2025-06-14, 09:30
Avstängd
senhackarens avatar
Är dom sugna på att åka dit? Tiktok vilken jävla sida Eller så skojade dom lite.
Citera
2025-06-14, 09:55
Medlem
Gosifs avatar
Förstår inte hur man kan få kickar av att stjäla från affärer? Avskum
Citera
2025-06-14, 10:00
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Förstår inte hur man kan få kickar av att stjäla från affärer? Avskum

Jo, det är så här att amygdalan utsöndrar diverse hormoner och annat i en sån här situation, det är så man får kicken.
Citera
2025-06-14, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Jag behöver mat, ny dator m.m är det om jag besöker ditt hem och roffar åt mig det som är intressant?
Du får titta på Robin Hood och lär dig

Vegan ftw
Citera
2025-06-14, 10:10
Avstängd
Vilka jävla idioter. Snatteri får enorma konsekvenser för oss fattiga människor som betalar för oss eftersom dom blir tvugna att höja priserna för att kompensera.

ICA butiker är franschise butiker och väldigt många av dom har det extremt tufft medans andra tjänar miljoner. Jag hoppas dom verkligen inte rånar någon stackars ICA handlar som kämpar med ekonomin. Om dom nu väljer med omsorg så hoppas jag dom kollar upp hur det går för Ica handlaren som dom rånar.

Känner igen dessa idioter. Såg en video igår faktiskt på dessa 2 nötter som ställde till med bråk på en mack, där han tjockis invandraren kallade den äldre svenska kvinnan en massa fula, grova rasistiska ord.
Senast redigerad av ProGBG 2025-06-14 kl. 10:12.
Citera
2025-06-14, 10:18
Medlem
Svenskar stjäl, svenska staten stjäl, klart blattarna också ska stjäla. Ser inget problem.
Citera
2025-06-14, 10:18
Medlem
hellfurys avatar
Detta är i Hyllinge. Familia köpcenter,stället där dom visar upp sitt stöldgods är på andra sidan parkeringen vid Bauhaus gamla ingång. Slut på meddelandet
Citera
2025-06-14, 10:27
Medlem
BombaySaphires avatar
Äckliga människor.
Citera
2025-06-14, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
TikTok videon: https://www.tiktok.com/@damon.houdin...56043825581334

Samma video verkar ha lagts upp på Youtube för de som inte har TikTok eller bara föredrar Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=L-xtGa1yU_M

Sammanfattning: Två personer med invandrarbakgrund visar upp hur de snattar entrecote för flera tusen i en butik. Videon inleds också med att personen som filmar säger att de valt butiken med omsorg då det ska vara "bästa stället att snatta".

Förutom att sno massa entrecote så ser man även hur en av killarna äter en toblerone drygt 50 sekunder in i videon. När de kommer ut så firar de stölden och visar upp flera paket av entrecote.

Det finns redan andra trådar om denna duo här på forumet där de gör annan brottslighet. Hur länge kan de få hålla på innan polisen griper in egentligen? Denna tråden ska specifikt handla om händelsen i videon. Vilken butik gäller det? Kommer de åka fast?

(FB) Video: Svensk invandrarduo filmar stöldturné i Danmark
(FB) Filmar sig själva när de snattar på ICA Nära Hamilton (Helsingborg, 2025-05-24)
(FB) Duo filmar sig själva när de snor skor på Väla, Helsingborg

Edit: La till datumet för händelsen i rubriken nu.

Kan inte låta bli att garva när han börjar käka Toblerone från butiken framför kassan.

Är detta fejk?

Annars är det att se dum & dummare in aktion.

40 sekunder in i klippet.

https://youtu.be/L-xtGa1yU_M?si=Mdk1NExPoa-LoJXe&t=38s
Senast redigerad av Keus 2025-06-14 kl. 10:59.
Citera
2025-06-14, 11:01
Medlem
Köttet är ju uppenbarligen inte från Icabutiken. Den är av märket Garant.
Citera
2025-06-14, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Köttet är ju uppenbarligen inte från Icabutiken. Den är av märket Garant.

Som jag trodde då. Fejk!

Fortfarande kul klipp ska sägas.
Citera
2025-06-14, 11:24
Avstängd
Dessa grabbar o deras familjer MÅSTE bara bo bland svenska barnfamiljer, annars blir sossarna jätteledsna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in