Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
En sak som man tydligt kan se tycker jag är att sverigedemokratiska män särskilt ogillar invandring från muslimska länder. Varför är det så? Vad är det som är värre med rasfrämlingar från just muslimska länder? Jag tror att jag vet svaret. Det handlar om egoism. Sverigedemokratiska män bryr sig egentligen inte ett dugg om att det svenska och vita folket byts ut, utan de är typ bara rädda för de dominanta muslimska männen. Om invandringen istället bestått av kvinnor från jätterasfrämmande länder i Asien så hade dessa sverigedemokratiska män inte ens tyckt att det varit något problem med massinvandringen?
Du måste vara extremt efterbliven och dum i huvudet..förmodligen gravt vänsterbliven
Jag tror ingen vettig person med sitt sunda förnuft och hjärncellerna i behåll vill att en religös sekt som dyrkar en mördare och slaktare som dessutom var pedofil etabliserar sej i granskapet och kräver att vi ska följa deras sharia lagar.
Enda fördelen jag kan se att dom slaktade alla vänsterblivna stollar som hjälper dom till makten, tex som i Iran. Nyttiga idioter som inbillade sej att dom skulle få fördelar när islamisterna tog makten med deras hjälp.
Det får mej nästan att bli lite islamistisk själv så att man kan bistå med handräckning när det blir sveriges tur.
Nix, seriöst talat föredrar jag ett kristet och enhetligt Sverige.
Vad är felet med att svenskarna ska ha sitt eget land, Sverige?