2025-06-24, 04:05
Medlem
Tanachs avatar
Benjamin Millekisvsky är förloraren av vapenvilan när han tvingats böja sig för internationella och inrikespolitiska påtryckningar.
Citera
2025-06-24, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Det enda rimliga för Iran är att ta hjälp hjälp av andra närstående länder för att inleda cyberkrig mot andra länder samt att plantera ut massa terroristceller i USA och Europa som hämnd.

Inte för att jag tycker det är något bra. Men rent realistiskt sett.
Cyber krig mot Israel? Lycka till 😭
Citera
2025-06-24, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Cyber krig mot Israel? Lycka till 😭

Har jag påstått att jag är för det? Är du dum på riktigt.
Ja jag vet att Israel är en av dom värsta cyberterroristerna som finns. Varför dom får hålla på är jävligt intressant.
Citera
2025-06-24, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattknullarn
Trump är så jävla bra så det är inte sant... Herre jävla gud vilken master of the deal. Tacka Gud för dig Trump. Välsigna dig. Världens älskar dig. ALLTSÅ WOW!!!!!

Peace in our time...
Citera
2025-06-24, 05:16
Medlem
Masingas avatar
Tydligen så ska flygsirener ha dragit igång efter vapenvilan.
"Orsaken ska vara att Iran avfyrat robotar, trots den påstådda vapenvilan"

Haha sätter lönen på att det är en false flag av judarna.
Citera
2025-06-24, 05:34
Medlem
Libertarismuss avatar
Återigen ett exempel på varför Trump är det bästa som hänt för världsfreden. Grattis!
Citera
2025-06-24, 05:39
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Lögnaren Trump talar om vapenvila mellan Iran och den israeliska regimen:
https://en.mehrnews.com/news/233586/...Israeli-regime

The Mehr News Agency (MNA; Persian: خبرگزاری مهر, romanized: Xabâr-gozâri Mehr) is a semi-official news agency sponsored by the government of Iran.[1][2] It is headquartered in Tehran, and is owned by the Iranian government's Islamic Development Organization (IIDO).

Jag litar mer på G-P än Mehrs mullor:

Varken Iran eller Israel har officiellt kommenterat uppgifterna i nuläget, men en högt uppsatt iransk tjänsteman bekräftar för Reuters enligt Haaretz, att Iran ingått vapenvila med Israel. Qatar ska ha medlat mellan länderna och vapenvilan kommer från ett amerikanskt förslag, uppger en källa för CNN.

https://www.gp.se/nyheter/varlden/tr...b-32d02a5ba068
Citera
2025-06-24, 05:45
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
The Mehr News Agency (MNA; Persian: خبرگزاری مهر, romanized: Xabâr-gozâri Mehr) is a semi-official news agency sponsored by the government of Iran.[1][2] It is headquartered in Tehran, and is owned by the Iranian government's Islamic Development Organization (IIDO).

Jag litar mer på G-P än Mehrs mullor:

Varken Iran eller Israel har officiellt kommenterat uppgifterna i nuläget, men en högt uppsatt iransk tjänsteman bekräftar för Reuters enligt Haaretz, att Iran ingått vapenvila med Israel. Qatar ska ha medlat mellan länderna och vapenvilan kommer från ett amerikanskt förslag, uppger en källa för CNN.

https://www.gp.se/nyheter/varlden/tr...b-32d02a5ba068

Taco Boy hade slagit sig för bröstet och meddelat att det är hans förtjänst solen går upp i morgon. En clown och pajas.
Citera
2025-06-24, 06:01
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Irans utrikesminister Seyed Abbas Araghchi säger att det för närvarande inte finns något ”avtal” om vapenvila eller upphörande av militära operationer mellan Israel och Iran, (SVT)
Jag tycker nästan att Trumps uttalande låter hotfullt, som att det kommer att hända något nu vid 6-tiden svensk tid som avbryter Irans militära handlingar vare sig de vill eller inte.
Citera
2025-06-24, 06:12
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Taco Boy hade slagit sig för bröstet och meddelat att det är hans förtjänst solen går upp i morgon. En clown och pajas.

Håller med. Vi får se vad det utvecklas till. Alltså om vapenvilan "håller".
I ME så kan det hålla noll till några år, erfar jag.
Citera
2025-06-24, 06:22
Medlem
Som Trump själv sagt. Han kan skjuta någon på öppen gata utan att ni bryr er.

Detta är nog så nära han kommer att bokstavligt talat göra just det. Han slutar bomba Iran och framstår som fredsmäklare....

Väntat.

Sanningen är att Israel vunnit ett krig igen och Iran verkar totalt krossat. Måste ju ligga mer bakom än att Syrien och andra fallit och försvagats. Landet måste vara helt på dekis
Citera
2025-06-24, 06:45
Medlem
talcsofts avatar
Vem är som Trump??!! Kliver in i kriget och skickar bomber mot Iran och oljepriset sjunker.

Tjafsade med en kompis i Kuwait som var orolig. Blev osams när jag sa att Iran kommer ta det i ansiktet som en bitch. Men vi får väl se. Världen är upp och ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in