• 5
  • 6
2025-06-24, 12:15
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Därför att vi ser vad de gör. De gör det ganska öppet faktiskt. Vi ser också när polisen gör sina ronder med hundar och t.ex. i lunden har de varit väldigt aktiva både synligt och mindre synligt (med spaning).

Då förstår jag, ber om förlåtelse för näbbet.
Citera
2025-06-26, 10:30
Medlem
De anhålla är släppta , vet någon vilka det rör sig om?
Senast redigerad av rickross031 2025-06-26 kl. 10:42.
Citera
2025-09-02, 18:38
Medlem
Då verkar det vara dags igen: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...kt-grovt-brott
Citera
2025-09-02, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp18
Nog inte p.g.a. lukten, en hund kan känna så (extremt) mycket mer än människor och dessutom urskilja lukter från varandra på helt bänga nivåer, hela deras hjärna är uppbyggd kring lukt typ. De hade kunnat känna lukten no doubt. Förresten hur vet du ett becknargängs vanor i hur dom gömmer sitt knark? Det borde ju bara vara något dom vet.

Ursäkta att jag frågar men det är ju extremt mycket förlorare ibland som utövar en låtsaspersonlighet här på flashback och andra ställen för det är ingen som älskar dom.

Ta det inte personligt.

Sker ovanligt öppet faktiskt, om man har ögonen med sig
Citera
2025-09-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Det är ett tättbebyggt område och det bor säkert tusen personer inom 200 meter från den aktuella platsen. Eftersom de bråkade en hel del innan skottlossningen så var det många som såg händelsen.

Bråkade dom innan? Kanske inte var planerat mord då?
Citera
2025-09-03, 14:28
Medlem
Hoppas de griper gärningsmännen, för det verkar inte vara någon som blivit gripen än som nån skrev här 🤔

Känner att jag är otroligt GLAD för att jag tackade nej till min hyresvärd om att göra ett internt lägenhetsbyte till Lunden. Glad att mitt område där jag bor är otroligt tryggt och lugnt jämfört med andra områden här i Göteborg.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in