Vad som är perfekt för dej är inte perfekt för andra!
Allt är relativt, du blir inte lycklig om du skulle ha allt det du upplever du ser hos alla dessa perfekta människor!
Man måste inte skratta som andra, jag skrattar när jag upplever den glädjen, det roliga. Eller om jag läser , ser något! Det är lycka för mej, likaså att jag står rakryggad i mina val, värderingar och tycke!
Jag ger mej själv det, jag har investerat i mej själv, jag har fått lära mej vad som är viktigt, vad livet inte gav mej ger jag mej själv genom att vara nöjd, tillfredsställd och i symbios!
Jag bestämmer om jag vill nåt, när jag vill!
Jag träffar personer när jag vill, är jag inte i fas gör jag aldrig det för jag vet att den energin, tiden jag tar av mej själv och andra i den situationen är helt meningslös!
Jag kanske inte har viktiga människor i mitt liv under många år , det särgar men att vara i en dålig relation tex till föräldrar, barn och vänner när tiden är fel ger inget!
Trivs du inte på jobb? Byt eller skärp till dej!
Du har ett liv, du väljer hur du förvaltar den tiden!
Det är inte rätt mot dej själv att du gör så mot dej själv mer!
Du har en jobbig tonårstid, du har ärr, du brottas med svårigheter!
Du är vuxen nu, du måste välja ditt liv, hur du ska leva!
Är du inte skyldig dej det?
Du kan inte påverka det som varit men framtiden är din att bestämma!
Det som har varit är definitivt, du kan inte ändra på det! Du måste acceptera, förlåta för
DIN skull och gå vidare!!
Ska samma saker ta din energi, och ditt liv ifrån dej?!
Din lycka ÄR INTE som andras !!!
Du behöver läka , förstå, acceptera och inse att du är inte ansvarig för din sorg och vad andra gjort kan du aldrig styra över! Man kan aldrig bestämma över andra!
Men du kan det om dej själv!!!
Gå vidare, att va bitter är okej, ta i tu med det! Konfrontera det du behöver, men du kan aldrig förvänta dej att andra ger , säger och förstår dej!
Du innehar makten att ge dej ett avslut oavsett mottagande!! Där ger du dej själv ett avslut, ett vägval och sen är det över!!
Är du ensam är det inte pga avsaknaden av andra människor!
Ensamheten är enbart din, och du måste lösa det!
Du är den enda relationen du ska ha hela livet och du behöver vårda den!!
Ta itu med dej själv , lär känna dej själv och inse hur fantastiskt det är att trivas och släppa allt annat!
Jag tänker aldrig på sånt, det betyder inget för mej! Jag vet att jag alltid har mej själv och det är det enda jag behöver i slutändan!
Jag blir inte lycklig av det andra här och väljer!
Jag väljer mej 🙏🏻
Jag vill bara ruska om dej och ge dej bilder över hur du kunnat må och leva! Men resan är din att följa, och det kommer ge dej enormt mycket i dej själv när du en dag blickar tillbaka ☺️