2025-06-28, 17:55
Medlem
WhiteBoySummers avatar
Du skriver ut dina cuckfantasier s att vi andra blir inblandade i ditt runkande, du borde fan polisanmlas fr sexuellt ofredande.
Citera
2025-06-28, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillsnabb
Jag trffade en kvinna som hade familj. Hon kunde p ngot magiskt stt sga rakt ut till sin snubbe att hon skulle ut och kka med mig. Hon fick det att lta helt odramatiskt, typ donken och att jag bara hade henne. Egentligen satt vi och betedde oss som nykra p ngon grekisk restaurang och avslutade kvllen p Radisson. Jag ville bara ha hennes kropp och fick den hela tiden.

Det verkar som om din ocks har dig dr. Hon str ppet fr att hon skrivit "Hemlig semester" och har normaliserat att de har en vning p jobbet fr sig sjlva, de mts upp utanfr HM framfr nsan p dig osv.

Den kvinna jag lg med sa att hon stannade p grund av husln och smbarn, men att hon skulle dra sen. Idag har de en ny unge och hon skickar fortfarande invites till mig med bilder p saker och platser som bara jag kan fatta. Vill inte gra dig knpp men de kommunicerar frmodligen p ngon trollsnap med avslagna notiser, eller via ngon knarkapp.

Utt hade "min" kvinna hg moral, rtt sikter, var en suvern mor, populr p jobbet och vacker. Men helt svart inombords. En kameleont med noll empati. Jag brt nr jag sg hur lycklig och oberrd hon var nr hon lekte med sina barn bara minuter efter att hon hade tit mig levande.

Dessa kvinnor r farliga och jag gissar att de sllan blir avsljade. De r eliter p detta och de lter sig inte bli avsljad, insatsen r helt enkelt fr hg. Du har bara din intuition.

Hoppas det ordnar sig fr dig.

Vad skulle du tro om jag droppar namnet p arbetsplatsen och chefens frnamn? Arbetsplatsen r en av de kndaste i Sthlm.Han skulle bli uthngd direkt. Men min fru skulle bli svrare att koppla ihop med honom.
Citera
2025-06-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Stoney
Vad skulle du tro om jag droppar namnet p arbetsplatsen och chefens frnamn? Arbetsplatsen r en av de kndaste i Sthlm.Han skulle bli uthngd direkt. Men min fru skulle bli svrare att koppla ihop med honom.

Vad skulle detta spelar fr roll? Hon knulla me chefen oftare n dig hur du mn gr.
Citera
2025-06-28, 18:47
Medlem
Citat:
Jag och min fru har varit ihop i ver 11 r och vi har ett barn tillsammans. Jag misstnker att hon kan ha varit otrogen med sin chef.
Chefen r separerad och har egna barn.
Dem delar kontor sedan 2019. Det r ett hus p 2 vningar. Vad jag frstr s sitter hon och chefen i princip ensamma p vervningen. Det finns ven ett mindre konferensrum p den vningen. Resten sitter p vningen under.
Det har varit en del afterworks och ngra kryssningar genom ren. Inget konstigt med det, men frsta gngen jag fick en lite oskn knsla var nr frun och hennes kollegor fr ngra r sen kte hem till chefens frldrars sommarstuga och var dr 2 dagar.
Jag misstnkte inget d och var inte svartsjuk heller. Det r frst nu senaste mnaderna som jag har brjat misstnka ngot efter en hndelse.
Frun hade en aw p jobbet och jag ringde fr att bertta en sak. Jag hr att hon r mycket andfdd nr hon svarar. Hon sger att hon var tvungen att springa uppfr trappen och ndra i schemat p datorn d ngon anstlld ringt in sig sjuk fr nsta dag. Jag hr inte ett ljud i bakgrunden frutom henne och flsandet. Hon nmner ven att hennes chef r dr och att hon druckit 2 glas vin.
Nr hon kommer hem senare den kvllen s berttar hon att hon brjat planera fr en fest p jobbet i slutet av sommaren och frgade om det skulle vara ok att sova ver med en av hennes kvinnliga kollegor. Det finns tydligen ett hus man kan lna fr vernattning dr.
Hon har en ganska bra bit att ka till jobbet s det kan vara frsteligt.

Ngra dagar efter denna aw s brjade jag fundera p den hr hndelsen men ocks en annan grej som hnde 2 veckor innan.
Vi var med vrat barn p ett kpcentrum dr det var ett event fr bde vuxna och barn.
Efter att vi kkat lunch s frgade frun om hon kunde ka upp p H&M som ligger en vning upp. S jag och sonen gick runt p eventet ensamma ett tag. Jag minns inte hur lnge men efter kanske 20 min ringer jag och sger att vi kommer upp till H&M och mter upp henne dr. Nr vi gr ut frn H&M s stter vi p hennes chef. Han har tydligen lmnat sina barn p bio och gr runt ensam p kpcentret.
Jag utvecklade en extrem svartsjuka efter att ha kopplat ihop dessa 2 hndelser. Jag brjade ifrgastta henne om detta ocks flera gnger. Hon har sjlvklart blivit arg, ledsen och sagt att hon aldrig skulle vara otrogen eller gra ngot snt mot mig och vrat barn. Jag brjade ven ifrgastta faderskapet. Testet r gjort och det r mitt barn. Jag brjade sedan leta digitala bevis, antagligen fr sent om det skulle vara ngot. Det jag hittade som var lite intressant var en bild frn hennes jobb dr chefen och hennes whiteboardtavla syns i bakgrunden. Jag zoomar in och ser en ruta dr det str skrivet med hennes handstil Hemlig semester och siffran 13 under och (HR titta inte hr). P en annan bild syns samma text med en annan siffra 21.
Jag har frgat henne om detta och hon erknner att det r hon som har skrivit. Hon pstr att chefen r arbetsnarkoman och inte tar ut sin semester ordentligt och att dem skriver upp allt mjligt p den tavlan.
Mycket mrkligt tycker jag dock.
Vi har nu inlett parterapi och jag har ven lovat att ska hjlp p egen hand fr svartsjuka.

Jag har egentligen inga bevis fr otrohet men tycker ni det r konstigt att jag har misstnkt ngot?

Frstr vad du menar...Det blir en massa tankar som man varken vill ha eller kan ta bort, pltsligt brjar man leta efter bevis p ngot man egentligen inte vill veta? Men tycker det lter mrkligt det du skriver, varfr ska man gra ndringar p en AW fr att nn r sjuk? just nr du ringer? Lter inte trovrdigt, skulle nog tnka mig att leta lite mer bevis och vara rtt kall om jag hittade ngot, fr mig r det ok att ngon vill knulla och samtidigt gr slut med mig, men inte gr bakom ryggen..

Jag skulle egentligen inte vilja ge rdet att kolla igenom telefon och mail men hellre det n att leva med ngon som gr bakom ryggen p en!

Tror nog du ska lita p din magknsla tyvrr!
Citera
2025-06-28, 18:57
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Slpp sargen och lt henne ha lite kul!
Patetisk liten mes.
Citera
2025-06-28, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Frstr vad du menar...Det blir en massa tankar som man varken vill ha eller kan ta bort, pltsligt brjar man leta efter bevis p ngot man egentligen inte vill veta? Men tycker det lter mrkligt det du skriver, varfr ska man gra ndringar p en AW fr att nn r sjuk? just nr du ringer? Lter inte trovrdigt, skulle nog tnka mig att leta lite mer bevis och vara rtt kall om jag hittade ngot, fr mig r det ok att ngon vill knulla och samtidigt gr slut med mig, men inte gr bakom ryggen..

Jag skulle egentligen inte vilja ge rdet att kolla igenom telefon och mail men hellre det n att leva med ngon som gr bakom ryggen p en!

Tror nog du ska lita p din magknsla tyvrr!

Precis den frgestllningen jag haft angende AWn. Men jag r hemsk som fortsatte att ifrgastta detta. Jag kommer inte ta upp detta med henne igen fr d kommer hon nog lmna mig. Jag mste hitta ett annat stt att konfrontera tex hennes chef eller frga ngon annan p arbetsplatsen. Men jag kan nd inte 100% skert veta att det varit eller r ngot. E-mail och digitala bevis letade jag antagligen fr sent. Snap gr vell inte att kolla historik?
Citera
2025-06-28, 19:37
Medlem
Citat:
Precis den frgestllningen jag haft angende AWn. Men jag r hemsk som fortsatte att ifrgastta detta. Jag kommer inte ta upp detta med henne igen fr d kommer hon nog lmna mig. Jag mste hitta ett annat stt att konfrontera tex hennes chef eller frga ngon annan p arbetsplatsen. Men jag kan nd inte 100% skert veta att det varit eller r ngot. E-mail och digitala bevis letade jag antagligen fr sent. Snap gr vell inte att kolla historik?

Jag vet inte hur mycket man kan kolla utan att dels bli manisk eller psykiskt strd? Samtidigt gillar jag inte direkt att du skriver att hon blir arg nr du ifrgastter henne, det om ngot r ocks ett dligt tecken tycker jag ? En frsvartaktik fast det beror lite hur hon r som person sklart? Men gr en fuling d? Nsta gng det r ngot p g med arbetet s k dit och kolla r det fest? Du behver ju inte g in..

Hade en polare vars tjej var otrogen mot honom, dr var det silja line med jobbet..men i sjlva verket var hon hos lskaren...godiset kptes frn Coop och sprit frn systembolaget...
Citera
2025-06-28, 20:11
Medlem
glockenreins avatar
Nr jag lser det du skriver tror jag inte hon r otrogen. r vl inte konstigt att chefen rkar vara p en av stans strsta kpcenter samtidigt, snt kan vara en slump. Inte heller det p tavlan lter s misstnksamt. Tror du oroar dig i ondan.
Citera
2025-06-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Jag vet inte hur mycket man kan kolla utan att dels bli manisk eller psykiskt strd? Samtidigt gillar jag inte direkt att du skriver att hon blir arg nr du ifrgastter henne, det om ngot r ocks ett dligt tecken tycker jag ? En frsvartaktik fast det beror lite hur hon r som person sklart? Men gr en fuling d? Nsta gng det r ngot p g med arbetet s k dit och kolla r det fest? Du behver ju inte g in..

Hade en polare vars tjej var otrogen mot honom, dr var det silja line med jobbet..men i sjlva verket var hon hos lskaren...godiset kptes frn Coop och sprit frn systembolaget...

Jag tror inte det r s kul att bli anklagad fr otrohet, srskilt om det inte har hnt ngot. Jag frgade ju ven om faderskapet. Det srade nog henne vldigt mycket. Det var skit jobbigt fr mig att ta upp och det visade sig att jag hade fel om det.
Har jag fel om allt detta r jag den stora idioten. Men jag har nd extremt svrt att slppa detta. Speciellt AWn och hemlig semester. Mall of scandinavia hndelsen r egentligen inget konstigt men blir misstnksamt nr man kopplar ihop det med det andra.
Nr hon var p chefens frldrars landstlle hittade jag bilder p. Hennes kollegor r dr ocks. S hon var inte ensam.
Citera
2025-06-28, 20:43
Medlem
Citat:
Jag tror inte det r s kul att bli anklagad fr otrohet, srskilt om det inte har hnt ngot. Jag frgade ju ven om faderskapet. Det srade nog henne vldigt mycket. Det var skit jobbigt fr mig att ta upp och det visade sig att jag hade fel om det.
Har jag fel om allt detta r jag den stora idioten. Men jag har nd extremt svrt att slppa detta. Speciellt AWn och hemlig semester. Mall of scandinavia hndelsen r egentligen inget konstigt men blir misstnksamt nr man kopplar ihop det med det andra.
Nr hon var p chefens frldrars landstlle hittade jag bilder p. Hennes kollegor r dr ocks. S hon var inte ensam.

Hur gammalt r ert barn? Just det hr med faderskapstestet var vl ngot du borde gjort typ sist och inte frst, allts om otrogenhet r bekrftat. Tycker nd det r ngot skumt det dr med.mall of scandinavia r ju lite skitsamma
Citera
2025-06-28, 20:45
Medlem
Citat:

Du menar att du tror att det r din unge? Jag har en bro att slja till dig!
Citera
2025-06-28, 20:56
Medlem
OceanDeeps avatar
Citat:
...
Vi har nu inlett parterapi och jag har ven lovat att ska hjlp p egen hand fr svartsjuka.

Jag har egentligen inga bevis fr otrohet men tycker ni det r konstigt att jag har misstnkt ngot?
r hon klipsk, snabb, kan hon packa bilen p 1 sekund och kra ivg? Vskor r redan frdigpackade dagen innan man ska ivg. Har du blivit verraskad utan att frst hur hon gjorde eller planerade allting? Str hon och vntar p dig i hallen fr att du r lngsam?

Det kan ju ocks vara positivt allt detta utan att ngot fr den delen skulle vara fel.

Just din svartsjuka r ju rtt kass och negativ fr relationen. Du mste hantera den och sedan nr du vet om ngot har hnt s r det ocks du som mste gra ett beslut.

Citat:
Ursprungligen postat av Lillsnabb
Jag trffade en kvinna som hade familj. Hon kunde p ngot magiskt stt sga rakt ut till sin snubbe att hon skulle ut och kka med mig. Hon fick det att lta helt odramatiskt, typ donken och att jag bara hade henne. Egentligen satt vi och betedde oss som nykra p ngon grekisk restaurang och avslutade kvllen p Radisson. Jag ville bara ha hennes kropp och fick den hela tiden.

Det verkar som om din ocks har dig dr. Hon str ppet fr att hon skrivit "Hemlig semester" och har normaliserat att de har en vning p jobbet fr sig sjlva, de mts upp utanfr HM framfr nsan p dig osv.

Den kvinna jag lg med sa att hon stannade p grund av husln och smbarn, men att hon skulle dra sen. Idag har de en ny unge och hon skickar fortfarande invites till mig med bilder p saker och platser som bara jag kan fatta. Vill inte gra dig knpp men de kommunicerar frmodligen p ngon trollsnap med avslagna notiser, eller via ngon knarkapp.

Utt hade "min" kvinna hg moral, rtt sikter, var en suvern mor, populr p jobbet och vacker. Men helt svart inombords. En kameleont med noll empati. Jag brt nr jag sg hur lycklig och oberrd hon var nr hon lekte med sina barn bara minuter efter att hon hade tit mig levande.

Dessa kvinnor r farliga och jag gissar att de sllan blir avsljade. De r eliter p detta och de lter sig inte bli avsljad, insatsen r helt enkelt fr hg. Du har bara din intuition.

Hoppas det ordnar sig fr dig.
Oj du blev rdd as... det frstr jag.

Min exfru skulle kunna men sannolikheten r nd 0. Hon klarar inte av vardagen utan r lngsam som en snigel.

Det gr inte att gra fuffens om man r fr lngsam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in