2006-09-01, 23:21
Medlem
lantz r inte s illa, ganska rolig, fart o flkt i det programmet, iofs s lyssnar jag inte s intensivt, mest lite d och d.

popnonstop / krister / frank kan dom ju lgga ner direkt dock.
Citera
2006-09-02, 01:06
Bannlyst
Nr Grynet krde behvde man ju inte snka volymen som man tvingas gra nu. D var ju programmet lyssningsbart och inte lika hysteriskt som det r nu.

Orsaken till att Lantz fr fortstta som hon gr och verhuvudtaget fortstta p P3 tror jag beror p att P3 knappt har ngra profiler kvar lngre.

Ingen Clabbe i Rakt ver disc.
Ingen Storm och Levy i Metropol
Ingen Kjell Alinge som fjompar sig i Elodrado.
Ingen Thomas Tengby i Morronpasset som ringer och vcker folk i svinottan.
Ingen Pontus Enhrning som terroriserar Conny Margareta Sandberg i nska.
Ingen Calle Oldby eller Lotta Bromm i Klang och kompani.
Ingen Ulf Elfving i Upp till 13...

Fruom Kaj Kindvall i Tracks r Lantz r snart den enda profil de har kvar verhuvudtaget. Det r vl drfr de frsker hnga kvar vid henne s mycket det bara gr.
Citera
2006-09-02, 11:16
Medlem
Goggens avatar
Jag har lyssnat p P3 konstant varje sommar i 4 r nu. Lantz i P3 r utan tvivels P3:s MINSTA problem.

z och Bobbos jvla bgradio r trams. Helt vrdelst. Mste dock medge att sndningarna Luuk gjorde i Lantz stlle var bra.

Morgonpasset var bra en bit in p sommaren, innan de bytte ut Patrik Ernest osv. Ett riktigt lyckat Morgonpasset hade de i r. Men som sagt, efter dem sg det.

Popnonstop r ett jvla horprogram som spelar exakt samma skit som resten av programmen. I r roade de sig ven med att ta in nn snubbe som inte kunde fra sig alls i radio.

Christer r bortom all rddning. Jag knner inget annat n frtvivlan nr jag hr det.

Sammanfattningsvis, Lantz r frhllandevis bra i jmfrelse med det jvla skrp som utgr resten av tabln.
Citera
2006-09-02, 13:00
Medlem
mmas avatar
Lanz r suvern!

Dremot klarade jag inte av den dr z som var i somras, varfr ser man han verallt.. tycker folk verkligen att han r skoj? fy fan sn pinsam stackare.
Citera
2006-09-02, 14:34
Medlem
Dr.Jekylls avatar
P3 har ju tappat allt.
Inget Rally
Inget Clownen Luktar Bensin
Inget Hassan

Istllet har man skitprogram som "Roll On". Det r fan brutalt jvla uselt, helt otroligt. Jag lyssnar mest p P3 fr musiken, de kr nd lite mer varierat n betalradio.
Citera
2006-09-02, 15:16
Medlem
Har ocks lite svrt fr lantz. Tycker det verkar som att hon sjlv, i huvet ,r steget fre , s hon brjar allt som oftst flamsa/garva innan hon kommit till sjlva punchen i skmtet.

Sen Front som ngon tog upp..herregud, vilka stolpskott de slpper in....
Fr ett tag sedan s var det ngon frvirrad liten vnster aktivist lr ntt som tog upp det oerhrt aktuella problemmet " kvinnosynen inom blackmetal " . Hall!!! Har mnniskan iverhuvudtaget lyssnat/sett p vad som spelas i radio/tv. Men det r ju klart. Inte kan man kritisera hipphoppen, fr d kritiserar man ju de svarta och andra invandrare, och det r ju inte politiskt korrekt ju
Citera
2006-09-02, 16:30
Medlem
Jag str mig p hennes ckliga skratt. Dessutom ser hon asgammal ut nufrtiden - om ett par r r hon skert riktigt avtndande och de enda hon kan f till det med r sk b-starfuckers.
Citera
2006-09-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
Jag lyssnar mycket p P1. Tendens och Ring P1 r ngra utav mina favoriter.

Hller med dig. Tppas r ta mig fan radions kung. Jag frsker alltid att hinna lyssna p Ring P1.
I somras var det en galen skning som ringde in och svor ver alla bgar och flator som sprang omkring och fjollade sig i den Kungliga hufvudstaden under Pridefestivalen. Skningen var mycket upprrd. Och dessutom halvdv.
Jag kan inte terge ordvxlingen som fljde, men den gode Tppas ilsknade till och halvviskade vid ett tillflle: Jag kan ge mig tusan p att du r smygfikus. Gubben hrde inte vad han sa utan fortsatte bara sitt rabiata tjattrande.
Fy fan va jag garvade.
Citera
2006-09-03, 10:43
Medlem
Zarks avatar
Lanz i P3 r bra, nr det r ngon vikarie som t.ex. Pontus Enhrning. Lantz sjlv r bara jobbig att lyssna p.
Citera
2006-09-03, 11:06
Medlem
Min uppfattning r att det ofta r bttre radio p sommaren nr det r vikarier eller typiska sommarprogram. Lantz r bara jobbig och det programmet borde kortas eller slopas. Det dr fjantprogrammet med zz och Bobo i somars var dock ocks vrdelst. Och de dr damerna i Roll On blir man tokig p. Problemet med de hr programmen r att de bara ska tillfredstlla programledarna sjlva, fr att de ska ha roligt, och inte lyssnarna.

Jag kan skratta t Deluxe dremot, nr de kr sin Bjrneparodi.
Citera
2006-09-07, 12:29
Medlem
Lyssnade p Lanz i mndags (5/9) d Leijonborg var dr, han fick ju fr helvete inte sga ett vettigt ord fr Annika avbrt honom precis hela tiden. Samtidigt frskte hon p alla stt att stndigt frvrida och misstolka det han sger. Allts inte s som mogna normala mnniskor gr fr att belysa en partiledares politiska ider ur olika synvinklar, utan p ett barnsligt och ljligt stt som bara frstrde allt.

Nu sitter Maria W. frn miljpartiet dr och Lanz hejar p och verkligen hjlper henne att f ut hennes budskap.

S helvetes jvla partiskt!!!!
Citera
2006-09-07, 16:48
Medlem
B. W.s avatar
Hela SR har gtt utfr

Slutade p lyssna p P3 fr flera r sedan, men har alltid lyssnat mycket p samhllsprogrammen i P1. Tycker emellertid att vnstervridningen ven dr blir svrare och svrare att svlja.

Exempelvis, P1 Morgon ngon gng i somras, Libanonkriget avhandlas. Minst tio minuter om konsekvenserna i Libanon, men inte ett ord om fljderna fr Israel.

Nr P1 infrde en bloggkrnika var under de frsta veckorna _alla_ inlgg tagna frn vnsterbloggar. Efter ett halvr lades den ner med det sura konstaterandet att det inte fanns ngot nytnkande i bloggar, men anledningen var antagligen att det var svrsmlt att den vettiga delen av "bloggosfren" huvudsakligen r liberal/konservativ.

Cecilia Uddn. Ingen vidare kommentar behvs.

Tppas i Ring P1, har man ngonsin hrt ngot mer ppet vinklat? Nr ngon sikt inte faller honom i smaken r han ohyfsad, nedltande, och slnger ofta p luren i rat p den uppringande.

P2 r f.. ocks p vg utfr. Nu snder de menlst elektronblaj mnga timmar i veckan, fr att inte tala om alla de timmar som redan sedan tidigare upptas av invandrarprogram och UR.

Nej, man fr sitta vid burken fr att kunna lyssna p uthrdlig radio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in