2025-06-30, 21:27
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Vi får väl se. Men jag har oerhört svårt att se att det blir mindre än 3 matcher och blir inte förvånad om det blir 4-5.

Tycker det var likvärdigt med Tokmacs reaktion mot oss. Han fick tre matcher. Men är ju en tombola.
2025-06-30, 21:30
Medlem
baggebo1s avatar
Otroligt bra match av Malmö. De har övergett Rydström-fotbollen. De kommer att bli farliga ändå. Fan också.
2025-06-30, 21:31
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tycker det var likvärdigt med Tokmacs reaktion mot oss. Han fick tre matcher. Men är ju en tombola.
Det jag menar, ett direkt rött kort för eftersläng eller det Rösler gör idag ger alltid 3 matcher minst nuförtiden. Fick Besirovic 3 matcher kommer Rösler knappast klara sig lindrigare undan.
2025-06-30, 21:33
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Vi får väl se. Men jag har oerhört svårt att se att det blir mindre än 3 matcher och blir inte förvånad om det blir 4-5.

Vad ska MFF ha för mittförsvar nu då: Lewicki eller Z bredvid Stryger?

Inte bra, men jag kan förstå Röslers ilska.
2025-06-30, 21:33
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bemp
Har man 50 bollkontakter i offensivt straffområde hittar man alltid situationer där man tycker att det skulle vara straff. Det är inte domarens fel att Djurgårn gör max ett mål per match. Oförmågan framför mål är enastående.
Det har du rätt i men, det ska fortfarande dömas rätt vilket det inte gör i allsvenskan. Domarna håller för dålig kvalitet och missar så sjukt mycket
2025-06-30, 21:34
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Domarnivån i Allsvenskan suger det håller jag med om. Stora missar match efter match. Men man kan inte skylla allt på domaren heller. Djurgården hade över 10-12 skott på mål och då ska man göra mer än 1.
Absolut borde ha vunnit med 6 mål, sjukt dålig kvalitet i straffområdet.
2025-06-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Otroligt bra match av Malmö. De har övergett Rydström-fotbollen. De kommer att bli farliga ändå. Fan också.
Första halvlek var bra, andra inte lika. Men du har rätt att de spelar annorlunda nu. Är ju i princip två anfallare med Ali och ett rakare spel. Till och med kontringarna ser farliga ut.
2025-06-30, 22:06
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Det jag menar, ett direkt rött kort för eftersläng eller det Rösler gör idag ger alltid 3 matcher minst nuförtiden. Fick Besirovic 3 matcher kommer Rösler knappast klara sig lindrigare undan.

Som sagt, jämfört allt med att AC fick en match för att ha sparkat en stol. Så Becirovic sju matcher och Rösler nio.
2025-06-30, 22:48
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Vad ska MFF ha för mittförsvar nu då: Lewicki eller Z bredvid Stryger?

Inte bra, men jag kan förstå Röslers ilska.
Ponny lär väl vara spelklar, ströks ju sent.
2025-06-30, 23:01
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ponny lär väl vara spelklar, ströks ju sent.

Om man nu inte spar My Little Ponne till Europakvalet. Fast där får man tänka om nu ...
2025-07-01, 07:42
Medlem
Första dagen i mitt liv då jag väljer bort en djurgårds t-shirt för att jag skäms, inte direkt för att vi spelar 1-1 och borde vunnit men att vi blivit en jävla medioker förening som tappat framtidshopp.. Jag tror inte att Honkavaara är rätt man för jobbet, inte för att han inte haft utmaningar och jag har förståelse att skador och annat har ställt till det, Men om man hela tiden spelar med spelare p.g.a deras ursprung istället för att vinna då är man fel ute!
Att låta spelare som Haarala få spela kan inte vara annat än nationala känslor. Att man sätter in Schuller bredvid Siltanen när man ska gå för mål är likaså nån form av patriotism?

Sen vet jag inte riktigt vad Sawo fått för kontrakt det är möjligt att någon klausul tvingar Honkavaara spela med honom? Men att det inte är en fotbollsspelare tror jag nog alla kan se? Att inte Honvaara gör det visar bara att han är inte på rätt plats! Jag hade varit galen om jag spelat i djurgården och blivit bänkad av en massa mediokra spelare p.g.a deras nationalitet men jag ser faktiskt ingen annan förklaring! Usch, upp på banan igen Bosse och gör det av med merparten av finnar! Det finns liksom en anledning till att Finland är rankad sist av alla nordiska länder!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in