2025-06-27, 11:42
Avstängd
Snyggast.i.Speedos avatar
Ryssarna skryter på sociala medier om en terroristattack mot tyska militärfordon i Tyskland.

Citat:
Arson at German Bundeswehr Base — Is There a Russian Link?

Unknown individuals set fire to a parking area with Bundeswehr military trucks at a base in Erfurt, Germany.

Footage was released by a Russian Telegram channel.

https://x.com/nexta_tv/status/1938258452448501797

Ryska diasporan i Sverige hyllar krigsförbrytaren KGB-Putin och hans terror. De kör omkring med hammaren & skäran-flaggor i karavaner i Sverige. De blåljuger och sprider ryska lögner på sociala medier. Med fullständiga avsaknaden för lag, ordning, moral, etik och anständighet är det mycket troligt att ryska diasporan hjälper till med sabotage, hybridattacker, påverkansoperationer och andra hot mot vårt land.

De hatar vår demokrati och frihet. Ryska diasporan i Sverige är ett sort problem och tillför inte vårt land något värde överhuvudtaget.

Frågor:

Vad bör politikerna göra för att (på lagligt sätt) kasta ut ryssar (ryska medborgare) från Sverige?

Vad kan vanliga skötsamma och fina svenskar göra för att motivera ryssar att ta sitt pack och lämna vårt fina land för att återvända till Ryssland där de hör hemma?
Senast redigerad av Snyggast.i.Speedo 2025-06-27 kl. 11:51.
Citera
2025-06-27, 11:44
Avstängd
OnkelUnkass avatar
SÄPO har dem säkert uppskrivna i något register. I ett skarpt läge med Ryssland så lägger de förhoppningsvis ut listan online, så får Svensson ta saken i egna händer
Citera
2025-06-27, 12:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
SÄPO har dem säkert uppskrivna i något register. I ett skarpt läge med Ryssland så lägger de förhoppningsvis ut listan online, så får Svensson ta saken i egna händer

Det fetade: Ja men varför inte agera preventivt nu så att vi slipper smutsgörat sen?

Kan en tillämpning av bristande vandel och terroristbrottslagen få igång ett önskvärt respass för ryssar ur vårt fina land?

Köra omkring med hammaren & skäran i karavaner förtjänar ett respass pga bristande vandel och terroristsympatier.

Jag tänker på säkerheten för vårt fina land och våra fina landsmän. Jag vill kunna sova lugnt på natten.

Denna ohyra till rysk diaspora har redan visat på flashback vad de tycker om Sverige demokrati och frihet. Ryssdjuren har förbrukat sin rätt att vistas här i vårt fina land och få ta del av vår gästfrihet.
Senast redigerad av Snyggast.i.Speedo 2025-06-27 kl. 12:55.
Citera
2025-06-27, 13:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Du är tuff som skriver från ditt pojkrum fast du troligtvis är 32 år. Gå ut och gör ngt åt saken då ... låt mig gissa, du kan inte för du är ännu en internetkrigare

Ingen internetkrigare men det händer att jag bemöter blåljugande proryska skithögar och vidrigt mytoman-avskum på flashback. Ett helt vidrigt och ohederligt pack om jag får säga min mening. Packet har förbrukat sin rätt att vistas i vårt fina land efter sitt hat mot Sverige frihet och demokrati samt stöd till rysk terror och krigsförbrytelser. Det hade varit bäst för alla om anti-svenska skithögarna fick respass till avskrädeshögen ryssland. Ryska diasporan är de facto ett hot mot vår säkerhet.
Citera
2025-06-27, 14:14
Medlem
991ESSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Ingen internetkrigare men det händer att jag bemöter blåljugande proryska skithögar och vidrigt mytoman-avskum på flashback. Ett helt vidrigt och ohederligt pack om jag får säga min mening. Packet har förbrukat sin rätt att vistas i vårt fina land efter sitt hat mot Sverige frihet och demokrati samt stöd till rysk terror och krigsförbrytelser. Det hade varit bäst för alla om anti-svenska skithögarna fick respass till avskrädeshögen ryssland. Ryska diasporan är de facto ett hot mot vår säkerhet.

Är nog väldigt osäkert att ryssar i sverige planerar fler terroratacker osv än alla de 100.000tals islamistterrorrvurmare regimen självt importerat till sverigestan och som nu går på bidrag resten av livet. Ska vi slänga ut de svenskar som möjliggjort detta ur Sverigestan? Är du kanske en av dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in