2025-06-21, 18:59
Medlem
Fader.Runkas avatar
Jag har skrivit en del skit på detta forum. Sexistiskt, tramsigt och kvinnofientligt. Trots detta tramsande har jag fått PM från 2 olika kvinnor som blivit intresserade.

Detta är rött ironiskt. Det verkar som att man får bättre utdelning på FB genom att tramsa än att nätdejta. Varför är det så???
Senast redigerad av Fader.Runka 2025-06-21 kl. 19:02.
Citera
2025-06-21, 19:01
Medlem
hejpadigdu1s avatar
*Du har fått PM från två konton som utger sig för att vara kvinnor

FTFY
Citera
2025-06-21, 19:01
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Ja vem vet..

Välj den som mest verkar passa dig. Kör inge ful dubbel spel, för sånt är inte shysst. Lycka till nu 👍🏼
Citera
2025-06-21, 19:04
Medlem
Fader.Runkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
*Du har fått PM från två konton som utger sig för att vara kvinnor

FTFY
Nej. Har kollat bådas historik. Allt tyder på kvinnokonton. Seriösa konton.
Citera
2025-06-21, 22:18
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka
Jag har skrivit en del skit på detta forum. Sexistiskt, tramsigt och kvinnofientligt. Trots detta tramsande har jag fått PM från 2 olika kvinnor som blivit intresserade.

Detta är rött ironiskt. Det verkar som att man får bättre utdelning på FB genom att tramsa än att nätdejta. Varför är det så???
Men tanke på vad du har skrivit på detta forumet måste det vara riktigt korkade manskvinnor som skrivit till dig.
Citera
2025-06-21, 22:24
Medlem
StonedMonkeys avatar
Enkelt, det är för att du inte har en bild på dig själv som profilbild på flashback.
Citera
2025-06-22, 07:51
Medlem
Muppetys avatar
Jag har träffat fyra kvinnor via Flashback, ett par har jag fått till det med, några endast som vänner. Har även träffat flera manliga personer men givetvis bara som kompisar, är inte gay. Har varit medlem sen 2002 med andra, numera avslutade konton.

Jag skriver dock inget kvinnofientligt eller liknande.
Citera
2025-06-26, 10:37
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka

Kvinnor är vana att se igenom skit och tramsande från killar, gjorde man inte det hade vi varit noll människor på jorden. Skulle säga att det hör till det vanlig att killar har en persona utåt och en annan som de visar de som de har relationer med.

Nu har jag inte stenkoll på dig men har för mig att du skrivit en del sårbara och äkta saker, det är antagligen det de dras till. Men är ändå förvånad, inget personligt mot dig, trodde inte det DM:ades så friskt här och att Flashback kan funka som dejtsida.
Citera
2025-06-26, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Kvinnor är vana att se igenom skit och tramsande från killar, gjorde man inte det hade vi varit noll människor på jorden. Skulle säga att det hör till det vanlig att killar har en persona utåt och en annan som de visar de som de har relationer med.

Nu har jag inte stenkoll på dig men har för mig att du skrivit en del sårbara och äkta saker, det är antagligen det de dras till. Men är ändå förvånad, inget personligt mot dig, trodde inte det DM:ades så friskt här och att Flashback kan funka som dejtsida.

Han har även skrivit om sina planer på att filma/fotografera kvinnor på stranden 😅
Citera
2025-06-27, 16:37
Medlem
Paris24s avatar
Jag vet inte om det räknas som "utdelning" med två PM från okända personer. Det verkar vara ganska låg nivå på TS krav.

En snygg bra profil på match i Stockholm ger vilken kille som helst 5-10 likes i veckan.
Citera
2025-07-21, 19:02
Medlem
Tvivlar starkt på att det var riktiga kvinnor. Tror ingen vettig människa hade pallat dejta någon som dig
Citera
2025-07-22, 19:32
Medlem
Hade ju dock varit intressant att höra vidare om detta, hur gick det för dom? När blir bröllopet osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in