2025-06-17, 15:42
Medlem
swedishproffss avatar
Är detta en vanlig företeelse?

Ni har inte ork eller lust eller har mens men killen vill. Brukar ni blidka honom med en avsugning då?

Har aldrig upplevt detta själv men vore trevligt, hade blivit mer än nöjd.

Bara nyfiken på andras input i frågan.
Citera
2025-06-17, 15:49
Medlem
Oralsex är riktig sex.
Citera
2025-06-17, 15:51
Moderator
Nospheratus avatar
Relationer och samlevnad --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
2025-06-17, 16:30
Medlem
Busgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Oralsex är riktig sex.
Du tänker juridiskt, ja, så är det. Brottsbalken: ”ett vaginalt, analt eller oralt samlag eller en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens allvar är jämförlig med samlag”. Fast TS tänker sig nog enkom vaginalt samlag.
Citera
2025-06-17, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busgris
Du tänker juridiskt, ja, så är det. Brottsbalken: ”ett vaginalt, analt eller oralt samlag eller en annan sexuell handling som med hänsyn till kränkningens allvar är jämförlig med samlag”. Fast TS tänker sig nog enkom vaginalt samlag.
Jag tänker verklighet. Jag tänkte samma på 70-talet. Även med hand är det sex. Ni har fått en skev uppfattning av vad som är sex idag. Skilj på sex och samlag.
Senast redigerad av KamratBlue 2025-06-17 kl. 16:47.
Citera
2025-06-17, 17:12
Medlem
halaltarzans avatar
Nu är ju jag snubbe men kan bara säga så här, ville du som kärring ha en relation med mig så höll du inte på och konstrade när jag behövde tömma. Om det sen blev en snabbis, en avsugning eller ett handjobb hade mindre betydelse.

Nu kommer väl glasbergsmaffian här som inte förstår hur de gör för att behålla en karl förmodligen att gå i taket, men jag kan lugna dem med att jag förstod mycket väl att det var ett riktigt privilegium att ha det så och att jag absolut återgäldade på det ena eller andra sätten.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-06-17 kl. 17:18.
Citera
2025-06-17, 17:24
Medlem
Vill jag inte ha sex vill jag sannolikt inte ge oralsex.
Ger jag oralsex vill jag sannolikt även ha andra typer av sex. Ungefär som jag tänker mig att en man som ger oralsex blir sugna på att knulla efter ett tag.
Citera
2025-06-17, 17:53
Medlem
Miffeds avatar
Alltså, jag är inte alls främmande för att utföra oralsex även gånger då jag kanske inte är upplagd för samlag.
Det finns (tyvärr) många orsaker till att det kanske inte känns helt rätt med samlag (mens, känner mig ful, lite för trött etc etc), men oralsex är liksom nästan aldrig uteslutet! Mycket därför att jag älskar att suga av min partner OCH för att jag vet att han gillar det.

Det skulle väl vara om jag har dunder-huvudvärk eller om jag är sjuk (feber, halsont) men annars är oralsex på menyn, så länge min partner är sugen på det.
Citera
2025-06-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Alltså, jag är inte alls främmande för att utföra oralsex även gånger då jag kanske inte är upplagd för samlag.
Det finns (tyvärr) många orsaker till att det kanske inte känns helt rätt med samlag (mens, känner mig ful, lite för trött etc etc), men oralsex är liksom nästan aldrig uteslutet! Mycket därför att jag älskar att suga av min partner OCH för att jag vet att han gillar det.

Det skulle väl vara om jag har dunder-huvudvärk eller om jag är sjuk (feber, halsont) men annars är oralsex på menyn, så länge min partner är sugen på det.

Min flickvän brukar suga av mig när hon har mens. Då brukar jag passa på att läsa sporten i papperstidningen iklädd mitt vita linne med matfläckar lite här och där.
Citera
2025-06-17, 19:46
Medlem
Custom_mades avatar
En kvinna som hela tiden hittar anledningar till att inte, vill egentligen inte.
Gäller män också.

Är det så himla jobbigt och en jävla syssla att få sin partner att njuta bör man fundera kring varför man är i en relation...
Citera
2025-06-17, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
En kvinna som hela tiden hittar anledningar till att inte, vill egentligen inte.
Gäller män också.

Är det så himla jobbigt och en jävla syssla att få sin partner att njuta bör man fundera kring varför man är i en relation...

100%. lärde mig tidigt att se till att tjejen får ordentlig njutning, då får man ha kul mycket oftare
Citera
2025-06-17, 19:55
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
100%. lärde mig tidigt att se till att tjejen får ordentlig njutning, då får man ha kul mycket oftare
Håller med! Men det kan också slå åt andra hållet om man gör FÖR stor grej av det. Om varje gång tar en och en halv timme och det är allt inkluderat kan hon backa för att det är för stökigt liksom. Bra att man kan variera också och anpassa sig för situationen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in