2025-06-25, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Buhu, det är så synd om alla stackars nationalister.
Ni mår så psykiskt dåligt, samhället är inte det som ni tror att ni vill ha det, kvinnor ratar er och allt är andras fel.
Buhu, buhu.

Och ändå tycker du att ni är ni bäst i världen...
Alla som håller på sin nation är inte män. Vad är det egentligen för fel att tycka om och vilja stå upp för sitt land? Det gör mig veterligen de flesta länder men i Sverige verkar det vara väldigt tabu.
Citera
2025-06-25, 21:03
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag: I Tyskland och England fängslas nationalister:

Du: Hemskt och sjukt,men fortfarande bättre.

Vad är det som är bättre, din jävla muslimfitta?
Tyskland är i alla fall ett bättre land än Sverige,med hästlängder.
Citera
2025-06-25, 21:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Alla som håller på sin nation är inte män. Vad är det egentligen för fel att tycka om och vilja stå upp för sitt land? Det gör mig veterligen de flesta länder men i Sverige verkar det vara väldigt tabu.

Svenskar är tvärtom faktiskt ett av de mest nationalistiska folken i Europa, kolla denna bild:

https://www.reddit.com/media?url=htt...303a24b1fe3f7f
Citera
2025-06-25, 21:06
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Tyskland är i alla fall ett bättre land än Sverige,med hästlängder.

Du tycker att Nordkorea också är ett bättre land än Sverige?
Citera
2025-06-25, 21:06
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Men ta en titt på trådar och inlägg som handlar om nationalism.
De flesta som hyllar nationalismen dissar ju Sverige och svenskarna.
Det är ju så patetiskt.

Jag är inte nationalist, men skulle det det behövas så skulle jag riskera mitt liv för vårt land, mina vänner och mina/våra framtida generationer.
Citera
2025-06-25, 21:11
Medlem
Citat:
Svenskar är tvärtom faktiskt ett av de mest nationalistiska folken i Europa, kolla denna bild:

https://www.reddit.com/media?url=htt...303a24b1fe3f7f
Det håller jag definitivt inte med om. Men vi kanske blir mer och mer, med tanke på utvecklingen.
Citera
2025-06-25, 21:15
Medlem
Masingas avatar
Depression är en lyx.
Citera
2025-06-25, 21:15
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Det håller jag definitivt inte med om. Men vi kanske blir mer och mer, med tanke på utvecklingen.

Har du ens tittat på kartan jag skickade?
Citera
2025-06-25, 21:23
Medlem
Citat:
Har du ens tittat på kartan jag skickade?
Nationalism handlar väl inte enbart om huruvida man är beredd att strida för sitt land.
Citera
2025-06-25, 21:26
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Jag: I Tyskland och England fängslas nationalister:

Du: Hemskt och sjukt,men fortfarande bättre.

Vad är det som är bättre, din jävla muslimfitta?

Ungern är bättre. Alla östeuropeiska länder är bättre. Väldigt många fler länder i övriga världen är bättre. Om du vill köra en tävling i vilket land i väst som är sämst och sjukast i en ”shit contest” så är det förvisso hård konkurrens men det gör verkligen inte Sverige till ett bra land. Släpp den där enfaldiga chauvinismen vetja för det är första steget till att komma någonvart.
Citera
2025-06-25, 21:26
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Nationalism handlar väl inte enbart om huruvida man är beredd att strida för sitt land.

Det är det största tecknet på nationalism.

På vilket sätt är svenskar då mindre nationalistiska än andra? Är SD mindre än liknande partier i andra länder såsom Alternative für Deutschland eller Le Pens parti?
Citera
2025-06-25, 21:27
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Ungern är bättre. Alla östeuropeiska länder är bättre. Väldigt många fler länder i övriga världen är bättre. Om du vill köra en tävling i vilket land i väst som är sämst och sjukast i en ”shit contest” så är det förvisso hård konkurrens men det gör verkligen inte Sverige till ett bra land. Släpp den där enfaldiga chauvinismen vetja för det är första steget till att komma någonvart.

Jag har alltid berömt Ungern och Polen. Du fattar iaf att Östeuropa är bra medan Västeuropa är total skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in