• 6
  • 7
2025-07-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Vad är fången känd för?
Rån. Jag har inte hans namn men det kanske någon annan kan tillägga.
Citera
2025-07-02, 20:05
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Jag satt några månader på Rödjan i Mariestad, det var en Bosnier som hela tiden satt och pratade i det låsta "tele-rummet" eller vad fan man ska kalla det, där man gör ärenden, typ frivården vill ha tag i dig, du behöver ringa någon myndighet, du går iväg med din vakt/handläggare osv och är avskilda 20 minuter. Någon enstaka reagerade, men vem fan bryr sig alla kan vinna är väl mentaliteten. Det gick någon vecka sen fanns det produkter som inte säljs i kiosken i Bosnierns rum, det tisslades och tasslades. Min uppfattning efter ett par månader på en anstalt är att det är nog inte så ovanligt, Det går några månader, du kommer till jobbet varje dag, blir konstant raggad på, uppvaktad, flirtad med, någon är smidigare än den andra, du är lite trött på jobbet tycker det är lite sådär, sen är det inte långt ifrån att du beter dig väldigt olämpligt och faktiskt gör brottsliga handlingar med att smuggla in saker på en anstalt.

Sen kan man också fråga sig hur lämpligt det är att ett fängelse med 150 kåta män som inte sett en naken kvinna på månader ska vaktas av 70% riktigt söta 25 åriga plitar. Vad tror man utkomsten är?
Citera
2025-07-02, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Jag satt några månader på Rödjan i Mariestad, det var en Bosnier som hela tiden satt och pratade i det låsta "tele-rummet" eller vad fan man ska kalla det, där man gör ärenden, typ frivården vill ha tag i dig, du behöver ringa någon myndighet, du går iväg med din vakt/handläggare osv och är avskilda 20 minuter. Någon enstaka reagerade, men vem fan bryr sig alla kan vinna är väl mentaliteten. Det gick någon vecka sen fanns det produkter som inte säljs i kiosken i Bosnierns rum, det tisslades och tasslades. Min uppfattning efter ett par månader på en anstalt är att det är nog inte så ovanligt, Det går några månader, du kommer till jobbet varje dag, blir konstant raggad på, uppvaktad, flirtad med, någon är smidigare än den andra, du är lite trött på jobbet tycker det är lite sådär, sen är det inte långt ifrån att du beter dig väldigt olämpligt och faktiskt gör brottsliga handlingar med att smuggla in saker på en anstalt.

Sen kan man också fråga sig hur lämpligt det är att ett fängelse med 150 kåta män som inte sett en naken kvinna på månader ska vaktas av 70% riktigt söta 25 åriga plitar. Vad tror man utkomsten är?
Du har dock inte suttit i fängelse utan på en klass 3 anstalt. Det är som natt och dag. På klass 3 knullas det nog en hel del. Hade ni ens kameror där förutom typ en vid ingången? Plitkuren kallas rummet.

Vi måste också ta i beaktningen att alla plitar är äckliga nollor, gamla mobboffer som vill ge igen, efterblivna personer som inte får andra jobb, samt en del kåta tjejer som sommarjobbare. Funderar på om det är en del av straffet att de anställer så vidrig äcklig personal. Det är iaf inte som det ska ske enligt lagarna. Många är också väldigt lättköpta och tror att bara för att man kallar det Kriminal"vården" så är det inget straff. Tom plitjävlarna själva säger att det inte stämmer trots att dom ska framföra sin propaganda. Däremot finns det en hel del äckliga apor och smuts som mår riktigt bra där inne, det är dessa som skapar alla problem, resten är skötsamma och vill ut så fort som bara.
Citera
2025-07-04, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narrowshadow
Alltså vad är poängen med dina inlägg? Har du inget bättre för dig? Patetiskt, skriv om du vet nåt annars håll käften
Jag vet mycket väl vem det handlar om, även vilken den intagne är.

Möjlighet finns att knulla vid t.ex. klient samtal m.m......
Citera
2025-07-04, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrnonames
Jag vet mycket väl vem det handlar om, även vilken den intagne är.

Möjlighet finns att knulla vid t.ex. klient samtal m.m......
Det är inte alls så lätt, alla samtal görs I regel I plitkuren med glasrutor. Kan hända att man kan gå iväg till ett lite avskilt rum men måste höra till extrema ovanligheter. Kollegorna lär dessutom gola, som I detta fallet. Men du som har så bra koll får gärna berätta hur vanligt detta är, att personal knullar med intagna
Citera
2025-11-21, 18:43
Medlem
Bruden bor på Skyttegatan i Norrtälje som knullat fången
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem