2025-06-28, 20:29
Medlem
Jag hade en tjej som var en oxe och enligt astrologi så var vi inte en match, men det fungerade jättebra. Jag är vattuman.

Jag vet man ska räkna in ascendenten och allt det andra med.

Har ni fungerat med era matchningar sexuellt enligt stjärntecken?
Citera
2025-06-28, 20:32
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
...En kille som undrar om matchningar angående stjärntecken å så..😳

Eller du kanske är en tjej (eller nåt annat kön för den delen?) Isf ber jag om ursäkt för mitt antagande.
Citera
2025-06-28, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tekkenisthegame10
Jag hade en tjej som var en oxe och enligt astrologi så var vi inte en match, men det fungerade jättebra. Jag är vattuman.

Astrologi är ren bluff så varför ska man ens fundera på det….?
Citera
2025-06-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Astrologi är ren bluff så varför ska man ens fundera på det….?

Varför tycker du det? Bara undra hur du ser på det?
Citera
2025-06-28, 23:23
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:

Jag har aldrig haft problem med detta oavsett tecken.
Men till en kille (lejon) som trodde stenårt på detta med astrologi sa jag att jag var vädur. Vi hade det underbart flera gånger å han sa att det klickade i sängen på ett sätt som han aldrig stött på tidigare.
Tills jag berättade att jag är jungfru, då stelnade han till. Ja hela han utom...
Han blev lite rädd tror jag fast jag inte alls beter mig som en jungfru.
jag tror fem sk amatörexperter har gissat på mitt tecken och alltid gissat på lejon eller tvilling: "Med Solen i Tvillingarna och Ascendenten i Lejonet skulle jag säga".
----------
Nä det där är barnumeffekt och conf.bias
Citera
2025-06-29, 00:28
Medlem
Citat:
Varför tycker du det? Bara undra hur du ser på det?

Varför jag tycker det…? Herre Gud… Är du helt ovetande om att det inte finns ett enda vetenskapligt stöd för att astrologi liksom horoskop etc skulle vara reellt och funka så som påstås…? Det är avslöjat som ren bluff hur många gånger som helst…
Citera
2025-07-06, 20:30
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Jag har aldrig haft problem med detta oavsett tecken.
Men till en kille (lejon) som trodde stenårt på detta med astrologi sa jag att jag var vädur. Vi hade det underbart flera gånger å han sa att det klickade i sängen på ett sätt som han aldrig stött på tidigare.
Tills jag berättade att jag är jungfru, då stelnade han till. Ja hela han utom...
Han blev lite rädd tror jag fast jag inte alls beter mig som en jungfru.
jag tror fem sk amatörexperter har gissat på mitt tecken och alltid gissat på lejon eller tvilling: "Med Solen i Tvillingarna och Ascendenten i Lejonet skulle jag säga".
----------
Nä det där är barnumeffekt och conf.bias

Blev han genuint rädd? Stelnade till? Tror inte på det. Räcker ju att ge karln födslodatum + tid så får han kolla själv.

"fem sk amatörexperter" Vad fan är det för personer? Amatör och expert? På stjärntecken? Det hela är väldigt subjektivt, jag hoppas du inser det. Du "tror" att fem stycken har "gissat" på ditt tecken?

Nonsens.

#hippies
#rökheroin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in