2025-06-15, 18:05
Medlem
Run3s avatar
Denna frågan är till alla er män här inom manosfären. Kvinnor och feminister behöver inte bemöda sig med att svara -- era åsikter är irrelevanta.

Hur gör ni för att undvika att behöva byta blöjor på era barn?

Jag lyssnade nämligen på Emergency Meeting som görs av Andrew Tate och Tristan Tate, avsnitt 111, och de sa båda att de aldrig byter några blöjor alls. Tristan Tate sa att han aldrig har bytt en blöja i sitt liv. De sa båda att det är enkelt att vara förälder -- man bara lämnar barnet till sin kvinna och så får hon ta hand om det. Som man kan man bara titta till barnet ibland men inte behöva bry sig mer än så.

Det fick mig att tänka. Hur tycker ni att man ska göra för att nå samma alfa-status som dem, så att man inte längre behöver lägga energi på uppfostringen av sina barn ink. blöjbyten?
Citera
2025-06-15, 18:15
Medlem
Onanikrems avatar
Tjäna tillräckligt bra med pengar. Då har du råd med både en nanna och hemmafru som sköter markservicen.

Eller så gör du inga barn om du inte kan ta hand om dem.
Citera
2025-06-15, 18:16
Avstängd
TedGaandies avatar
Håll till på golfbanan.
Citera
2025-06-15, 18:17
Medlem
53....so whats avatar
Oj!
Du vill inte "knyta an" till ditt barn.
OK, låt kvinnan få bli den viktiga föräldren i barnets liv.

Latoxe, mespropp och familjeförstörare.
Ut och lägg ett extra lager vax på bilen, den är viktigare.

Tate är idioter!
Senast redigerad av 53....so what 2025-06-15 kl. 18:21.
Citera
2025-06-15, 18:25
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3

Det fick mig att tänka. Hur tycker ni att man ska göra för att nå samma alfa-status som dem, så att man inte längre behöver lägga energi på uppfostringen av sina barn ink. blöjbyten?
Sen när blev det alfa-status att inte ta hand om sitt barn? Måste vara något annat du syftar på. Någonting med en knepig diagnos.
Citera
2025-06-15, 18:27
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Sen när blev det alfa-status att inte ta hand om sitt barn? Måste vara något annat du syftar på. Någonting med en knepig diagnos.

Aa, såna män har det inte lätt hörru.
Senast redigerad av TedGaandie 2025-06-15 kl. 18:29.
Citera
2025-06-15, 18:41
Medlem
Storstark68s avatar
Kan erkänna att jag fick mer än nog av blöjbytande, inte minst dessa jävla tygblöjor som skulle återanvändas. Men jag blev avtrubbad på nåt sätt och min farsa undrade varför jag höll på med detta barnuppassande och andra hushållssysslor. Nä jag skulle sagt ifrån och anställt en barnflicka.
Citera
2025-06-15, 18:42
Medlem
Bifoxs avatar
Varför väljer du ens att leva med dom?
Det lättaste är väl att dra. Du är säkert bara ivägen iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Denna frågan är till alla er män här inom manosfären. Kvinnor och feminister behöver inte bemöda sig med att svara -- era åsikter är irrelevanta.

Hur gör ni för att undvika att behöva byta blöjor på era barn?

Jag lyssnade nämligen på Emergency Meeting som görs av Andrew Tate och Tristan Tate, avsnitt 111, och de sa båda att de aldrig byter några blöjor alls. Tristan Tate sa att han aldrig har bytt en blöja i sitt liv. De sa båda att det är enkelt att vara förälder -- man bara lämnar barnet till sin kvinna och så får hon ta hand om det. Som man kan man bara titta till barnet ibland men inte behöva bry sig mer än så.

Citera
2025-06-15, 18:59
Medlem
Antingen får du tjäna tillräckligt med pengar så att din fru slipper jobba eller åtminstone så mycket att ni kan anställa en piga eller nåt.

Då slipper du byta blöjor.

Alfahannar tar ansvar för sin grupp och sin familj vilket ibland innebär att man ställer upp på sådant som är tråkigt, så det är en annan fråga.
Citera
2025-06-15, 19:07
Medlem
Träna ungen att fort lära sig pottan & toaletten.
Citera
2025-06-15, 19:16
Medlem
Public Enemys avatar
Sätt inte på ungen några blöjor, så slipper du byta :-)
Citera
2025-06-15, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemsen
Träna ungen att fort lära sig pottan & toaletten.

Ja, det finns de om börjar när ungen är nyfödd.

Citat:
Elimination Communication, även elimineringskommunikation eller babypottning, är en metod som innebär att barn från födseln får använda potta eller annan lämplig plats att göra ifrån sig som alternativ eller komplement till blöja.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Elimination_communication
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in