Citat:
Ursprungligen postat av
MaagaDuppy
Ah, det samiska gamla shamantricket. Klassiker! Den typen av omsättning e jag redan rätt bra på, så pass att jag t.o.m kan göra det i sömnen. Har aldrig lyckats vänja mig vid smaken. Grannarna stör sig dessutom lite på ammoniakdoften som sprider sig under reduktionen, och jag hade nog hellre köpt gatupulver än att lägga pengarna på aceton och kaffefilter.
Jag antog att det var underförstått att jag söker metoder att behandla det innan användning, men jag kunde nog emellertid varit lite tydligare med att jag inte direkt är någon Bear Grylls. Men tack för visat engagemang!
Jag förstod dig och jag säger inte att du måste dricka piss.
Men för att omvandlingen skall kunna ske så måste elvanse passera kroppen, så vad du egentligen borde fråga är hur du kan filtrera ut amfetaminet ut från urin.
Men om du känner det är ett "Big no no" så bör du ge upp tanken.
Ett tips i övrigt ta bikarbonat för att få amfetaminet att sitta kvar längre i kroppen. (syftar inte på urinet)
ifall du kan tänka dig dricka urin men tycker smaken är problemet så finns de garanterat sätt att lösa detta på också,
Om ditt urin luktar ammoniak så är du inte frisk, den lukten kommer snarare vid gammal urin.