2025-06-22, 00:07
Medlem
kibokos avatar
Tatueringar är väl närmast till för sjömän och kåkfarare. Vilka motiv som är bäst beror ju på vilken av grupperna du tillhör, men ett ankare eller ditt gängnamn borde ju aldrig vara fel i respektive grupp.
Citera
2025-06-22, 00:44
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
För mej är tatueringar big no-no! Ju fler destå mer WT i mina ögon....

Citat:
Ursprungligen postat av unlimitedpower
Instämmer. Blir positivt överraskad när jag möter någon utan tatueringar.

Citat:
Ursprungligen postat av u9FpM1wXcZ
Ja, tatts är fett ute. Det var väl lite coolt typ 1993.
Nu finns det två typer som har dem.
1.Överklasskids som vill leka världsvana.
2. Whitetrash
Lika lökiga.

Verkligen. En människa helt utan tatueringar är naturligtvis lite bättre, lite finare, lite mer spännande
Citera
2025-06-22, 00:51
Medlem
Finns inga tatueringar som är häftiga, att rita på kroppen är ett beteende de flesta växer ifrån innan förskolan.

Men.... fjärilar = kropp och själ övertagen av en demon, ortens stadscykel, använd PrEP piller. Det är alltid en häftigt upplevelse när dessa leksaker möter ens blick. En kvinna med en eller flera fjärilar är som en kvinna med en tatuering vid svanken fast 100 gånger mer sexuella och skadade inombords.
Senast redigerad av Nittiotva 2025-06-22 kl. 01:01.
Citera
2025-06-22, 01:20
Medlem
Jag bryr mig inte speciellt. Men tatueringar är väl inte det snyggaste jag vet direkt....
Jag förvånade mig faktiskt själv nyligen. Fick en rejäl crush på en kille med extremt tatuerade händer..
Men innan jag lade märke till tatueringarna hade jag redan sugits in av hans blick och röst. Vid det laget struntade jag i hans tatueringar...

Så för närvarande tycker jag att fult klotter på händerna är häftigast
Citera
2025-06-22, 01:25
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Jag bryr mig inte speciellt. Men tatueringar är väl inte det snyggaste jag vet direkt....
Jag förvånade mig faktiskt själv nyligen. Fick en rejäl crush på en kille med extremt tatuerade händer..
Men innan jag lade märke till tatueringarna hade jag redan sugits in av hans blick och röst. Vid det laget struntade jag i hans tatueringar...

Så för närvarande tycker jag att fult klotter på händerna är häftigast
Hoppas att det blir besvarat 😍
Citera
2025-06-22, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Hoppas att det blir besvarat 😍
Det kan det nog vara, men han extremt mycket för ung så det projektet är skrinlagt
Citera
2025-06-22, 01:31
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Det kan det nog vara, men han extremt mycket för ung så det projektet är skrinlagt
Hur många år är extrem mycket ung?
Citera
2025-06-22, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Verkligen. En människa helt utan tatueringar är naturligtvis lite bättre, lite finare, lite mer spännande
Och framför allt mer välutbildad! Har i mitt yrke bland välutbildade civilingenjörer knappt sett en ända tatuering...
Citera
2025-06-22, 01:36
Citat:
Ursprungligen postat av Svavelbrygga
Tårar under ögonen så folk fattar att du har mördat folk.

Det är väl bra att det finns människor som har ihjäl andra så det finns färre på planeten.
Citera
2025-06-22, 01:36
Medlem
Citat:
Hur många år är extrem mycket ung?
Well, vad sägs om ca 35 års skillnad i ålder? Otänkbart.
Vill fan inte bli kåta Gun...
Citera
2025-06-22, 01:41
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Well, vad sägs om ca 35 års skillnad i ålder? Otänkbart.
Vill fan inte bli kåta Gun...
Hahaha kåta Gun.. 🤣 Oj! Ja, 35 kanske var lite väl. Men åldern är ju bara en siffra som det sägs å han är väl byxis å myndig 😜😉
Citera
2025-06-22, 01:43
Medlem
Citat:
Oj! Ja, 35 kanske var lite väl. Men åldern är ju bara en siffra som det sägs å han är väl byxis å myndig 😜😉
Ja det är han definitivt. Men man måste ju dra gränsen någonstans. Oavsett tatuerade sexiga händer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in