2025-06-25, 04:08
Medlem
Dyr men grym kombon och lite bieffekter: Retatrutid 2 mg, 1000-1500 mcg slu-pp-332 ed, 20 mg cardarine ed och 500 mcg tesofensine ed

Billig+hardcore och mer bieffekter : semaglutid, 200mg dnp ed och clenbuterol+yohimbine
Citera
2025-06-25, 09:39
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Dyr men grym kombon och lite bieffekter: Retatrutid 2 mg, 1000-1500 mcg slu-pp-332 ed, 20 mg cardarine ed och 500 mcg tesofensine ed

Billig+hardcore och mer bieffekter : semaglutid, 200mg dnp ed och clenbuterol+yohimbine
Jag förstår inte folk som vill fylla kroppen med substanser. Man måste lägga om livsstil. Vad händer när man slutar med preparaten eller ska det fortgå resten av livet?
Citera
2025-06-25, 10:32
Medlem
Lifestealers avatar
kör på gammalt hederligt tjack
Citera
2025-06-25, 11:16
Avstängd
Vad är det för folk som kommer med Amfetamin och tjack eller andra droger som förslag?

Är det seriöst? Vad tillför ni diskussionen? 6 sidor lång tråd där 80% av inläggen tillför NOLL till diskussionen.
Citera
2025-06-25, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Du sparar pengar på att inte äta så mycket så det borde jämna ut sig. Har du koll på dina matkostnader?

Yes. Men vi handlar i princip alltid samma ”mängd” mat då vi har två tonåringar som äter väldigt mycket också, så blir svårt att ”köpa lite mindre” om du förstår mig + att det ska bli matlådor osv med, bara för att jag börjar äta lite mindre så måste vi i princip handla samma mängd.

Fått lite tips vart man kan hitta billigt ozempic dock så ska kika på det! För genom vården är det galet dyrt kan jag tycka, i jämnförelse.
Citera
2025-06-25, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ali-Ahmed-Ghanem
+1

Är det dyrt?
Citera
2025-06-25, 13:06
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
Vad är det för folk som kommer med Amfetamin och tjack eller andra droger som förslag?

Är det seriöst? Vad tillför ni diskussionen? 6 sidor lång tråd där 80% av inläggen tillför NOLL till diskussionen.
Men amfetamin var ju ett bantningsmedel tidigare, som väl funkar bra men med vissa bieffekter? Så det är väl självklart att det är ett förslag med tanke på topic.

Ts söker rätt pulver, inte rätt metod.
Citera
2025-06-28, 19:30
Medlem
Kör zion labs t-5 (effedrin 30mg, aspirin 150mg, koffein 250mg (ECA stack) men det går även att köpa deras T-6 eller T-7 som är laddad med dmaa och yohimbine hcl

Rekommenderar starkt även 600-800mcg krom picolinate dagligen (400 mcg krom 2ggr om dan mellan de 2 största måltiderna) och 10g kanel ceylon dagligen (5g 2ggr om dan mellan de 2 största måltiderna) - för att kontrollera insulin och blodsocker. fungerar bättre än ozempic. Inte jätte dyrt heller men du behöver även vara medveten att det är strikt diet (kaloriunderskott 1000-1450 kcal) och daglig cardio som gäller. Går inte att ligga på latsidan nånstans. Och alla sockerfällor måste strikt unvdikas. Inte ens ett glas granatäpplejuice som sägs vara bra för fritt testosteron (30g socker - nej tack).
Senast redigerad av andersbachmann2 2025-06-28 kl. 19:43.
Citera
2025-07-02, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag förstår inte folk som vill fylla kroppen med substanser. Man måste lägga om livsstil. Vad händer när man slutar med preparaten eller ska det fortgå resten av livet?

Självklart måste man dieta samtidigt och köra sin cardio Retatrutid låg dos är absolut inget farligt skyddar både njurar hjärta förbättra blodsocker. Och sluta man med det så har man redan satt rutinerna med bra kost o träning som man bara håller i
Citera
2025-07-06, 11:46
Medlem
Är det mestadels vatten eller fett som du lagt på dig? Vissa mediciner gör väl att man binder vatten, isf kanske du kan prata med läkare och myta mot något annat.

Annars hade jag sagt att du får fixa kaloriintaget och hitta en aktivitet som fungerar. Kanske simma? Crosstrainer tycker jag är ganska skonsamma även när jag har ont.
Citera
2025-07-06, 12:16
Medlem
Det bästa trixet är nog bara äta så lite som möjligt.
Man vänder vid skylskåpet och gör något annat

Med den vetskapen tänk. så lite som möjligt på mat.

Tänk att det är en uppförsbacke till köket
Senast redigerad av troligengud 2025-07-06 kl. 12:22.
Citera
2025-07-06, 12:31
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troligengud
Det bästa trixet är nog bara äta så lite som möjligt.
Man vänder vid skylskåpet och gör något annat

Med den vetskapen tänk. så lite som möjligt på mat.

Tänk att det är en uppförsbacke till köket

Finns inga genvägar, när man känner att det suger och man lider, då går man ner i vikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in