2025-06-25, 05:51
Medlem
Jag tycker mig minnas att jag sg en svensk version av Charterfeber med svenska kndisar. Precis nr jag hade bestmt mig fr att titta p den s var det pltsligt bara norrn i serien. Har det funnits en svensk version eller kommer jag ihg fel?
Citera
2025-08-21, 11:11
Medlem
lineofbeautys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mustellaminuta
Jag tycker mig minnas att jag sg en svensk version av Charterfeber med svenska kndisar. Precis nr jag hade bestmt mig fr att titta p den s var det pltsligt bara norrn i serien. Har det funnits en svensk version eller kommer jag ihg fel?

Det kommer tydligen en svensk version i hst p Viaplay och tv 3 med bl a Ullared-ke och hans Ros-Mari.
Jag gissar att det finns fler ansikten som kan knnas igen frn diverse realityprogram i deltagarlistan.

"Fler deltagare tittarna fr lra knna under ssongen:
Nyfrlskade Annika "Ankan" Gravestam (55 r) och Paul "Plle" Berne Johansson (68 r) frn Alstermo.
Karaokekungarna Anders Moberg (38 r) och Kinderick "DJ Kinderick" Thompson (54 r) frn Tumba.
Familjen Sporrong med pappa Eric Sporrong (38 r) samt barnen Joshua (17 r), Isaiah (13 r) och Micaylah Kakan (14 r) frn Jnkping.
Vnnerna Per Robin Gustafsson (39 r) frn Ume och Axel Cronier (30 r) som bor i Barcelona.
De omaka systrarna Helena Lindqvist (44 r) och Mimmi Hyvrinen (35 r) frn Stockholm respektive Gotland.
Barndomskompisarna Claes Sandstedt (26 r), Simon Gustafsson (26 r) och Simon Blomquist (30 r) frn Malm, Kalmar och land.
De riviga sknskorna Annika Ahlgren Lfstedt (68 r) och Eva Alm Troberg (69 r)."

https://www.realitytopp.se/nyhet/via...a-realityserie
Citera
2025-08-23, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lineofbeauty
Det kommer tydligen en svensk version i hst p Viaplay och tv 3 med bl a Ullared-ke och hans Ros-Mari.
Jag gissar att det finns fler ansikten som kan knnas igen frn diverse realityprogram i deltagarlistan.

"Fler deltagare tittarna fr lra knna under ssongen:
Nyfrlskade Annika "Ankan" Gravestam (55 r) och Paul "Plle" Berne Johansson (68 r) frn Alstermo.
Karaokekungarna Anders Moberg (38 r) och Kinderick "DJ Kinderick" Thompson (54 r) frn Tumba.
Familjen Sporrong med pappa Eric Sporrong (38 r) samt barnen Joshua (17 r), Isaiah (13 r) och Micaylah Kakan (14 r) frn Jnkping.
Vnnerna Per Robin Gustafsson (39 r) frn Ume och Axel Cronier (30 r) som bor i Barcelona.
De omaka systrarna Helena Lindqvist (44 r) och Mimmi Hyvrinen (35 r) frn Stockholm respektive Gotland.
Barndomskompisarna Claes Sandstedt (26 r), Simon Gustafsson (26 r) och Simon Blomquist (30 r) frn Malm, Kalmar och land.
De riviga sknskorna Annika Ahlgren Lfstedt (68 r) och Eva Alm Troberg (69 r)."

https://www.realitytopp.se/nyhet/via...a-realityserie

Tack!

Jag hade nskat att det var lite kndisar med, typ Tommy Krberg eller liknande
Citera
2025-08-24, 04:39
Medlem
Pritchards avatar
En av cheferna p Viaplay tycker allts att det blir "feelgood-tv"? Din dumme fan, alla fattar ju att det blir lyteskomik la Ullared. Hr kommer vi skratta t allt frn borttappade pensionrer som inte kan checka in i automaterna p Arlanda till norrlndska fyllon som kommer jubla ver 1,5 euro l p strandpromenaden.
Jag har sett den norska versionen av programmet, och dr handlar det uteslutande om att gra bort feta, inavlade, fula och alkoholistiska norrmn som tror att vi skrattar med dom, inte t dom.

Kort sagt: Detta fr ej missas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in