mig, jag gillar inte dig. Lämna mig ifred, prata inte om mig, titta inte på mig, va inte nära mig.

För övrigt rasister är det värsta något av det värsta som finns förutom socialsekreterare, lögnare, pedofiler och mördare.
Citera
2025-09-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det är inte rätt stöd och hjälp att barn ska bo kvar hemma med hjälp av personal som sköter allt som en föräldrar ska göra .
Flera av de föräldrar som demonstrerar eller är mycket aktiva på sociala media har haft hjälp och stöd i hemmet under flera år , i vissa fall är det stödet som orosanmält dvs personer som haft extremt god kännedom om föräldrar och barn

Det är ren lögn. Ingen av de föräldrar som demonstrerar har det. Ingen.
Citera
2025-09-10, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Men ni skiter helt i folket från Ukraina. Tom snackar skit om dom samtidigt som man förespråkar Trump och putin. Tur att Trump har starka åsikter kring Palestina i alla fall 🏝️.
Vet inte varför FU över huvud taget har en åsikt om SN i Gaza eller folkmord för den delen.
Totalt irrelevant är det för denna tråd.

Åstadkommit noll har ni i alla fall gjort, och sektbeteendet ni besitter övertygar bara folk om att ni behöver vård. Helst för 20år sen redan.

Den enda sekten är socialtjänstens sekt.
Du har svårt att förstå jag bestämmer inte över någon om du inte anser att man är sektledare över sig själv.

Jag säger följande. Jag vill inte betala skatt för att mörda någon. Det är vad jag gör nu. För jag betalar skatt, min skatt används för att skicka vapen till bl.a Ukraina vilka dödar människor.

Tycker du om att betala för att döda?
Jag menar du gillar ju socialtjänsten så det skulle inte förvåna mig.
Citera
2025-09-10, 16:20
Medlem
Citat:
Imorn ska FU kapa en palestinademonstration i hopp om att få lite publicitet.

Du som vanligt som inte verkar ha ett liv utan mig, anklagar för att vi kapar palestinademonstration. Det gjorde vi inte din lögnare.
Citera
2025-09-10, 16:27
Medlem
Citat:
Det är ren lögn. Ingen av de föräldrar som demonstrerar har det. Ingen.
Jo , ett par av de som demonstrerar hade haft stöd länge i hemmer och har berättat att det bla varit stödet de haft i hemmet som gjort orosanmälan förutom i ena fallet även skola , tandvården och vården .
Skrev dessutom demonstrerar eller är mycket aktiva på sociala media
Citera
2025-09-10, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Jo , ett par av de som demonstrerar hade haft stöd länge i hemmer och har berättat att det bla varit stödet de haft i hemmet som gjort orosanmälan förutom i ena fallet även skola , tandvården och vården .
Skrev dessutom demonstrerar eller är mycket aktiva på sociala media

Nej det är inte sant
Citera
2025-09-10, 16:43
Medlem
Mrsmupps avatar
Citat:
Du visar hur socialtjänsten arbetar i dina inlägg. Det du skriver är förtal, kränkande även ofredande. Nej en sådan film finns inte och har aldrig funnits. Ingen från Family United har försvarat vuxna som skadar barn någonsin. Dina allvarliga förvrängda inte friska anklagelser är farliga. Det du gör skadar. Det oroar mig om du är fosterhem som du själv sagt att du är i tidigare inlägg. Hur mår barnen med dig?

Vad ljuger!Den filmen finns på FLERA TikTok kanaler men svårt för dig att se eftersom du har blockerat alla 😂 Den har cirkulerat länge på nätet.
Här en av dem:

https://vm.tiktok.com/ZNdbakPog/
Senast redigerad av Mrsmupp 2025-09-10 kl. 16:51.
Citera
2025-09-10, 16:51
Medlem
Citat:
Nej det är inte sant
Du har uppenbarligen inte lyssnat när person ute på sin demo berättar att en av anmälningarna kom från stöd i hemmet , eller när annan av de som är mycket aktiva säger i sina lives att det var stödet i hemmet som anmälde .
Du har tydligen heller inte förstått att ett antal av de aktiva inte gått i vanlig skola
Citera
2025-09-10, 17:26
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Du som vanligt som inte verkar ha ett liv utan mig, anklagar för att vi kapar palestinademonstration. Det gjorde vi inte din lögnare.

Det är ju precis det ni gjort. Ni ljög om demonstrationen på TikTok för att få den att framstå som något storartat sett från SOC-sektens intressen. Men i själva verket anslöt sig desinformatörerna till Palestinierna och försökte föra sin agenda. Som ingen brydde sig om.

Citat:
Den enda sekten är socialtjänstens sekt. Du har svårt att förstå jag bestämmer inte över någon om du inte anser att man är sektledare över sig själv.

Fu är inne och styr och ställer hos varenda soc ansluten förälder. Bestämmer vilka åsikter dom får och inte får ha och trycker fu’s agenda. När mammor får psykiska sammanbrott som Marlene fick häromdagen när ambulansen kom så satt fu där och hetsade i kommentarerna. Riktigt sektbeteende att bara se till sina egna intressen och skita i andra människors välbefinnande.

Citat:
Jag säger följande. Jag vill inte betala skatt för att mörda någon. Det är vad jag gör nu. För jag betalar skatt, min skatt används för att skicka vapen till bl.a Ukraina vilka dödar människor.

Tycker du om att betala för att döda?
Jag menar du gillar ju socialtjänsten så det skulle inte förvåna mig.

Du lever av skattemedel också, då du inte är en arbetande slav. Så du bidrar nog ganska exakt 0kr till både Ukraina, Israel och Palestina.
Citera
2025-09-10, 19:13
Avstängd
Citat:
Det är ju precis det ni gjort. Ni ljög om demonstrationen på TikTok för att få den att framstå som något storartat sett från SOC-sektens intressen. Men i själva verket anslöt sig desinformatörerna till Palestinierna och försökte föra sin agenda. Som ingen brydde sig om.

Fu är inne och styr och ställer hos varenda soc ansluten förälder. Bestämmer vilka åsikter dom får och inte får ha och trycker fu’s agenda. När mammor får psykiska sammanbrott som Marlene fick häromdagen när ambulansen kom så satt fu där och hetsade i kommentarerna. Riktigt sektbeteende att bara se till sina egna intressen och skita i andra människors välbefinnande.

Du lever av skattemedel också, då du inte är en arbetande slav. Så du bidrar nog ganska exakt 0kr till både Ukraina, Israel och Palestina.

Jag vet att det du säger inte är sant. FU har inte sagt att det är deras demonstration. Det var en stor demonstration kanske inte storartad men det har inte jag hört henne säga. Kanske du drömde om det eftersom ditt liv verkar kretsa kring just FU.

FU bestämmer inte över någon, det har ju dom berättat och pratat om gång på gång.

Det är tydligt att ingen från FU inte vill ha med dig alls att göra så du skriver falska uppgifter om deras ekonomi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in