• 4
  • 5
2025-06-25, 04:28
Medlem
Bilderberg78s avatar
Som alltid när de försöker få oss att äta fluglarver och skit och kallar likmaskarna för maggots . varför äta skit helt plötsligt då vi redan har bättre mat.
Citera
2025-06-25, 04:54
Medlem
BackToHegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilderberg78
Som alltid när de försöker få oss att äta fluglarver och skit och kallar likmaskarna för maggots . varför äta skit helt plötsligt då vi redan har bättre mat.
Fåglarna verkar göra motstånd enligt trådstarten. Tur att "de" inte alltid lyckas. Eller vänta lite... Har "de" redan bytt ut fåglarna? Du kanske vet, du som har koll.

Hur som helst, jag komposterar mina sniglar. På så sätt får de bidra till uppbyggnaden av jordgubbarna de försöker äta upp och jag upplever en inre frid. Det kan "de" inte ta ifrån mig.
Citera
2025-06-25, 05:24
Medlem
Bilderberg78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackToHegel
Fåglarna verkar göra motstånd enligt trådstarten. Tur att "de" inte alltid lyckas. Eller vänta lite... Har "de" redan bytt ut fåglarna? Du kanske vet, du som har koll.

Hur som helst, jag komposterar mina sniglar. På så sätt får de bidra till uppbyggnaden av jordgubbarna de försöker äta upp och jag upplever en inre frid. Det kan "de" inte ta ifrån mig.
Jag berättar ibland om djur jag har ätit under mina resor, just Marsvin tycker väldigt många att det är fel att äta. Så jag är inte helt främmande för att smaka på det som serveras.
Vi äter gärna äckliga kryp så länge de kommer från havet. Skaldjur låter som en delikatess, med de är bara kusiner till de landlevande spindlar, skorpioner, kackerlackor och sniglar vi äcklas av.

Snigel vs. marsvin? Vilket är mest människoföda av dessa.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in