2025-06-22, 03:16
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Framstår mer och mer som att den som styr i USA heter Benjamin Netanyahu. Han drar i strypkopplet och Trump får finna sig i att gå dit husse vill. Även de mest inbitna i MAGA-sekten måste ju inse att Trump inte har så mycket att säga till om.

Ja, märkligt Israel har sådan makt över usa.
Citera
2025-06-22, 03:17
Medlem
Frågan är till vilken nytta
Iran utgjorde inte direkt något hot..
Inte för att jag har speciellt myclet positivt att säga om Iran. Däremot är det korrekt att ifrågasätta alla typer av aktioner av denna kaliber. Varför är viktigt

USA har velat störta Iran sen decennier ich nu fick dom sitt svepskäl.
Citera
2025-06-22, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans.Redux
I väntan på Talet spekulerar FoxNews främst om det var B2 plan från Missouri som tog kortaste vägen, som är 15+15 h med lufttankning främst runt Europa eller om det var samordnat från flera utländska baser.

https://www.foxnews.com/video/5614615980001

Ja det sägs att det var en falsk manöver, planen flög direkt till Iran och gjorde sitt.

Citat:
Ursprungligen postat av HejFrans
Inte för att jag har speciellt myclet positivt att säga om Iran. Däremot är det korrekt att ifrågasätta alla typer av aktioner av denna kaliber. Varför är viktigt

Iran är en terroriststat, det kan ingen förneka och dom var väldigt nära på att införskaffa sig kärnvapen.
Jag skulle säga liksom dom flesta västliga ledare redan har sagt att det är ett väldigt stort HOT.

Är deras blivande kärnvapenarsenal nu verkligen pytt så är detta en stor seger för världsfreden!
Senast redigerad av KetaminKajsa 2025-06-22 kl. 03:20.
Citera
2025-06-22, 03:19
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omelhor242
Trump har gjort världen till en bättre plats tack vare hans aktioner mot Iran 😁🥳🥳

Är den blivande kärnvapennationen Iran nu äntligen oskadliggjord, har världen definitivt blivit säkrare och bättre plats.
Lyckas Iranierna nu också få bort mullorna, blir landet Iran definitivt också en bättre plats för befolkningen.
Därtill mår världen bra av att den Iranska regimens stöd till Hamas, Hizbollah och Huiti upphör. Liksom att regimens uppmaningar till terrordåd i väst uteblir när den islamistiska och fanatiska regimen går under.

Lyckas äntligen detta ska Trump både få uppskattning och kunna ta åt sig äran för att ha förbättrat världsläget.
Citera
2025-06-22, 03:22
Medlem
Bubba00s avatar
Citat:

Ayatollornas Iran är en svuren fiende till Amerika och i förlängningen hela den västerländska civilisationen. Förgät ej Teheran 1979 och Beirut 1993
Senast redigerad av Bubba00 2025-06-22 kl. 03:24.
Citera
2025-06-22, 03:23
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Och därmed kan trumpinisterna aldrig mer använda argumentet att Trump inte har startat något krig för att framhärda hans förträfflighet.

Vilket krig har han startat, menar du?
Citera
2025-06-22, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fsker
Vilket krig har han startat, menar du?
Kriget mellan USA och Iran.
Citera
2025-06-22, 03:25
Medlem
Huvudanfallet var mot Fordow som fick besök av sex bunkerbusters. De två andra fick lite mer lågpris alternativ , med högre precision dock i form av kryssningsrobot Tomahawk enligt rätt trovärdig sammanfattning på FoxNews.
Citera
2025-06-22, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba00
Ayatollornas Iran är en svuren fiende till Amerika och i förlängningen hela den västerländska civilisationen. Förgät ej Teheran 1979 och Beirut 1993

Och?
Citera
2025-06-22, 03:34
Medlem
Och det finns inga bilder?
Citera
2025-06-22, 03:36
Medlem
Trump är naiv om han tror Iran kommer acceptera det här. Jag skulle inte bli förvånad om folk kring honom lurat honom att tro att det är möjligt.

Dock är jag nöjd, men jag är ju inte amerikan heller, så jag har inget att förlora på det här.
Citera
2025-06-22, 03:38
Medlem
Bubba00s avatar
Citat:
Och?

Därmed ganska angeläget att förneka Iran kärnvapen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in