2026-03-11, 18:56
Medlem
Måste säga jag har ganska kul när jag spelar Trots all kritik.
Citera
2026-03-19, 11:59
Medlem
För många år sen var jag med i en BF klan, det var en ren slump att jag spelade med dom en kväll och sen tyckte det var skitkul... Hur kommer man i kontakt med BF klaner?
Citera
2026-04-06, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordmuser
Måste säga jag har ganska kul när jag spelar Trots all kritik.

Fattar faktiskt inte varför det får kritik? Grymt spel ju. Och i sann Battlefield-anda
Citera
2026-04-17, 15:25
Medlem
towbs avatar
Jag är sämst efter senaste uppdateringen, 14 april. Fattar noll. Något har ändrats som missgynnar min spelstil? Bra spelare har kommit tillbaka för att kolla vad som är nytt? Fast rimligen borde de som gillar spelet och spelar hela tiden vara bättre.

Annars klagar jag bara när helikoptrarna flyger som flugor runt en hög skit och kullarna lyser upp som en stjärnhimmel av alla snipersikten... Då vill man bara stänga ner skiten!
Citera
2026-04-18, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Fattar faktiskt inte varför det får kritik? Grymt spel ju. Och i sann Battlefield-anda

Ja folk vill alltid hitta saker att klaga på, jag tycker spelet är bra
Citera
2026-04-18, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Jag har inte haft en dator på flera år och den sista datorn jag hade var inte tillräckligt bra för att spela dom nya spelen som släpptes, så jag har inte spelat Battlefield serien sen typ när det var andra världskriget och även bf2 har jag för mig.
Sen spelade jag mycket cod modern warfare och blackops 1 & två på konsol, så jag har liksom inget att jämföra med egentligen.

Men, jag tycker fan att bf6 är ett kul spel att kötta online!
Speciellt när man sitter med 1-2 polare i en squad och snickesnackar i discord.
Det var ett helvete i början, jag led och dog hela jävla tiden och var nära att sluta spela helt flera gånger!
Men typ den senaste månaden så har det svängt helt och jag har tycker att det är ett förbannat kul spel!
Jag har lärt mig mapsen och "flowet" i spelet, jag har hittat mina favoritvapen och nu jävlar trillar killsen in

Jag säger inte emot att bf6 är sämre än tidigare upplagor, men såå jävla überkast tycker jag inte att det är ändå! Ett helt okej fps med gott tempo och fett röj.

Håller med dig och din inställning, spelet är långt från perfekt men man kan fortfarande ha kul, tror att man vill undvika att jämföra med tidigare spel då varje spel är unikt på sitt sätt
Citera
2026-04-19, 19:18
Medlem
towbs avatar
Jag är på vippen att ge upp efter 170 timmars spelande alltså, har blivit så pass dålig. Har också kollat K/D på andra och det ser ut som att många kämpar på med lika dåligt resultat som jag, förutom level 300+-gänget som teabaggar sig över oss alla. Fattar fortfarande inte vad som hänt men det är inte så kul.
Citera
2026-07-18, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Jag är på vippen att ge upp efter 170 timmars spelande alltså, har blivit så pass dålig. Har också kollat K/D på andra och det ser ut som att många kämpar på med lika dåligt resultat som jag, förutom level 300+-gänget som teabaggar sig över oss alla. Fattar fortfarande inte vad som hänt men det är inte så kul.

Mitt kd är uselt också men bf handlar inte om kd (försöker jag intala mig själv iaf). Har däremot lyckats få upp det genom spela mkt breaktrough och ha tålamod vänta på bli revivad
Citera
2026-07-19, 02:42
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Mitt kd är uselt också men bf handlar inte om kd (försöker jag intala mig själv iaf). Har däremot lyckats få upp det genom spela mkt breaktrough och ha tålamod vänta på bli revivad
Gav inte upp så det har blivit bättre, men fortfarande sämre än bf1 och bfv, det är ett helt annat tempo. Lärde mig köra tank sista månaden utan att bli sprängd i småbitar inom en minut, gör också under för ens kd. Flyga har jag dock helt gett upp hoppet om 😁
Citera
2026-09-22, 15:24
Medlem
Vem på dice är det man ska fråga om varför pax och Nato båda har samma fordon. Tkr de sjukt störigt. Kan inte va så jobbigt att byta tex black hawk mot annan transporthelikopter. Tkr även de sjukt störigt att båda kör med samma jets på vissa banor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in