2025-06-16, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Blir extra ironiskt om det visar sig - mycket pekar p det - att MGM dessutom r en libtard.

MGM r en kristen abortmotstndare som r registrerad som republikan. Knns lite retard att tro att han r libtard.
Citera
2025-06-16, 11:35
Medlem
JeffDaviss avatar
nnu en kristen religis dre allts. Nr ska USA vakna upp och begrnsa religionsfriheten?
Citera
2025-06-16, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Han hade ekonomiska problem...
In one talk he gave in the Democratic Republic of Congo in 2023, he appeared sharply critical of LGBTQ rights.

Theres people especially in America, they dont know what sex they are, they dont know their sexual orientation, theyre confused. The enemy has gotten so far into their mind and their soul, he said in a sermon at a Pentecostal church in the eastern DRC.

Carlson said Boelter was recently having financial problems, possibly due to his regular travels to Africa. The security firm had failed to find traction, Carlson said, leaving Boelter scrambling to find work, including at a funeral home.

Problem is, he quit all his jobs to go down there, he said. And then he comes back and tries to find new jobs. Wasnt working out that good.
https://edition.cnn.com/2025/06/14/u...e-boelter-invs
...vilket fr mig att tnka p Anders Behring Breivik som brnde sina lnade pengar p att leka framgngsrik och sedan ..?

Sjlvklart var han fattig, han rstade p Trump, rika och vlutbildade rstar inte p Trump.
Citera
2025-06-16, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
En bra frga och inte omjligt.
Men det finns en intressant sak och med dessa mordfrsk och mord och att det r inte ovanligt att det r deras egna som gr detta.
Vi sg det med donalds och sett det historiskt, men sklart en lng rad av drar ocks.

Och med tanke p manifestet som jag frst det, s gavs kngor till bgge partier.
S jag gissar p en dre, som givetvis kommer ha bakgrund politiskt men vergett dessa.

Fr mig de inte pysslar med sna saker i USA.

Sen i efterlysningen s har dom reda visat ansikte och namn, s kanske det r redan brutit s att sga och helt okey att terge detta om och om igen.
Men har inte riktigt koll p detta, i Sverige r ju det inte okey, men det grs ibland undantag.
Registrerad Republikan och extremkristen abortmotsndare, s du antog fel.
Citera
2025-06-16, 11:59
Medlem
Citat:
Blir extra ironiskt om det visar sig - mycket pekar p det - att MGM dessutom r en libtard.
Man mste var retard om man tror en liberal ddat dessa, hur blev du retard, sjukdom, olycka eller dliga gener?
Citera
2025-06-16, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Allt jag kommit ver visar att han har en historia inom religisa (evangeliska) rrelser samt stark abortmotstndare. Motsatsen till libtards. Vart fr du din information ?
Varifrn fr du din info?
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
MGM r en kristen abortmotstndare som r registrerad som republikan. Knns lite retard att tro att han r libtard.
Det var ju Thomas Crooks (som frskte blsa skallen av Trump) ocks. Var han ocks republikan, menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Man mste var retard om man tror en liberal ddat dessa, hur blev du retard, sjukdom, olycka eller dliga gener?
Mste man? Och varfr verkar du vara s nedrans upprrd, tog du t dig?

Ok, s vad r kopplingen till offren? Var de rabiata pro-lifers?

Edit menar givetvis abortfresprkare
Senast redigerad av P-o-beln 2025-06-16 kl. 12:41.
Citera
2025-06-16, 12:35
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Varifrn fr du din info?

Det var ju Thomas Crooks (som frskte blsa skallen av Trump) ocks. Var han ocks republikan, menar du?

Grna frn fristende kllor utan bias, om inte det gr s gr jag dit jag knner det finns strst trovrdighet vilket statistiskt sett visar sig vara de strre publikationerna och journalistkren i stort (antagligen kallat "MSM" av dig om jag knner din profil rtt).

Enligt wikipedia registrerade han sig som republikan infr 2022-midterms. Sitter du p annan information som du kan lnka till ?

Lnka grna till kllan fr ditt pstende om att det r mycket som tyder p att ocks denna mrdaren skulle vara en libtard istllet fr det som rapporteras av alla andra nyhetskllor.

Citat:

Blandar du ihop pro-life och pro-choice nu , eller r det till och med s att du inte frstr innebrden och bara slnger dig med ord?
Citera
2025-06-16, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Grna frn fristende kllor utan bias, om inte det gr s gr jag dit jag knner det finns strst trovrdighet vilket statistiskt sett visar sig vara de strre publikationerna och journalistkren i stort (antagligen kallat "MSM" av dig om jag knner din profil rtt).

Enligt wikipedia registrerade han sig som republikan infr 2022-midterms. Sitter du p annan information som du kan lnka till ?

Lnka grna till kllan fr ditt pstende om att det r mycket som tyder p att ocks denna mrdaren skulle vara en libtard istllet fr det som rapporteras av alla andra nyhetskllor.

Blandar du ihop pro-life och pro-choice nu , eller r det till och med s att du inte frstr innebrden och bara slnger dig med ord?
Jag hade lite brttom fr stunden och tnkte inte riktigt klart. Gjorde en redigering i inlgget.

Skall ocks erknnas att jag inte r jtteinsatt i just den debatten.

Ska jag lnka till en klla som pstr att MGM r libtard?

Tidigare anstlld av Tim Waltz, regelbundna resor till Afrika. Mrdade demokrat som rstade emot partilinjen. Finns skert mer.
Senast redigerad av P-o-beln 2025-06-16 kl. 13:19.
Citera
2025-06-16, 13:28
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Sjlvklart var han fattig, han rstade p Trump, rika och vlutbildade rstar inte p Trump.
Vljare med en rlig inkomst ver 200 000 USD rstade i stor utstrckning p Trump, med cirka 57% av dessa vljare som stdde den republikanska kandidaten.

Vljare med en inkomst mellan 50 000 och 100 000 USD visade en mer splittrad rstning, men en ngot strre andel stdde Trump jmfrt med Biden.

Vljare med lgre inkomster, srskilt de under 50 000 USD, rstade vervgande p Biden, med cirka 60% av dessa vljare som stdde den demokratiska kandidaten.
"Klla": GPT-4o mini
Citera
2025-06-16, 13:32
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:
Jag hade lite brttom fr stunden och tnkte inte riktigt klart. Gjorde en redigering i inlgget.

Skall ocks erknnas att jag inte r jtteinsatt i just den debatten.

Ska jag lnka till en klla som pstr att MGM r libtard?

Tidigare anstlld av Tim Waltz, regelbundna resor till Afrika. Mrdade demokrat som rstade emot partilinjen. Finns skert mer.
Tim Waltz ska ha funnits p ddslistan.

https://omni.se/fick-uppdrag-av-walz...elter/a/8qdOj1
Citera
2025-06-16, 13:37
Medlem
develis avatar
Jisses.. Ang evangelistens hitlista s sgs det ha varit 70 namn.
Frutom demokrater/politiker pro-choice s tycks det ha varit vrdpersonal.

"Officials said he left behind an apparent hit list with dozens of names in his car after exchanging fire with police outside the home of one victim and fleeing the scene."

"The names on the list, which CNN obtained, are largely Democrats or figures with ties to Planned Parenthood or the abortion rights movement."

https://www.google.com/amp/s/amp.cnn...e-boelter-invs

"Most concerning to law enforcement was a manifesto and 70-name list police say was of other targets, many of whom officials say were also Democratic lawmakers who support women's health rights, as well as providers of women's health services."
https://www.vanityfair.com/news/stor...n-john-hoffman

Han glmde bort att det gllde honom sjlv ocks....

"An archived website under that name includes a biography of him, describing Boelter as having traveled extensively to preach Christianity, including in the Middle East, where the site says he had sought out militant Islamists in order to share the gospel and tell them that violence wasnt the answer.

https://www.google.com/amp/s/amp.cnn...e-boelter-invs
Citera
2025-06-16, 13:47
Medlem
Citat:
Varifrn fr du din info?

Mste man? Och varfr verkar du vara s nedrans upprrd, tog du t dig?

Edit menar givetvis abortfresprkare
Upprrd? Du glmde svara p min frga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in