Citat:
Ja, jo.. Du har rätt. Ser dock att inget är skickat från min hotmail med det innehållet och just denna mail finns inte med på haveibeenpwned, utan en annan mail jag har. Lösenorden är bytta..
När Internet slog igenom med Windows95 var jag 30+ och hakade på detta spännande nya. Lärde mig html-kodning och senare även css, ftp-program, skapade hemsidor utifrån ren kodning, lärde människor och gav råd angående Internet, hjälpte Seniornet (fastän jag inte hade åldern inne) mm.
Nu har tekniken sprungit ifrån mig och nya generationer tar över ❤️❤️❤️
Nu har jag säkert möjlighet att komma in även som medlem i Seniornet, haha…!!
När Internet slog igenom med Windows95 var jag 30+ och hakade på detta spännande nya. Lärde mig html-kodning och senare även css, ftp-program, skapade hemsidor utifrån ren kodning, lärde människor och gav råd angående Internet, hjälpte Seniornet (fastän jag inte hade åldern inne) mm.
Nu har tekniken sprungit ifrån mig och nya generationer tar över ❤️❤️❤️
Nu har jag säkert möjlighet att komma in även som medlem i Seniornet, haha…!!

det är bara liksom schbang!! 🖤🖤 yngre generationer blir bara allt mer animalistiska perversa och våldsamma. lika bra att haffa en vissa gillar ju konstiga grejer. seniornet... är det ngn slags grej som finns i anonyma darknet chattar? finns ju massa sånt om man har den rätta mobilen lr tails. mycket på clearnet idag är för mkt. för clearnet. allt är som ett prytt städat grannskap. tom det som ska verka som att det är burlesque eller grovt perverst är bara en kuliss och man stöter snabbt på "du är modig som gillar sånt" (ego). programmering är ett vinnande kort, finns mkt häftiga grejer man kan använda det till.......
tur iaf att det visade sig bara va ett typiskt drag av social ingenjörskonst. de brutala är bara att om man skickar ett sånt mail till tillräckligt många så kmr det till slut att gå hem hos nån stackare.
det är helt ofarligt om man inte gör nåt med det, börjar man däremot argumentera med dom typ "but i just want to keep these" så är det då dom tar en. finns typ massa saker som man kan skriva. Kevin Mitnick i sin bok The art of Deception beskriver i sin bok hur han fejkade sig in i möten och sammanhang bara genom att låtsas att han hörde dit och sen lämnade han mötet med en ny lyxvilla och typ 5 miljoner kr.