2025-06-19, 17:17
Medlem
Fader.Runkas avatar
90% av alla män/killar som nätdejtar för extremt få matchningar, än färre dejter. Genom att läsa på Flashback, ta del av statistik som beskrivs på YouTube, mun till mun och recensioner så tyder det mesta på att detta är ett faktum mer eller mindre. Notera IDAG 2025.

Varför sitter ni män och förnedrar er på detta sätt? Varför slösar ni I vissa fall tusentals kronor i månaden på detta?

Vad motiverar er? Känner man sig inte bra korkad?

Är ni medvetna om att varje tjej ni svajpar på får visat intresse från minst 100 olika killar i veckan?
Om ja, varför fortsätter ni?
Är ni medvetna om att ert svansande toffelbeteende är destruktivt för er och för andra män? Är ni medvetna om att ert handlande ger kvinnor oändliga möjligheter samtidigt som det minskar ert och andra mäns möjligheter?
Citera
2025-06-19, 17:45
Medlem
Skitsnack. Tinder är som ett knullträd, det är bara att plocka ludren och knulla dem. Strömmen av kåta kvinnor tar aldrig slut.
Citera
2025-06-19, 18:10
Medlem
GertBennys avatar
Jag är med på Tinder för jag tycker det är kul och inte få några matchningar samt för att försvåra för andra män att få matchningar genom att vara en i mängden av alla miljontals fula simpar som tofflar för tindertjejer. Jag är en del av problemet och jag njuter.
Citera
2025-06-19, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Skitsnack. Tinder är som ett knullträd, det är bara att plocka ludren och knulla dem. Strömmen av kåta kvinnor tar aldrig slut.

Precis som du säger, Tinder hjälper många att fantisera. Bara att betala så känns det som en vinst.
Citera
2025-06-19, 18:18
Medlem
sebastian66s avatar
Det känns ganska rolig för att du har många trådar med tanke på dejting och Nät dejting.
Jag tror att jag får hjälpa dig lite grann på trav en kompis. Det finns många ensamla killar som inte har något att göra.
Då kan det vara trevligt att prata med någon på internet som man inte har träffat.
Sedan måste man ju hålla skenet uppe och hoppas på att man kan träffa varandra.
Det innebär att det är många som bara skriver för att man inte har någon att umgås med.
Med tanke på att internet har sprungit iväg och tagit bort allt under gäng så träffas Inte folk på samma vis idag.
Då känns det ganska bra för att internet och dejting är en bra kompis. Om du sedan kostar
Så får det kosta vad du vill.
Citera
2025-06-19, 18:25
Medlem
Man kan ju fråga sig varför dom raggar på paddorna.
Citera
2025-06-19, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka
90% av alla män/killar som nätdejtar för extremt få matchningar, än färre dejter. Genom att läsa på Flashback, ta del av statistik som beskrivs på YouTube, mun till mun och recensioner så tyder det mesta på att detta är ett faktum mer eller mindre. Notera IDAG 2025.

Varför sitter ni män och förnedrar er på detta sätt? Varför slösar ni I vissa fall tusentals kronor i månaden på detta?

Är ni medvetna om att varje tjej ni svajpar på får visat intresse från minst 100 olika killar i veckan?
Är ni medvetna om att ert svansande toffelbeteende är destruktivt för er och för andra män? Är ni medvetna om att ert handlande ger kvinnor oändliga möjligheter samtidigt som det minskar ert och andra mäns möjligheter?

Skaffade inte du facebook bara för att få kontakt med en ung kvinna som gick på samma skola som dig?
Citera
2025-06-19, 18:46
Medlem
Jag gick med i tinder för att knulla och har legat med 80 kvinnor sen 2014. Inte katastrof men inte superbra.
Citera
2025-06-19, 18:47
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Fast - det är komplett meningslöst i sig att knulla luder... Varför ser Du det som positivt..?
Citera
2025-06-19, 18:48
Medlem
Skippat alla dejtingsidor nu. De i min ålder ser gamla och fula ut och jag vill inte prova med nåt för ungt. Inser att jag har det rätt bra utan en kvinna.
Citera
2025-06-19, 18:49
Medlem
KulStyvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag är med på Tinder för jag tycker det är kul och inte få några matchningar samt för att försvåra för andra män att få matchningar genom att vara en i mängden av alla miljontals fula simpar som tofflar för tindertjejer. Jag är en del av problemet och jag njuter.
Tinder är kanske rena önskedrömmen för en masochist.
Citera
2025-06-19, 18:58
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka

Var får du din statistik från eller är det enbart tagit från ditt huvud?
Nej enbart för att du läser något få Fb eller tittar på Youtube så blir det inte ett faktum.
Dock förstår jag att det är ett faktum för dig att du har svårt att hitta någon som är intresserad av dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in