• 4
  • 5
2025-06-15, 20:28
Citat:
Ursprungligen postat av TheFourthTurning
Hur får du ihop tiggeriförbud med demonstrationsrätten?
Aaaa - de demonstrerade för att de inte är nöjda , tänker du efter noga nu så fattar du att det är pengar och hjälp de vill ha - det framgår ju ur deras försök - "världen måste få upp ögonen"
Hel kasst försök eftersom de flesta har både tv och radio.... man kan se och höra det själv.

Demonstrationer är 1956 års modell - när inte alla hade tv ....... som exempel på din fråga.
Demonstrationer är ett förlegat dåtida försök till propaganda samt tiggeri.
Citera
2025-06-15, 20:47
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Det har du ingen aning om eftersom du inte testat att gå dit med en israelisk flagga.
Du vet inte om vad jag har gått dit med. men du tror du vet du är pinsam.
Citera
2025-06-15, 21:02
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Inte lika pinsam som svennar som viftar med judeflaggan, är du svensk borde du ha den svenska flaggan men du argumenterar som en babbe så jag antar att du är en babbe.
Du är bara pinsam. Klart jag är svensk. Ingen jävla muslim hane sätter sig på mig. Jag kan stå upp för mig och Sverige. Ditt äckliga kräk.
Citera
2025-06-16, 01:37
Den här gruppen av palestina älskare (sunnimuslimer) ska inte få framföras i Borås mer tycker jag , det bör vara ett totalstopp nu - annars vet man inte vad som händer i framtiden - kanske dessa vill ta hit alla sina släktingar.
ABF är det som pumpar ut skattepengar till helt meningslösa icke svenskar får jag detta till - som står och tigger ..

https://www.google.com/url?sa=t&rct=...c&opi=89978449

Detta måste ju JÅ få vetskap om - säkerhetspolis också..
Nog har det öppnat ögonen i Sverige.

Vad tycker ni?
Är dessa demonstranter coola , när de får betalt via föreningslivet i Borås.
Skattepengar , till muslimer ....
Citera
2025-06-16, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Inte så lätt att åka dit och hjälpa till. Greta & co blev ju tagna av Israel direkt.
och du tror att det var avsikten, och inte att få mediaattention som en hora för sig själv. 12 personer på en liten skitbåt som annonserar i förväg att de tänker ta sig till Gaza med minimal plats för saker ombord.

Gissningsvis bad väl autist-Greta en bön att Israel skulle stoppa henne så att hon inte blev någon imams 10:e brud om någon nu mot förmodan vill ens se henne. Hennes autistansikte är inte "tilltalande".
Citera
2025-06-18, 02:50
Medlem
Svårt att ha empati för ett folk som utsätter sina egna barn och svaga för det här lidandet.

Konflikten hade kunnat vara över på en vecka, om palestinierna bara överlämnat alla Hamasmedlemmar och supportrar till Israel. De parasiterna förtjänar att dö så det hade blivit en win-win.

Men Palestina funkar inte så, de älskar Hamas mer än sina egna barn, hellre detta lidande än ett land där Hamas inte finns. Det viktigaste i livet för dem är att Israel och judar får lida, om det så kostar dem allt själva.
Citera
2025-06-18, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
och du tror att det var avsikten, och inte att få mediaattention som en hora för sig själv. 12 personer på en liten skitbåt som annonserar i förväg att de tänker ta sig till Gaza med minimal plats för saker ombord.

Gissningsvis bad väl autist-Greta en bön att Israel skulle stoppa henne så att hon inte blev någon imams 10:e brud om någon nu mot förmodan vill ens se henne. Hennes autistansikte är inte "tilltalande".

Hur mycket jag än avskyr fundamentalistisk islam så hade jag firat mer än någonsin om jag sett den vidriga lilla horungen bli halshuggen av någon fundamentalist framför kameran!
Citera
2025-06-18, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Du är bara pinsam. Klart jag är svensk. Ingen jävla muslim hane sätter sig på mig. Jag kan stå upp för mig och Sverige. Ditt äckliga kräk.

No offense mannen med du är en mes, precis som alla svenskar, precis som jag, tyvärr. Det går så när man har för mycket att förlora, vi har haft det för bra. Vi borde blivit våldsamma för länge sen, men vi riskar inte våra familjer och egna liv för det som är rätt.

Hade svenskarna varit riktiga män, ett riktigt folk, hade vi haft inbördeskrig för 10 år sedan, men vi låtar hellre muslimerna ta över och införa sharia-lagar än försvara vårt land, det är ytterst tragiskt.
Citera
2025-06-18, 08:07
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xade
No offense mannen med du är en mes, precis som alla svenskar, precis som jag, tyvärr. Det går så när man har för mycket att förlora, vi har haft det för bra. Vi borde blivit våldsamma för länge sen, men vi riskar inte våra familjer och egna liv för det som är rätt.

Hade svenskarna varit riktiga män, ett riktigt folk, hade vi haft inbördeskrig för 10 år sedan, men vi låtar hellre muslimerna ta över och införa sharia-lagar än försvara vårt land, det är ytterst tragiskt.
Jag är inte man och faktiskt är jag mindre mesig än det flesta svenska män.
Jag slickar inte röv på muslimerna. Tycker inte vi ska ha Islam i Sverige. Skicka hem dom muslimer ska leva i muslimska länder gäng kriminella skal också hem enligt mig kan dom välja åka eller en kula i huvudet.
Men jag tycker vi ska ta hand om våra egna det kommer alltid födas "odugliga människor" vem skulle anställt Rickard som inte klarat grundskolan inte pratar? Ingen han kunde fått det det lilla bidraget socialbidrag är. Det är det billigaste alternativet, Man kan inte pressa människor över sin förmåga. ärligt han tvingas söka 100000 jobb han vet han inte kommer få till vilken nytta? Han tvingas läsa ,matte som han inte klarade det går inte att pressa människor över sin förmåga. Du eller dina anhöriga kan bli sjuka råka ut för en olycka då ska det finnas ett skyddsnät.
Citera
2025-06-18, 17:50
Medlem
invandrar-leffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lappaz
Drygt 200 personer demonstrerade på lördagen i centrala Borås till stöd för det palestinska folket.
https://www.bt.se/2025-06-14/de-demo...fa-upp-ogonen/

– Världen måste på allvar få upp ögonen för det lidande som befolkningen i framför allt Gaza utsätts för, säger Mohammed Karraz, talesperson för Palestinian Vision society i Borås.

Jag skriver i ärlighetens namn - Mohammed !!! - åk och hjälp dom då !!!!
Så djävla trögtänkt.

Ja det är en jävla massa lidande i världen men Gaza är nog inte det som ligger närmast till att engagera sig i för majoriteten av oss som bor här i Sverige. Mohammed borde som du säger resa ner till centrum för problemen han vill få upp ögonen för. Undrar hur många ggr Mohammed har varit ute och demonstrerat mot lidandet som folket i Ukraina utsätts för.
Har han demonstrerat mot gängvåldet som befolkningen i sverige plågas av?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in