2025-06-23, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Vilka kolkraftverk. Ge länk eller inse att du är en idiot som bara hatar MP, SAP, VP och Centern.

För övrigt är det underbart att vår nästa statsminister fortfarande har bra siffror. Lite lägre än innan förra valet men det kan säkert gå upp. Inför förra valet hade hon 56,5 % om man sammanvägde de ledande instituten. Folk älskar Magda. Det som kom i vägen var framförallt hatet mot Miljörealisterna och kärleken för SverigeFascistNationalDemokraterna.

Bidragstagare, latmaskar inom ofantliga sektorn och islamister och annat löst patrask som gillar kulturrelativism gillar Magda. Mot bättre vetande.
Citera
2025-06-23, 20:59
Medlem
Citat:
Exakt.
Världens räddare Carl Bildt var den som avskaffade det.
Du tror att Westerberg hade mer att säga till om än NyD, det bevisar hur pantad du är.
Därmed så är vår konversation över.

Du är ju rena snurren. NyD var det enda partiet i Riksdagen som motsatte sig att Luciabeslutet kulle rivas upp. Westerberg hade så ini hel,,,, mycket mer att säga till om i Riksdagen än Wachtmeister.
Citera
2025-06-23, 21:01
Medlem
Yatsys avatar
Jimmie Åkesson håller tal i Almedalen i morgon (24/6) kl. 19:00.
Citera
2025-06-23, 21:02
Medlem
Tidsmaskinistens avatar
Intressant hur SVT och public service inte rapporterar om detta, de rapporterar endast när Jimmie Åkesson tappar i opinionen.
Citera
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Okej, nu skickade du inte källa.

Man glömmer ibland: Novus partiledarförtroende maj 2025

Det vore intressant att se undersökningen från Demoskop i sin helhet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
Bidragstagare, latmaskar inom ofantliga sektorn och islamister och annat löst patrask som gillar kulturrelativism gillar Magda. Mot bättre vetande.

om 56,5 % gillade henne inför förra valet så var det alltså även folk som sympatiserade med andra partier, inklusive högern, som gillade henne.

Förstår patrask som dig inte siffror eller fick du IG i matematiken i särskolan.
Citera
2025-06-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund

https://omni.se/fler-har-fortroende-...rsson/a/yEBQkA
Varsågod, har ju inte spridits bland övrig media endast SvD och Omni, vad jag sett.
Citera
2025-06-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund

Ja och det är väl lite det jag påpekat. Att Korvätaren har ALDRIG haft ett positivt gillande i väljarkåren inför ett val och att Magda har haft det fjärde största inför ett val.
Citera
2025-06-23, 21:09
Medlem
KlasLunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
"Alla" på vänstersidan uppger henne, så det är väl vad dom kommer upp i vid valet?
Det kanske förklarar Nooshis nettoförtroende på -43%, även om jag tror hennes virriga förhållningssätt till folkmordet i Gaza är det främsta skälet.

Citat:
Ursprungligen postat av darkestpassenger
För mig är det ett mysterium att någon kan hysa någon som helst sympati för arga Magda.
Sympati och förtroende är inte samma sak. Trots att jag hatar SD och allt vad nyliberalism heter så har jag fullt förtroende för att Jimmie kommer kämpa på tills allt vad Sverige en gång var är utsålt till de intressen som gynnar SD:s kader bäst.
Senast redigerad av KlasLund 2025-06-23 kl. 21:13.
Citera
2025-06-23, 21:09
Medlem
Citat:
om 56,5 % gillade henne inför förra valet så var det alltså även folk som sympatiserade med andra partier, inklusive högern, som gillade henne.

Förstår patrask som dig inte siffror eller fick du IG i matematiken i särskolan.

Gillade och röstade är inte riktigt samma sak MuppetMinnieMe.

För mig är det ett mysterium att någon kan hysa någon som helst sympati för arga Magda.

Men svara på vem hon ska regera med?

Det finns ingen samlad opposition. Så är det bara hur mycket du än hyllar din ledare.
Citera
2025-06-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tidsmaskinisten
Intressant hur SVT och public service inte rapporterar om detta, de rapporterar endast när Jimmie Åkesson tappar i opinionen.

Menar du att SVT och public service inte oberoende media?

På riktigt?

Att de kanske är infiltrerade av kulturrelativister med en dold agenda?

Törs man vara så konspiratorisk? Ens på Flashback?
Citera
2025-06-23, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Jimmie Åkesson håller tal i Almedalen i morgon (24/6) kl. 19:00.

Sveriges nästa statminister.

Många skrattade åt Trump.

Se hur det gick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in