2025-07-08, 10:53
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRAVKCAB
USMCA är helt irrelevant för frågan om kärnvapenspridning.
Nej, därför att den är ett exempel på hur tRump inte respekterar internationella avtal, inte ens de som han själv har varit med och förhandlat fram. Så varför skulle något land öht gå med på ett avtal om någonting alls, t ex om kärnvapenspridning, med denna totala kaozpresident?
Citera
2025-07-09, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Va..? Världen har nu fyra och ett halvt år erfarenhet av tRumps kaozstyre. Finns inget paranormalt med det. Vad då för hemlig info? tRump litar inte på USAs egen intel. Han litade t ex mer på Putin under deras möte i Helsingfors, och nu efter bombningarna så misstrodde han öppet intel-minister Gabbard när hon talade om begränsade skador. Vi VET att tRump inte läser på utan enbart går på känsla! Vi VET också att han misstror alla internationella avtal, och hellre vill ha bilaterala avtal som han dessutom anser sig kunna riva upp när som helst. tRump är kort sagt en katastrof för global säkerhet och stabilitet!

Jaha. Inget du säger verkar vara förankrat i verkliga omständigheter. Jag önskar dig lycka till. Vi andra ställer oss i respektfull honör för ditt ädla kall. Som medalj sätter jag en CocaCola kork på din krage. Seså ... marsch iväg du sTolta soldat. Ha det så bra.
Senast redigerad av Proprioception 2025-07-09 kl. 00:53. Anledning: heder ska belönas
Citera
2025-07-09, 10:52
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proprioception
Jaha. Inget du säger verkar vara förankrat i verkliga omständigheter. Jag önskar dig lycka till. Vi andra ställer oss i respektfull honör för ditt ädla kall. Som medalj sätter jag en CocaCola kork på din krage. Seså ... marsch iväg du sTolta soldat. Ha det så bra.
Ha det bra själv i Lala land. Maga land menar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in