2025-06-19, 13:46
Medlem
Kronas avatar
Vad finns det för skvaller om Sveriges vackraste kvinnliga friidrottare Carmen Cernjul?

Hon har redan vunnit några guldmedaljer i friidrott och tävlat i landslaget i bland annat Finnkampen.

https://www.expressen.se/tv/sport/friidrott/carmen-cernjul-slar-till-med-supertid-i-oslo/

Vem vet mer om henne?
Citera
2025-06-19, 17:23
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
För mycket smink. Ser inte äkta ut.
Citera
2025-06-19, 19:00
Medlem
Lite för tjock..
Citera
2025-06-19, 19:27
Avstängd
Sagodjurs avatar
tycker det gränsar till pedofili att objektivera 18-åriga idrottstjejer.

så ts kan dra åt helvete.
Citera
2025-06-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krona
Vad finns det för skvaller om Sveriges vackraste kvinnliga friidrottare Carmen Cernjul?

Hon har redan vunnit några guldmedaljer i friidrott och tävlat i landslaget i bland annat Finnkampen.

https://www.expressen.se/tv/sport/friidrott/carmen-cernjul-slar-till-med-supertid-i-oslo/

Vem vet mer om henne?

Har fått upp någon kort video på henne innan å det enda jag vet är att hon kommer bli sådär äckligt jävla snygg! utseende som en riktigt smygg modell. Wooow, då dras jag inte ens till så smala tjejer. Grattis till hennes framtida kille

Också "carmen", det är upplagt för något extra
Citera
2025-06-20, 03:42
Medlem
Är det sådana här namn som svenskar har nu för tiden?
Låter väldigt utländskt i mina öron måste jag ändå påpeka.

Tråkigt att hennes idrottsprestationer kokar ner till att hon är snygg.
Är det allt vad hon är? TS sexfantasi?
Citera
2025-06-20, 08:33
Medlem
Klas-Vegass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Lite för tjock..
Precis. Ts verkar ha samma ideal som homosexuella modell-agenter. Kropp som en anorektisk tonårspojke.

gissar smygbög och rädd för kvinnor (hon ser dessutom jätteung ut)

Det är ingen kritik av carmen, hon är jättesöt och kroppsbyggnaden gör henne lämpad för idrott.

Men hon har en kropp som en somalier.
Citera
2025-06-21, 18:24
Medlem
calamatos avatar
Det ser ut som hon har anorexia vilket hon sannolikt inte har utan är extremt vältränad. Jag gillar inte den kroppsformen utan vill ha lite mer att ta på.
Citera
2025-06-21, 18:34
Medlem
Baisianuss avatar
En mycket medioker ung kvinna. Klotrunt huvud, flottblank hy och väldigt generisk. Ingenting som sticker ut och skapar attraktion för ögat. Hon ser ut som vemsomhelst som väntar på bussen till gymnasiet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
tycker det gränsar till pedofili att objektivera 18-åriga idrottstjejer.

så ts kan dra åt helvete.
Egentligen är all form av gloende på kvinnor under 45 pedofili. Är kvinnan fertil så är det att likställa med ett spädbarn och då ska Dumpen kopplas in.
Citera
2025-06-22, 20:58
Medlem
Kronas avatar
Ännu en topptid av den superbegåvade Carmen! Hon kommer säkert att bli ett ankare i framtida svenska landslag! https://www.friidrott.se/tavling-landslag/nyhetsarkiv-tavling-landslag/ny-topptid-av-cernjul-trea-genom-tiderna-pa-3000-m/

Ni som kommer med ofräscha kommentarer om hennes utseende, kan ju låta bli det och fokusera på hennes idrottsprestationer och skvaller om henne som person istället.
Citera
2025-08-07, 15:27
Medlem
Voloteas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Lite för tjock..
Förmodligen skämtar du nu. Men du är ändå en idiot.

Jag kan inte låta bli att bli orolig. Hon är väldigt smal och det ser inte alls hälsosamt ut. Jag vet att det är tufft att vara elitidrottare och att vikten spelar roll, men det här känns på gränsen till anorexi, om hon inte redan är där.

Finns det ingen tränare eller någon i hennes närhet som kan hjälpa henne? Det borde verkligen finnas någon som vågar ta upp det och stötta henne att få hjälp innan det går för långt. Hälsan är viktigare än allt annat.

Och om du, Cernjul läser detta, vilket du troligen gör – ta hand om dig själv. Du är grym som satsar, men du måste också må bra. Det är starkt att be om hjälp om du behöver det, och det finns alltid folk som vill stötta dig.

Sköt om dig!
Citera
2025-08-07, 16:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Carmen Cernjul låter som ett typiskt zigenarnamn.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in