2025-06-28, 09:01
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Expressens ledare skriver idag om S och Magda och det är väl inga rosor direkt.

https://www.expressen.se/ledare/patr...t-ett-helvete/
Citera
2025-06-28, 09:05
Medlem
Knegares avatar
Hon bor väl i Nacka, ingen risk hon kommer beblanda sig med invandrarna.
Citera
2025-06-28, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aconitumwolfsbane
Inte alls, högern har skadat Sverige precis lika mycket. Med Fredrik Reinfeldts invandring. Ska vi dessutom tala hur högern skadar folk just i detta nu. Att allt fler söker och kommer tvingas söka försörjningsstöd. Där jag redan känner till folk nu som kommer bli hemlösa, tvingas sälja bostadsrätt och bil.För att man försämrar a-kassa, gör mediciner dyrare. Dessutom försämrar vården. Skyhög arbetslöshet som man inte gör något åt. Du vet allt som vanligt folk drabbas av, även svenskar.

Och bra svar, har du sovit under alla skandaler inom högern. Kan ge dig ett exempel. När Landerholm blev anställd. Skyllde Kristersson på Säpo, sa att det var deras ansvar. Det är för fan han som har ansvar över vilka han väljer att anställa LOL! Han är alltså statsminister, och en jävligt klen en. Senast skandalen skedde häromdagen. När Benjamin Dousas pressekreteraren avgår. Ännu mera olagligt aktieinnehav och försök till partiskt påverkande i dessa företag han hade aktier i

Men många svenskar skiter totalt i sina egna, etniska svenskar också. Skulle det bli krig här. Skulle vi aldrig gå samman och hjälpas åt . Detta land är splittrat, man skiter i sina egna. Och att folk blir hemlösa etc. Där har du svaret till att Sossarna är så överlägsna. Underskatta aldrig vanligt folk. Det är tack vare dessa, flottiga tjänstemän har kunnat komma upp sig.

Den situationen du beskriver är sann (lite skev och hysterisk dock) och har skapats av sossarna och deras wannabees moderaterna.
Citera
2025-06-28, 09:12
Medlem
Om Maggan valde att flytta till t ex Tensta,Vårby gård, Bredäng eller Rinkeby, mitt i områdenas största invandrarkluster..samt att det slogs upp stora rubriker i media. Ja, då skulle nog S knipa några %. Men hon lever inte som hon lär. Det är ungefär som den som vurmar för vindkraft men blir helt rabiat av ilska, när det plötsligt står ett par stora snurror just utanför tomtgränsen.
Maggans agerande kallas inte visioner utan idiotiskt röstfiske.
Citera
2025-06-28, 09:25
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarcoStar
Sist vi hade röd majoritet var under Göran Perssons tid. Hur många år får du det till?

För övrigt är faktaresistent ett ord, inte två.
Du bevisar återigen du inte har koll, men jag ska inte trolla mer med dig om det här, jag gissar på det är du på din avatar när du ser den riktiga brottstatistiken och vilka som ligger bakom den.
Citera
2025-06-28, 09:49
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knegare
Hon bor väl i Nacka, ingen risk hon kommer beblanda sig med invandrarna.
Nej och det visar hon ju tydligt här, så vi borde införa lite tvångsåtgärder för henne så det blir så, som hon förrespråkar för andra.

Hade jag på något sätt fått bestämma så hade jag gjort så direkt.
Citera
Medlem
Kersers avatar
Problemet består framför allt av två delar:

1. Islam är inte kompatibelt med västvärldens etik, moral och levnadssätt. Muslimer går INTE att integrera, hur mycket våra korrupta politiker än hoppas.

2. Muslimer VILL bo med muslimer. Dom, precis som vi, vill INTE bo med människor som inte delar deras, i breda drag, synsätt på liv och samhälle.
Citera
Medlem
Fyndigt-namns avatar
Shit vad tydligt det blir att hon är en korrupt lögnaktig pajas-kossa
Citera
2025-06-28, 09:56
Medlem
Är väl inte konstigt. När det gäller politikerklassen är det alltid någon ”annan” det handlar om. Blir det krig är det alltid någon annan som ska stå i fronten, är det nån ny skatt som införs är det alltid någon ”annan” som ska betala den. Kolla bara på Sabuni, hon skulle ju fly till Norge om ryssen invaderade, där fick vi se en glimt av vad dom verkligen tycker bakom stängda dörrar, hon råkade försäga sig.
Citera
2025-06-28, 09:56
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
Om Maggan valde att flytta till t ex Tensta,Vårby gård, Bredäng eller Rinkeby, mitt i områdenas största invandrarkluster..samt att det slogs upp stora rubriker i media. Ja, då skulle nog S knipa några %. Men hon lever inte som hon lär. Det är ungefär som den som vurmar för vindkraft men blir helt rabiat av ilska, när det plötsligt står ett par stora snurror just utanför tomtgränsen.
Är helt enig, hon hade kunnat göra det mycket enkelt för sig och göra så, då hade ingen kunnat säga något och som du säger förtroende hade skapats för henne och sossarna.

Men jag tycker ändå maggan är den bästa partiledaren de haft på länge, hon är så falsk och transparent att inte ens den, den mest godhetsknarkande sossen kan vara utan tvivel på henne.
Citera
2025-06-28, 10:17
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGiggles
Hon hade inte ens besökt dessa områden i dagsljus utan skottsäker väst, livvakter och videoteam runt sig.
Citera
2025-06-28, 10:18
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Han sa aldrig att han ville tvångsblanda ut problem bland Svenssons heller.

Han kan ju fortfarande få frågan ställd? Stefan Löfven sa aldrig heller att man måste tvångsblanda människor, men fick ändå frågan om han kunde tänka sig att bo i Rinkeby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in