2025-06-28, 21:32
Medlem
Jag tvivlar på att Iran riktar några attacker mot svenskar, däremot så finns det väl iran-kritiker från Iran som kanske kan bli måltavla och givetvis israeliska ambassaden eller israeliska företag. Kanske även judar i all allmänhet.

Sverige fungerar alldeles utmärkt som en bas utifrån man kan bygga upp, planera och även utföra terrorattentat mot andra länder. I Sverige kan terroristerna verka i lugn och ro.
Citera
2025-06-28, 22:38
Medlem
Gosifs avatar
Isf blir det väl skyddsjakt på iranier här i Sverige. Ska dom ge sig på etniska svenskar så vet vi vad som händer.
Citera
2025-06-28, 23:48
Medlem
Ingenting, tvärtom så har vi tagit emot tusentals iranier
Citera
2025-06-29, 01:08
Medlem
needAlifes avatar
Men herregud, det här har lite med nuvarande (avslutade) krig att göra. Iran har som grundläggande ide att sprida sin extrema ide av islam. Där hittar du fundamentet. Det finns idag många muslimer i Sverige och ju fler de är desto större blir viljan gör Iran att destabilisera vårt land. Deras ideologiska och religiösa mål är ju att hela världen ska bli muslimskt så självklart kommer vi hamna i skottfältet då det finns muslimer och många iranier här (även om de flesta är emot den nuvarande regimen). Vi borde helt offentligt stötta Kronprinsen och de Iranier som här i Sverige protesterar mot regimen.
Citera
2025-06-29, 01:14
Medlem
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktion
Gått med i Nato, uppmuntrat till våld mot Ryssland, förstört kärnfamiljen, m.m.

Vad har vi inte gjort?

Och allt det där efter år att trakasserier ifrån muslimer, iranier och Ryssar själva. Så varför blir de så sur om man ger igen lite? Är det våldtäkts och inavels generna som säger att "vi får trakassera dom i åratal, men dom får inte säga nått om mig?"
Citera
2025-06-29, 01:15
Medlem
Vi startade det genom att vara fjollor och konformister.

Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Och allt det där efter år att trakasserier ifrån muslimer, iranier och Ryssar själva. Så varför blir de så sur om man ger igen lite? Är det våldtäkts och inavels generna som säger att "vi får trakassera dom i åratal, men dom får inte säga nått om mig?"
Citera
2025-06-29, 01:17
Medlem
Flaskpostenss avatar
Det vi har gjort är att låta musslorna infiltrera hela vårat samhälle. På alla positioner.
Citera
2025-06-29, 01:28
Medlem
TedGaandies avatar
Citat:
Vi startade det genom att vara fjollor och konformister.

Vi har inte startat någonting, det är folket vi tog emot som sen har startat hela skiten..
Citera
2025-06-29, 01:31
Medlem
Vilka tog emot dem?

Citat:
Vi har inte startat någonting, det är folket vi tog emot som sen har startat hela skiten..
Citera
2025-06-29, 01:32
Medlem
TedGaandies avatar
Citat:
Vilka tog emot dem?

Vad gav dom för anledningar till att de behövde komma hit? Var det att dom var på flykt, eller att dom behövde komma hit för att sälja droger och skjuta lite?
Citera
2025-06-29, 01:38
Medlem
Om jag slår upp ett tält på din gräsmatta och börjar skjuta folk som går förbi vad gör du då?

1. Ger mig socialbidrag.
2. Kör ut mig med våld.

Såvida du inte får betalt av högre makter för att husera mig där eftersom de vill använda min närvaro för att söndra och härska på just din gräsmatta.

Försök nu att tänka på vad jag skriver.

Citat:
Vad gav dom för anledningar till att de behövde komma hit? Var det att dom var på flykt, eller att dom behövde komma hit för att sälja droger och skjuta lite?
Citera
2025-06-29, 01:43
Medlem
TedGaandies avatar
Citat:
Om jag slår upp ett tält på din gräsmatta och börjar skjuta folk som går förbi vad gör du då?

1. Ger mig socialbidrag.
2. Kör ut mig med våld.

Såvida du inte får betalt av högre makter för att husera mig där eftersom de vill använda min närvaro för att söndra och härska på just din gräsmatta.

Försök nu att tänka på vad jag skriver.

Jag vet redan vad du skriver och jag håller med dig om att det är så man hanterar skiten.
Men det är inte det vi diskuterade här innan. Du sa att det är den som blev lurad av det som faktiskt startade det..

När det är lögnaren som har planerat hela skiten.

Vi har alltså inte startat något, det är dom som ska hålla på att trakassera hela tiden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in