2025-07-03, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Teknikstrul??? Nu handlar det om överbelastningsattacker. Att det kommer från Rysslan, Kina och Iran är också klart.
Det är det jag menar. Allt som är dåligt och allt som går snett beror naturligtvis på Ryssland, det "vet" alla.
Citera
2025-07-03, 09:03
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Statsministern tjatar oavbrutet negagativa kommentarer om Ryssland och strör pengar över ukraina plus nato .. Känns som han drar in oss i krig snart med sitt nedlåtande och hela tiden fördömande sätt mot Putin och Ryssland , Ligger det något i vad jag skriver eller ?
Ulf Kristersson är en sann hjälte, snart skall vi alla kräla i skyttegravarna eller ännu bättre- ett strålande kärnvapenkrig med Svea Rike som Playground!

Tjo så kul..
Senast redigerad av Pinoputchin 2025-07-03 kl. 09:34.
Citera
2025-07-04, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
Statsministern tjatar oavbrutet negagativa kommentarer om Ryssland och strör pengar över ukraina plus nato .. Känns som han drar in oss i krig snart med sitt nedlåtande och hela tiden fördömande sätt mot Putin och Ryssland , Ligger det något i vad jag skriver eller ?
Högern i Sverige är rysshatare av natur och nedärvda gener. Deras våta dröm är att krossa Ryssland och göra landet till en stor marknad för USA och de västliga marknadernas produkter. Ytterligare några hundra miljoner konsumenter plus en helvetes massa naturtillgångar. Vilket klipp för Wall Street och inte minst ett steg på vägen mot det sista hindret mot total världsdominans - Kina! Sen har USA och deras finansmarknad hela världen som sin playground, och vem vet vilka enorma vinster som då hägrar vid horisonten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in