2025-06-27, 21:38
Medlem
Offerviljas avatar
En sak som man tydligt kan se tycker jag är att sverigedemokratiska män särskilt ogillar invandring från muslimska länder. Varför är det så? Vad är det som är värre med rasfrämlingar från just muslimska länder? Jag tror att jag vet svaret. Det handlar om egoism. Sverigedemokratiska män bryr sig egentligen inte ett dugg om att det svenska och vita folket byts ut, utan de är typ bara rädda för de dominanta muslimska männen. Om invandringen istället bestått av kvinnor från jätterasfrämmande länder i Asien så hade dessa sverigedemokratiska män inte ens tyckt att det varit något problem med massinvandringen?
Citera
2025-06-27, 21:56
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
En sak som man tydligt kan se tycker jag är att sverigedemokratiska män särskilt ogillar invandring från muslimska länder. Varför är det så? Vad är det som är värre med rasfrämlingar från just muslimska länder? Jag tror att jag vet svaret. Det handlar om egoism. Sverigedemokratiska män bryr sig egentligen inte ett dugg om att det svenska och vita folket byts ut, utan de är typ bara rädda för de dominanta muslimska männen. Om invandringen istället bestått av kvinnor från jätterasfrämmande länder i Asien så hade dessa sverigedemokratiska män inte ens tyckt att det varit något problem med massinvandringen?

Du måste vara extremt efterbliven och dum i huvudet..förmodligen gravt vänsterbliven

Jag tror ingen vettig person med sitt sunda förnuft och hjärncellerna i behåll vill att en religös sekt som dyrkar en mördare och slaktare som dessutom var pedofil etabliserar sej i granskapet och kräver att vi ska följa deras sharia lagar.
Enda fördelen jag kan se att dom slaktade alla vänsterblivna stollar som hjälper dom till makten, tex som i Iran. Nyttiga idioter som inbillade sej att dom skulle få fördelar när islamisterna tog makten med deras hjälp.
Det får mej nästan att bli lite islamistisk själv så att man kan bistå med handräckning när det blir sveriges tur.
Nix, seriöst talat föredrar jag ett kristet och enhetligt Sverige.
Vad är felet med att svenskarna ska ha sitt eget land, Sverige?
Citera
2025-06-27, 22:02
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Det är väl så att alla folkslag ogillat att bli erövrade. Förr slogs man dock och försvarade sitt egna, men tyvärr har vi idag en förrädisk stat som bjuder in de fientliga babbarna samt bakbinder ursprungsinnevånarna. Inget bra läge..

Fråga babbarna om de vill att främlingar ska erövra deras hemländer, eller om de kanske ogillar det..

Just i sveriges fall finns knappt något kvar att strida för, då svenska kvinnor står på islamisternas sida.
Senast redigerad av MrSwedeGliderRunt 2025-06-27 kl. 22:05.
Citera
2025-06-27, 22:04
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Du måste vara extremt efterbliven och dum i huvudet..förmodligen gravt vänsterbliven

Jag tror ingen vettig person med sitt sunda förnuft och hjärncellerna i behåll vill att en religös sekt som dyrkar en mördare och slaktare som dessutom var pedofil etabliserar sej i granskapet och kräver att vi ska följa deras sharia lagar.
Enda fördelen jag kan se att dom slaktade alla vänsterblivna stollar som hjälper dom till makten, tex som i Iran. Nyttiga idioter som inbillade sej att dom skulle få fördelar när islamisterna tog makten med deras hjälp.
Det får mej nästan att bli lite islamistisk själv så att man kan bistå med handräckning när det blir sveriges tur.
Nix, seriöst talat föredrar jag ett kristet och enhetligt Sverige.
Vad är felet med att svenskarna ska ha sitt eget land, Sverige?

För att muslimer är något som sticker ut från samhället. Inget vi vill ha i Sverige, inte jag i alla fall. Det har inte med personerna i sig att göra utan deras fanatiska religion - Islam.
Det är att hata mot skolor som serverar vanliga svenska måltider som innehåller fläskkött, det är att hata mot butiker som säljer det, det är att hata mot folk som dricker alkohol, som ber till den kristna guden, kvinnor som klär sig som svenskar gör, lättklätt på sommaren, nej då ska man ha burka på sig tycker dom och täcka hela jävla huvudet, det är extremt många av de grova kriminella gängen som är muslimer, terrorister är muslimer. Ja vart ska man sluta egenligen? Finns ju 10 000 anledningar varför muslimer ska hålla sig till sina egna länder och inte flytta hit.
Citera
2025-06-27, 22:09
Medlem
Citat:
Vem gillar invällning från arabländer? De är högljudda, måste vara i grupp för de är inget ensamma, lågintelligenta primater utan det minsta konsekvenstänkande. En paria på planeten, vem gillar det? Du? Iså fall är det dig det är fel på.
Citera
2025-06-27, 22:18
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Om invandringen istället bestått av kvinnor från jätterasfrämmande länder i Asien så hade dessa sverigedemokratiska män inte ens tyckt att det varit något problem med massinvandringen?

Då hade kanske de sverigedemokratiska kvinnorna blivit desto mer avogt inställda till massinvandring. Ser inte din poäng.

Citat:
ogillar invandring från muslimska länder. Varför är det så?

Vi har lagstiftning i Sverige som förhindrar oss att svara på den frågan. Svårt att svara på den frågan utan att missakta gruppen.

Men en sak kan vi konstatera. Islam är inte bara en religion. Det är ett komplett samhällssystem, med en religionskomponent. Vårt samhällssystem och deras kan därför omöjligen existera på samma geografiska yta. Det är vårt sätt, eller deras sätt. Det kommer aldrig gå att föra en dialog och kompromissa fram något mellanting. För det är inte de själva som bestämmer, utan det är deras diktator till gud som bestämmer hur samhället ska se ut på alla plan. Det kommer aldrig gå att varken assimilera eller "integrera" denna grupp.

De kommer inte underkasta sig vårt system på sikt. Och om vi inte underkastar oss deras system så är de beredda att dö för den saken. Ett välprövat recept för inbördeskrig, som ingen vettig svensk önskar.
Citera
2025-06-27, 22:48
Medlem
Storstark68s avatar
Antingen älskar man SD eller hatar Sverige. Du har valt sida så tjacka spikskor och dra härifrån medan du kan.
Citera
2025-06-27, 22:49
Medlem
Onanikrems avatar
Kan beror på att vi har för mycket muslimska män i landet som inte vill anpassa sig till varken kultur eller lagar. De jagar i pack och svenskar har för det mesta jagat själv. Dvs. blev du rånad för 40 år sedan av en svenne så var det du eller han. Blattar då är det du mot 12. Troligen blev du inte gruppvåldtagen och pissad på heller om du blev rånad för 40 år sedan i Sverige. Nytt påfund som kommit med "nysvenskarna" Inte ens chilenarna och juggarna som var den tidens blattar betedde sig så. Fan tom slöddertäljes syrianer hade ett uns av heder, men där tog jag i så jag fick näsblod.

För musslorna är jag skräp och en bankomat i samma pyjamas . Därför ser jag dem som skräp.
Citera
2025-06-27, 22:50
Medlem
Citat:
Hur kan man INTE förstå det? Förekommer det en massinvandring av "kvinnor från jätterasfrämmande länder i asien"? Ställer de till problem? Nej, just det. Hade det dessutom inte varit massinvandring av arabiska män hade svenska kvinnor och svenska män blivit ihop i högre grad. Har du inte haft något med muslimska män att göra? Idiot
Senast redigerad av Villekulla90 2025-06-27 kl. 22:54.
Citera
2025-06-27, 22:51
Avslutad
Nej hatar inte folk direkt per automatik. Hatar islamister som är trångsynta fientliga och hotfulla . Islamister som vill förstöra den västerländska kulturen och dess folk . Som mördar oskyldiga även småbarn och kvinnor . Som ser ner på människor som inte tycker och tänker som dem . Jobbat med och träffat många vettiga och trevliga muslimer överlag som jag inte har några problem med alls.
Citera
2025-06-27, 23:02
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Det handlar om volymer.
Citera
2025-06-27, 23:04
Medlem
Jazkers avatar
Jag skiter i ursprung. Kan du bete dig som en vettig människa, arbeta, betala skatt och tala svenska är det inga problem.

Däremot öppet bidragsutnyttjande, ”speaka änglish” och pracka på folk idéer om sharia då är du rökt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in