Citat:
Ursprungligen postat av
M.Stoney
...
Vi har nu inlett parterapi och jag har ven lovat att ska hjlp p egen hand fr svartsjuka.
Jag har egentligen inga bevis fr otrohet men tycker ni det r konstigt att jag har misstnkt ngot?
r hon klipsk, snabb, kan hon packa bilen p 1 sekund och kra ivg? Vskor r redan frdigpackade dagen innan man ska ivg. Har du blivit verraskad utan att frst hur hon gjorde eller planerade allting? Str hon och vntar p dig i hallen fr att du r lngsam?
Det kan ju ocks vara positivt allt detta utan att ngot fr den delen skulle vara fel.
Just din svartsjuka r ju rtt kass och negativ fr relationen. Du mste hantera den och sedan nr du vet om ngot har hnt s r det ocks du som mste gra ett beslut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lillsnabb
Jag trffade en kvinna som hade familj. Hon kunde p ngot magiskt stt sga rakt ut till sin snubbe att hon skulle ut och kka med mig. Hon fick det att lta helt odramatiskt, typ donken och att jag bara hade henne. Egentligen satt vi och betedde oss som nykra p ngon grekisk restaurang och avslutade kvllen p Radisson. Jag ville bara ha hennes kropp och fick den hela tiden.
Det verkar som om din ocks har dig dr. Hon str ppet fr att hon skrivit "Hemlig semester" och har normaliserat att de har en vning p jobbet fr sig sjlva, de mts upp utanfr HM framfr nsan p dig osv.
Den kvinna jag lg med sa att hon stannade p grund av husln och smbarn, men att hon skulle dra sen. Idag har de en ny unge och hon skickar fortfarande invites till mig med bilder p saker och platser som bara jag kan fatta. Vill inte gra dig knpp men de kommunicerar frmodligen p ngon trollsnap med avslagna notiser, eller via ngon knarkapp.
Utt hade "min" kvinna hg moral, rtt sikter, var en suvern mor, populr p jobbet och vacker. Men helt svart inombords. En kameleont med noll empati. Jag brt nr jag sg hur lycklig och oberrd hon var nr hon lekte med sina barn bara minuter efter att hon hade tit mig levande.
Dessa kvinnor r farliga och jag gissar att de sllan blir avsljade. De r eliter p detta och de lter sig inte bli avsljad, insatsen r helt enkelt fr hg. Du har bara din intuition.
Hoppas det ordnar sig fr dig.
Oj du blev rdd as... det frstr jag.
Min exfru skulle kunna men sannolikheten r nd 0. Hon klarar inte av vardagen utan r lngsam som en snigel.
Det gr inte att gra fuffens om man r fr lngsam.