Citat:
Bland annat västkusten i Sverige. Välbevarade exempel, dock inte lika välbevarade som Ötzi. Vilket jag har sagt hela tiden att det finns fler av.
Citat:
Du har kanske aldrig varit i en ladugård så du kanske inte känner till hur mycket flugor och avföring som finns där och enkelt kan hamna i mjölken.
Du har kanske aldrig varit i en ladugård så du kanske inte känner till hur mycket flugor och avföring som finns där och enkelt kan hamna i mjölken.
Jag tror att det är du som aldrig satt din fot i en lada. Om du nu har erfarenhet av att ha egna mjölkkor så är det skrämmande att du tror att opastöriserad mjölk är farligt. Varför var det inte farligt de 10 000 åren innan nu när alla drack opastöriserat?
Citat:
Du känner inte till Robert Kennedy jr?
Son till JFKs bror Bobby?
Du har redan visat i dina svagbegåvade svar att dina kunskaper baseras på propaganda och blind tro.
Att försöka förolämpa mig är meningslöst då det inte går att förolämpa någon som ser ner på dig, du har bevisligen ljugit om dom påhittade stenåldermänniskorna som hittats intakta så din trovärdighet är lika med noll.
Det är rejält ynkligt att ljuga om saker som lätt kan motbevisas förstår du lilla vännen.
Du känner inte till Robert Kennedy jr?
Son till JFKs bror Bobby?
Du har redan visat i dina svagbegåvade svar att dina kunskaper baseras på propaganda och blind tro.
Att försöka förolämpa mig är meningslöst då det inte går att förolämpa någon som ser ner på dig, du har bevisligen ljugit om dom påhittade stenåldermänniskorna som hittats intakta så din trovärdighet är lika med noll.
Det är rejält ynkligt att ljuga om saker som lätt kan motbevisas förstår du lilla vännen.
Varför slänger du med någon politikers namn i en naturvetenskaplig diskussion? Inte så konstigt att jag inte kopplar eftersom jag trodde du syftade på en forskare. Den enda här som baserar sin bild på propaganda är du, det är smärtsamt uppenbart att du aldrig läst naturvetenskap.